ההזמנה בוצעה בתאריך 23-6-2014. לפי דף הפרסומת באתר החנות, מדובר בפד לעכבר בצבע כהה. בשום מקום לא כתוב שהוא מגיע בצבעים אחרים, בשום מקום לא כתוב שמדובר בתמונת אילוסטרציה. המוצר הגיע בתחילת יולי.אחרי פתיחת הקופסא מתגלה פד עכבר בצבע...ורוד (!) - דבר שלא הייתי קונה בשום מקרה...מדובר כאן בפרסום לקוי של המוצר, לא נוצר איתי קשר לפני המשלוח לאשר קנייה של פריט בצבע ורוד ובגדול נראה כאן שמדובר בסוג של שיטת מצליח... להמשך הסיפור - שלחתי את הפריט בחזרה, על חשבוני בדואר רשום, ע"מ לקבל זיכוי. המוצר מגיע לסניף הדואר של החנות. אני מחכה... ומחכה...אף אחד לא מושך את החבילה...רק אחרי יצירת קשר עם החנות, אני מקבל אישור שהחבילה בידיהם ושאקבל זיכוי. ושוב...אני מחכה...ומחכה...אחרי 9 ימים יוצר שוב קשר עם החנות ושואל מה עם הזיכוי שלי... אוי שכחנו, מצטערים - זו התשובה שקיבלתי. לבסוף קיבלתי את הזיכוי.
תגובת החנות
הלקוח רכש משטח לעכבר ב 29 ₪ -והצבע נשלח ע"ב מלאי קיים בלבד,
נשלח ללקוח צבע סגול כהה ,הלקוח משום מה נפגע מבחירת הצבע !
הלקוח ביקש להחזיר אלינו את המוצר בדואר רשום וזאת זכותו,
כאשר המוצר נקלט אצלנו בחזרה -הלקוח זוכה באופן מלא,
את הזיכוי הלקוח ראה אחרי 5 ימים, קצת סבלנות.