חוויית קנייה רעה!
הגעתי לרכוש מצלמה כמתנת יומולדת לאשתי. היות ואינני מבין כלכך הגעתי לחנות להתייעצות מקצועית ממוכרי החנות.
לאחר שניסו להסביר לי את ההבדלים בין canon ל-nikon, לא מצאתי הבדלים משמעותיים בין ה- 700dל- nikon שוות ערך במחיר. לכן החלטתי לבחור את מצלמה לפי משקל ו- wifi. המוכר הססביר לי שבcanon 700d היא כבדה יותר אך עם wifi ולכן לפי המלצתו בחרתי בה היות וזה לא פרקטי ללא wiif.
הפלא ופלא הגעתי הבייתה ולאחר שהצגתי את המתנה ביום ההולדת גיליתי שאין בכלל פונקציה כזו במצלמה זו והוטעתי ע״י המוכר!
למחרת השארתי הודעה בפנייה באתר של החנות שמתאר בפרוטרוט את שקרה עדיין לא פנו אליי וכבר עברו 3 שבועות!!!!!!!!!
בנראה שמוקד הפניות זה רק ליופי ואין באמת מנגנון שירות לקוחות אמיתי.
בקיצור מאוכזב ביותר, טעות שקניתי מהם.
תגובת החנות
אנחנו מצטערים לשמוע על חווית קנייה לא נעימה אצלנו. נציגי השירות שלנו הינם אנשי מקצוע בעלי ניסיון וידע רב והמטרה שלנו היא שכל הלקוחות יצאו מהחנות עם ציוד שהכי מתאים להם וחיוך על הפנים. חבל לנו לשמוע שזה לא המקרה המתואר.
חשוב לנו להבהיר שלא טענו שלמצלמה כלשהי יש יכולות שאין לה. ללקוח הוצעו מספר מצלמות: A6000 של סוני, מצלמת D5300 של ניקון ו70D של קנון. לאחר שעלו שיקולים הנוגעים לעלות של המצלמות הללו, הוצעה אלטרנטיבה - הD700 של קנון - תוך הבהרה שמדובר במצלמה איכותית, קלה, זולה יותר, אך ללא יכולות wifi. אנחנו מצטערים על אי-ההבנה, ונשמח לעזור בהמשך כדי שהלקוח יוכל להעניק לאשתו מצלמה שמתאימה לה, אך חשוב לציין כי לא נטען בשום שלב שלמצלמה שרכשת יש יכולת תקשורת אלחוטית.
אנחנו מאוד מצטערים על אי ההבנה ואי הנוחות שנגרמה ללקוח שלנו, וכרגע מטפלים בעניין מולו כדי להגיע לפתרון מספק ומשביע רצון לשני הצדדים.
ארליך פועלים כבר 35 שנים לתת שירות מקצועי ואדיב לאלפי הצלמים שמגיעים אלינו ונשמח לתת את אותו שירות גם הפעם. אנחנו מהווים בית לצלמי ישראל מכל הרמות, החובבים והמקצוענים ואנו ידועים בתודעת השירות שלנו. אנו מזמינים אתכם להגיע לחנות ולהתרשם ממרכז הצילום של ישראל