
הזמנתי אלבום כיסים בשעה 10 בבוקר מביתי ברמת אביב והמוצר הגיע עם שליח לפתח ביתי ב14:00 בצהריים!! שרות אדיב ומהיר ביותר. כל הכבוד

הזמנתי אלבום כיסים בשעה 10 בבוקר מביתי ברמת אביב והמוצר הגיע עם שליח לפתח ביתי ב14:00 בצהריים!! שרות אדיב ומהיר ביותר. כל הכבוד

אין לי מילים להודות על שרות מקסים ועל התחשבות בזמנים . תותחנים! רק פוטו נגבה.

ממש ממש מעולה. הזמנו את המצלמה, התקשרו אלינו יום למחרת ויומיים אחרי זה היה אצלנו. גם בימים טרופים אלו. תודה רבה עשיתם לילדים את החג

השמיכה הגיעה ממש מהר בכל שלב עודכנתי במצב המשלוח עבודה יפה ומושקעת יחס נעים והוגן ( מאחר ולא היה הצבע שביקשתי התקשרו לברר איתי לגבי צבע אחר)

המחיר היה סביר. המשלוח הגיע תוך שעות ספורות מהרגע שהזמנתי. אני מרוצה מאוד ושמח להמליץ.

שירות מצויין. התקשרתי פעמיים לברר פרטים על המוצרים (הזמנתי מיקרופון למחשב, טריפוד לסלולרי, שלט לצילום סלפי ומטען הנייד). בשתי הפעמים שוחחו איתי באדיבות ובמקצועיות. בפעם השנייה למוכר קראו חן. אחרי שביצעתי הזמנה דרך האתר התקשר חן והתנצל שהטריפוד שהזמנתי אינו במלאי והציע שישלח אחר, יקר יותר, ללא תוספת עלות. למרות שהוסבר שההזמנה תגיע תוך יומיים שלושה, המשלוח הגיע שעה וחצי מרגע ההזמנה! כל הכבוד לפוטו נגבה. אמשיך לחפש אתכם בכל קנייה עתידית לביצוע הזמנות.

קניתי הבוקר פטיפון לאבא שלי, התקשרתי לחנות ענה לי בחור בשם משה, השירות היה אדיב,סבלני. משה הבטיח שהפטיפון יגיע עוד היום לאבא והכן אחרי שעתים השליח צלצל אצלו בדלת אבא שלי קיבל את הפטיפון ושמח מאוד. אז אני רוצה להודות לך משה מאוד, גם על השרות ועל האדיבות והסבלנות. תודה שעזרת לי לשמח את אבא שלי. אני אהיה לקוחה קבועה שלכם , בטוח. וכמובן שאמליץ בחום.

הזמנתי את המשחק "צוללות" עם שליח (2-7 ימי עסקים), והשליח הגיע תוך יומיים. הרבה יותר מהר ממה שציפיתי.

שלום הזמנתי רק קסטה אחת ,המישלוח היה מהיר ולא היו טענות על גודל ההזמנה בקיצור היה בסדר גמור.

שירות אדיב ומהיר! שליח עד הבית בתוך שעתיים מרגע ההזמנה אין ספק שאחזור תודה רבה!

הזמנתי אלבום במשלוח, הגיע ממש מהר! תוך כמה שעות האלבום היה אצלי. תודה רבה לכם!

שירות נפלא ומקצועי, עבודה טובה, תודה רבה! מבצעים כיתוב על תמונות להכנת אלבומים מיוחדים. תודה למשה ולחן.

הגעתי לפוטו נגבה אחרי שיטוט באינטרנט, בלי להכיר את החנות. ביצעתי הזמנה דרך הטלפון וקיבלתי שירות שעלה על כל הציפיות שלי. אדיבים, מקסימים ושירותיים. מומלץ בחום.

