מפרסם ב-zap מאז 2008

‎ארליך‎ ‏(Erlich) - עמוד 13

מצלמות וציוד היקפי (תל אביב)

- / 5
בעלים: ארליך מעבדות בע"מ
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על ארליך
Noam
Noam
30.09.2016
מוצר שנרכש: מצלמה D7100

שירות לקוחות ומענה מעולה שרובו התבצע דרך הפייסבוק, נתתי מספר ונציג חזר אליי תוך רבע שעה וביצעתי את ההזמנה לאחר השוואת מחירים, וכשמצאתי שאצל ארליך הכי משתלם ביצעתי את העסקה טלפונית. ההזמנה הגיעה תוך שני ימי עסקים (בוצעה בחמישי והמשלוח הגיע ביום שני). די בטוח שאמשיך לרכוש ציוד צילום דרך ארליך בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
לקה
לקה
25.09.2016
מוצר שנרכש: עדשה 50 מ"מ. צמצם 1.4

קניתי מארליך עדשה של סיגמה. קיבלתי שירות מעולה, עם המון סבלנות, ידע מקצועי ותמיכה ראויה. השירות היה אמין והצוות התאים לי בדיוק את המוצר שאני צריכה. ממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
23.09.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
09.09.2016
מוצר שנרכש: Nikon D5 XQD D5

הזמנתי את המצלמה מנציג בשם פינטו שהייה מאוד מקצועי ובעל ידע רב בצילום, לאחר כשבועים התגלתה תקלה במצלמה אשר הגיע כך מהמפעל, כאשר הגעתי לחנות נציג בדם יונתן עזר לי וצירף לשיחה גם את יגאל אשר כל מהלך השיחה רק רצה לעזור ושאהייה הכי מרוצה בעולם ולכן הטיפול שלו היה מידי מקצועי ויגאל החליט להחליף את המצלמה במצלמה חדשה לגמרי שהוזמנה, היום הלכתי לקחת את המצלמה ושוב קיבלתי שרות מצויין הפעם מעופר שוב מקצועי ומסודר מאוד בכל תהליך ההחלפה עד לשביעות רצוני ארליך מעבדות אני לקוח שלכם מספר שנים אתם מספר אחד!!!! ולי יש בית אחד לרכוש בו את הציוד צילום שלי

חוות הדעת עזרה לכם?
SkaterBoi
SkaterBoi
30.08.2016
מוצר שנרכש: משדר מקלט לפלאש X1

סט משדר ומקלט מקצועי של חברת GODOX קסם של דבר! רמה גבוהה מאוד ועובד מצויין ונוח ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
specktor
specktor
25.08.2016
מוצר שנרכש: פלאש למצלמה v860n

אין ספק שבארליך השירות תמיד מקצועי! ותמיד עם חיוך גדול על הפנים! בתור לקוחה קבועה... תמיד כיף לחזור ולקנות שם. היחס אישי המחירים סבבה פלוס פלוס ואני יצאתי מרוצה :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Royi
Royi
23.08.2016
מוצר שנרכש: פלאש למצלמה SB-5000 AF Speedlight

חנות מעולה , שירות מצויין , מגיע בזמן , רוב המוצרים זמינים במלאי לא הזמנה ראשונה וגם לא אחרונה :)

חוות הדעת עזרה לכם?
mor
mor
08.08.2016
מוצר שנרכש: מצלמת פולרוייד intax mini 8

חנות מגניבה לאללה,יש חניה במקום, המון מוצרי צילום -מבחר גדול מאוד. השירות היה מהיר אישי ומקצועי

חוות הדעת עזרה לכם?
Gil
Gil
08.08.2016
מוצר שנרכש: משדר ROOK

הגעתי לחנות ומישהו כבר מיהר לקבל אותי לא הייתי צריך לחכות בכלל, קיבלתי תחושה של ביטחון מהמוכר והסבר מלא על המוצר, והכי חשוב קיבלתי אותו במחיר ממש טוב לאחר שבדקתי מחירים באינטרנט

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
02.08.2016
מוצר שנרכש: תיק צילום Adventura 100 II

רציתי תיק צילום. יצרתי קשר עם החנות במייל לפני הרכישה לוודא שהמוצא במלאי ונמסר לי שכן. לאחר הרכישה והתשלום ב-paypal יצרתי שוב קשר טלפוני ונמסר לי שהמוצר במלאי ויישלח אלי למחרת. בשיחות הדגשתי את הדחיפות שלי לקבלת המוצר. למחרת התקשרו אלי ואמרו לי שהמוצר אינו במלאי. טעויות קורות, אבל כשספק רואה שמשהו חשוב ללקוח שלו, ראוי לתת תשובות אמיתיות ולא למרוח. בעיני זו הונאת לקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד לב
דוד לב
22.06.2016
מוצר שנרכש: עדשה למצלמה פילטר לעדשה Nisi 67m

מתוך הנסיון המצטבר שלי מרכישות ציוד קודמות אצל ארליך, אני שב וחוזר שוב ושוב. שרות מעולה ומהיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
23.05.2016
מוצר שנרכש: מצלמה 6d

צוות העובדים ידע להמליץ ולייעד לי את המצלמה הנכונה להמשך דרכי בסבלנות גדולה ועם מלוא תשומת הלב אלי עד אשר סיימנו את הרכישה של המצלמה. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות זו וכמו הטעם הטוב שהשאירו בקנייה הקודמת והנוכחית,זו גם בהחלט לא האחרונה.

