
הזמנתי מדפסת בידיעה שתסופק בתוך 3 ימי עסקים. לאחר המתנה של 4 ימי עסקים התקשרתי לברר. מסתבר שהמדפסת בכלל לא במלאי. הם טענו ששלחו לי הודאה בווטסאפ - שקר, אין להם את המספר של הווטסאפ שלי. ביקשתי מהם לבטל את העסקה אתמול - עדיין לא בוצע.
שלום רב, הלקוח הזמין מדפסת עד 3 ימי עסקים. אנחנו לא עובדים שישי שבת. הלקוח מחשיב גם את שישי שבת כימי עסקים ומכאן הבלבול... :) אבל - כיף לספר שאצלנו מקבלים מדפסות A3 במשלוח מהיר עד 3 ימי עסקים. בברכה, צוות פרידיו






