הזמנתי מהאינטרנט ונתקלתי בזריזות, ואדיבות. אחלה מחירים ושירות. ממליצה בחום לרכוש מהם ולהנות ממוצר טוב ומחיר מצוין ומשלוח סופר מהיר

מקצועיים, אדיבים וסופר זריזים. הזמנתי ביום ראשון 3 מתנות עם הדפסה אישית כמתנה לסבתא שלי וזה הגיע ליעד (באזור השרון) תוך יומיים. המוצרים באיכות מעולה, והשירות אש למרות הקושי בזמח הקורונה

שירות מעולה הגיע תוך יומיים! בדקו לפני אם נמצא במלאי וברגע שאישרו בוצע הזמנה תודה לכם!

מ ע ו ל ה !! מהיחידים שלא הפקיעו מחירים. דוגמה ומופת ליושר . משלוח מהיר ביותר. בהחלט אשוב ואקנה אצלם.

ההזמנה היתה פשוטה ויעילה. כסא הרחפן הגיע תוך מספר ימים. הרכישה היתה לשביעות רצוננו המלאה

שירות מצויין! הזמנתי ועוד באותו היום הגיע המוצר - בדיוק מה שרציתי. מהירים ושירותיים, מומלץ!

מצלמה הגיעה תוך 5 ימים. חשבנו שנקבל את המצלמה בתמונה" הכסופה אך הגיעה השחורה, שזה הצבע שבאמת רצינו. השליח התקשר פעמיים ולא יכולנו לענות אז השאיר את החבילה מחוץ לדלת אבל לא שלנו, של השכנים. ובמזל אספנו אותה בזמן. קצת על המצלמה פוג'י xt-100: יתרונות: המחיר - בשביל היכולות שמקבלים זו מציאה. הגודל - למצלמה ללא מראה, קטנה וקלה חסרונות: שקע מיקרופון ממ2.5 לא הרגיל ממ3.5 אז צריכים מתאם לרוב סוגי המיקרופונים איכות צילום ב-4K רק ב-15 פריימים לשניה שזה די חסר שימוש.

שרות אליפות !!! הזמנתי דרך האתר שלהם את המוצר עם קבלת ההזמנה ולאחר מספר דקות בודדות , קיבלתי הודעה שמוצר הועבר לחברת המשלוחים והוא בדרך אלי. בקיצור מהיר ביותר. המוצר הגיע ביום למחרת . כמו שאמרתי אלופים.

יאמר לזכותם שהשירות שלהם מצויין, כ"כ המשלוח הגיע תוך יום בערך. אכן שרות שיכול להוות דוגמא לכולם.

שרות טוב מאד מהיר מחיר מעולה זאת קניה שלישית שלי מהחנות ממליץ בחום יקנה שוב

שירות אישי וחם. כל מה שהייתי צריך מיד נתנו לי. עזרו לי עם המעקב של המוצר. פשוט אין על השירות שלהם. שלחו את זה תוך יום.

הציעו לקנות מגן למסך, בלא שהסבירו שיתכן ולא מתאים בכלל למצלמה, ההצעה באה בצמוד למצלמה כאילו זה מתאים, עכשיו יש לנו מגן מסך שאולי מצויין אבל כלל לא מתאים למה שקנינו. אגב, המצלמה לא איכותית בכלל ולא שווה את המחיר.
היי מיכאל, קודם כל חשוב לי לציין שאתה מדבר על קנייה ממאי 2018. אכן הייתה טעות אנוש באתר והמגן מסך שהיה מומלץ לקנייה עם המצלמה היה בגודל לא מתאים, היית פשוט יכול לפנות אלינו והיינו מסדרים לך את זה. הביקורת על המצלמה לא קשורה אלינו, מדובר על מצלמה פשוטה של ניקון בפחות מ600 ש"ח ומכרנו מאות כמוה ללקוחות מרוצים, כמובן שיש מצלמות יותר טובות בסכומים יותר גבוהים. אפשר תמיד להתייעץ איתנו לפני הקנייה ונשמח לעזור אבל אתה פשוט הזמנת את הדגם הספציפי הזה דרך האתר.