חוות הדעת עזרה לכם?
shubidoo
shubidoo
10.05.2016
מוצר שנרכש: עדשה Sony Sonnar T* FE 55mm f/1.8

באתי לקנות עדשה וקיבלתי שירות מצוין, מקצועיות וזריזות. אני קונה בחנות באופן קבוע וממליץ עליה בחום רב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
09.05.2016
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 85mm 1.2

קיבלתי שירות מהיר ומקצועי. עזרו לי להתאים את העדשה שחיפשתי לצרכים שלי במחיר מצוין. אחזור לקנות שם ללא ספק.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nofar.s
Nofar.s
05.05.2016
מוצר שנרכש: מצלמות וציוד היקפי לצילום 5d mark 3

צוות מדהים מקצועי חייכני וסבלני, מחירים שפויים מלאי מובחר ומגוון זמני אספקה מהירים . בקיצור מומלץ בחום !!! ...

חוות הדעת עזרה לכם?
sh
sh
19.04.2016
מוצר שנרכש: מצלמה 700d

חוויית קנייה רעה! הגעתי לרכוש מצלמה כמתנת יומולדת לאשתי. היות ואינני מבין כלכך הגעתי לחנות להתייעצות מקצועית ממוכרי החנות. לאחר שניסו להסביר לי את ההבדלים בין canon ל-nikon, לא מצאתי הבדלים משמעותיים בין ה- 700dל- nikon שוות ערך במחיר. לכן החלטתי לבחור את מצלמה לפי משקל ו- wifi. המוכר הססביר לי שבcanon 700d היא כבדה יותר אך עם wifi ולכן לפי המלצתו בחרתי בה היות וזה לא פרקטי ללא wiif. הפלא ופלא הגעתי הבייתה ולאחר שהצגתי את המתנה ביום ההולדת גיליתי שאין בכלל פונקציה כזו במצלמה זו והוטעתי ע״י המוכר! למחרת השארתי הודעה בפנייה באתר של החנות שמתאר בפרוטרוט את שקרה עדיין לא פנו אליי וכבר עברו 3 שבועות!!!!!!!!! בנראה שמוקד הפניות זה רק ליופי ואין באמת מנגנון שירות לקוחות אמיתי. בקיצור מאוכזב ביותר, טעות שקניתי מהם.

תגובת החנות

​אנחנו מצטערים לשמוע על חווית קנייה לא נעימה אצלנו. ​​נציגי השירות שלנו הינם אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע רב​ והמטרה שלנו היא שכל הלקוחות יצאו מהחנות עם ציוד שהכי מתאים להם וחיוך על הפנים​.​ חבל לנו לשמוע שזה לא המקרה המתואר.​ ​ ​חשוב לנו ​ להבהיר שלא טענו שלמצלמה כלשהי יש יכולות שאין לה. ללקוח הוצעו ​ מספר מצלמות​: ​ A6000 של סוני, מצלמת D5300 של ניקון ו70D של קנון. לאחר שעלו שיקולים הנוגעים לעלות של המצלמות הללו, הוצעה אלטרנטיבה - הD700 של קנון - תוך הבהרה שמדובר במצלמה איכותית, קלה, זולה יותר, אך ללא יכולות wifi. אנחנו מצטערים על אי-ההבנה, ונשמח לעזור בהמשך כדי שהלקוח יוכל להעניק לאשתו מצלמה שמתאימה לה, אך חשוב לציין כי לא נטען בשום שלב שלמצלמה שרכשת יש יכולת תקשורת אלחוטית. אנחנו מאוד מצטערים על אי ההבנה ואי הנוחות שנגרמה ללקוח שלנו, וכרגע מטפלים בעניין מולו כדי להגיע לפתרון מספק ומשביע רצון לשני הצדדים. ​ארליך פועלים כבר 35 שנים לתת שירות מקצועי ואדיב לאלפי הצלמים שמגיעים אלינו ונשמח לתת את אותו שירות גם הפעם. אנחנו מהווים בית לצלמי ישראל מכל הרמות, החובבים והמקצוענים ואנו ידועים בתודעת השירות שלנו. אנו מזמינים אתכם להגיע לחנות ולהתרשם ממרכז הצילום של ישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
נאור
נאור
17.04.2016
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 750D / Rebel T6i / Kiss X8i

הגענו לשם לצורך שידרוג למצלמת DSLR. השירות היה מעבר לכל המצופה. במשך כמעט שעה לפי דעתי יהושע ישב איתנו, הסביר על ההבדלים בין הדגמים, מה מתאים לצרכנו ועל הדרך נתן כמה טיפים טובים מהמומחיות שלו. בהחלט אקנה שם שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
sagi
sagi
03.03.2016
מוצר שנרכש: מצלמה ועדשה d610 והעדשה 24-120

רציתי להודות לצוות ארליך המקצועי שנתן לי שירות הכי טוב שרק יכולתי לבקש במיוחד לסוכן פינטו שידע איך לעזור לי ולענות לי על כל השאלות שלי בקניית המצלמה הראשונה שלי וגם לשי שעזר לי כאשר הייתה לי תקלה בעדשה והביא לי עוד עדשה חילופית עד שהחליפו לי אותה לחדשה באמת צוות מאוד נהדר ממליץ לכולם לקנות שם ולא לחשוב פעמיים

חוות הדעת עזרה לכם?
karenyg
karenyg
22.02.2016
מוצר שנרכש: פלאשים לסטודיו GS400

שירות אמין מקצועי ויחס אישי מדהים! כיף להכנס ולקבל מידע מלא והתאמת מוצר לפי הצורך האישי שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Naama
Naama
22.02.2016
מוצר שנרכש: עדשה 17-50

נהנתי מאוד מהיחס ומהשירות, ואמשיך לקנות שם את הציוד הנדרש למצלמה שלי. כשישבתי עם העובדים נתנו שרון אמין ומקצועי, וגם נתנו הרצאות עם צלמים מקצועיים מאוד מעניין.

חוות הדעת עזרה לכם?
thecam
thecam
12.02.2016
מוצר שנרכש: עדשה למצלמה 16-35mm

באתי לקנות עדשה של canon שירות מצוין,מקצועי ואדיב. העדשה היתה במלאי ולא הייתי צריך אפילו להזמין, והמחירים מעולים. מומלץ מאוד!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.12.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר
אופיר
30.10.2015
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה canon 75-300

הזמנתי עדשת canon מהאתר של החנות -לא הופיעה שום הודעה כי העדשה אינה במלאי ולכן הזמנתי אותה. התקשרו מהחנות ואמרו שתוך כמה ימים היא תהיה. מה שגרם לעיכוב של כ -4 ימים. לאחר מכן בהודעת מייל קיבלתי תשובה שהיא עדיין לא במלאי ויחזרו אלי כשהיא תגיע. כשביקשתי לבטל את העיסקה התייחסו אלי בזילזול ללא ניסיון להבין את מקור האכזבה וניסו לגרום לי לא לבטל דרך הפחדה. ההזמנה לבסוף בוצעה והעדשה הגיעה אחרי כמעט שבועיים! מה שהרס את ההפתעה כמתנת יום הולדת. לא אזמין ולא אקנה מארליך יותר לעולם!

תגובת החנות

ההזמנה של העדשה בוצעה ואכן היה עיכוב מצד הספקים שלנו במשלוח. מאחר והמשלוח הגיע באיחור ההזמנה נשלחה במהירות בדואר ישראל כפי שבחר הלקוח. בגלל שהפעולה בוצעה במהירות אכן היה בלבול וכך נוצר מצב של החבילה כבר נשלחה והלקוח מבקש לבטל מוצר שנמצא בדרכו אליו. אנו מצרים על העיכוב. במידה והיה מציין זאת היינו מציעים דרכי משלוח אחר. כמו כן ביטול עסקה ניתן לבצע כשהמוצר אצלנו ולכן לא היה ניתן לבצע את הביטול. אנו מצטערים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח ופועלים על מנת שמקרה דומה לא ישנה

חוות הדעת עזרה לכם?
פבל
פבל
10.10.2015
מוצר שנרכש: עדשה 17-50 f/2.8

עיני חשוב מאד לתת גם ביקורת טובה כשצריך, ובמקרה הזה נרשמתי במיוחד לזאפ כדי לפרסם את ביקורתי: מעבר למחיר האטרקטיבי ונוחות/מהירות ההזמנה, צוות החנות (שוחחתי עם בחור בשם יובל) נשאר במיוחד אחרי שעות פעילות החנות כדי למסור לאבא שלי את העדשה שהזמנתי טלפונית. אלופים. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
06.10.2015
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה nikon lens 18-140 f/3.5-5.6g vr

המוכר ייעץ לי ונתן לי לנסות את העדשה בתוך ומחוץ לחנות לפני הקניה. שירות מצוין

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון