
תודה רבה , בחור מקסים ושירותי. צוות מקסים זריז ומחייך אני אבוא רק אליכם תודה

תודה רבה , בחור מקסים ושירותי. צוות מקסים זריז ומחייך אני אבוא רק אליכם תודה

לגמרי חוזר לרכוש אצל מאור בכל הזדמנות , שירות מקצועי ומהיר, מעריכים מאוד את העבודה הטובה.

סניף הבורסה - המוכר אדיב והשירות מצויין, להרבה מוצרים המחיר גי זול ויש שם מוצרים שלא מצאתי בחנויות סלולר אחרות

קניתי קינדל בסניף. רציתי דגם ספציפי מאוד ונשאר להם אחרון במלאי. ניקול האלופה עזרה לי ונתנה לי שירות מעולה

חווית שירות טובה מאוד. ניקול המדהימה הייתה סבלנית והסבירה הכל מהכל והייתה סופר שירותית ומיקצועית

יהב נתן לנו שירות מעולה, סבלנות אינסופית והמלצה טובה. הבחור מקצועי ואמין ובזכותו הייתה חווית קנייה נהדרת.

קיבלתי אחלה שירות. ומבחינת המוצר את כל מה שרציתי כולל כל התוספות. ממליץ לקנות בסניף הזה

רותם התותח נתן שירות מעולה גרם לי לבחור בגו מובייל על גבי המתחרים אחזור שוב

חוויה קניה מעולה, אלדד מגו מובייל סניף רעננה ממש עזר לי לבחור מכשיר בשביל אשתי. הוא נתן שירות אדיב והסביר הכל בסבלנות.

קנינו שם מכשיר ביום שני ועוד מכשיר ביום שלישי אצל ניקול שהייתה פשוט מדהימה ראתה את הטלפון שלי שהמגן מסך נראה זוועה ופשוט החליפה לי בלי יותר מידי דיבורים תודה על שירות מעולה ❤️

רוצה להמליץ על אוראל בסט. קסם של בחור. נציג מקצועי. אדיב. סבלני. סיפק לי את המידע שהייתי צריכה. היה סבלני בזמן שחיכיתי למענה מהבן שלי . על אף שהיו הרבה אנשים בחנות הרגשתי שרק אני שם כי כך הוא התייחס. נתן מענה על שני מוצרים שחיפשתי. הציע לי חלופה והסבר יתרונות וחסרונות על המוצר. אנחנו באים לקנות בחנות הזו כל פעם שאנו באים לאילת ותמיד מרוצים. הפעם זה בזכות אוראל.

קניתי שלושה מכשירים סלולריים מגו מובייל בסניף אילת מנציג בשם אורטל בחו מקסים נתן שירות מצויין ואדיב

קניתי את הפיקסל 10 מהנציג בשם בן בסניף רעננה. אחלה חווית המחיר טוב שירות מומלץ מאוד

חווית שירות ברמה גבוה אוד. המוכר היה בקיא בנושא, הסביר מצוין עובד במהירות וביעילות, תוך כדי שיש בחנות לקוחות רבים שהמתינו. אציין שברגע שנראיתי תעודת נכה עם פטור מתור, מייד קיבלו אותי.

השירות אדיב ויעיל מאוד. מגיעים לחנות פיזית אך אין אופציה לחוש את המוצרים, ואפילו אין מוקפ להרגיש את הגודל שלהם.

ניקול היועצת והמוכרנית אדיבה סבלנית רגישה והכי ישוב מקצוענית מתאימה את המוצר לפי הצרכים שלי.

שירות מקצועי ונעים. עובדים עובדים במהירות ונימוס.הגינו- ישר קיבלנו שירות,הסברים,בלי לחצים עם סבלנות.עובדים מיומנים ומבינים בתחום.

מעבר לעובדה שנתנו לי אינפורמציה לא נכונה בסניף רעננה ,גם לא נתנו לי חשבונית ורק אחר שלחו חשבונית עם שם לא נכון , השירות לקוחות לא חוזר ואין עם מי לדבר

קיבלתי שירות שהוא גם מקצועי וגם אדיב. יהושוע הנציג גילה סבלנות רבה ואדיבות. תודה רבה!

קנינו אייפון 17 פרו הרגשנו מקצוענות ויחס טוב ומהיר. דנאל היה אדיב מקום שנחזור אליו בהחלט מומלץ מאוד

מעיין נתן אחלה שירות, הסביר הכל כמו שצריך ונתן חווית קניה מושלמת, תודה רבה אחזור לסניף זה שוב!

הגענו לגו מובייל ורכשנו מכשיר של סמסונג וקיבלנו שירות טופ טופ מהעובדים בחנות במיוחד יהושע שעזר לנו עם כל מה שהיינו צריכים רוצים להודות לו על שירות נהדר

אני לא נוהג לכתוב המלצות, אבל במקרה של רותם פשוט אי אפשר לשתוק. קניתי ממנו גוגל פיקסל, ומהרגע הראשון הבנתי שאני לא מול מוכר – אני מול אגדה חיה. רותם זה לא איש מכירות, זה פרופסור לטלפונים, פסיכולוג שירות לקוחות ואלוף אולימפי בסבלנות – הכול בדמות אחת. רותם ליווה אותי כמו בן משפחה: הסביר, פירק, הרכיב, השווה, בדק, הדגים, המליץ… בשלב מסוים הייתי בטוח שהוא יציע לי גם קפה ועוגה. בחיי, הבנאדם שם את הלב שלו על הדלפק. כל שאלה – תשובה. כל התלבטות – פתרון. כל בקשה – חיוך. הרגשתי שאני לא קונה טלפון – אני עושה את עסקת חיי והטלפון? מושלם. המחיר? פצצה. השירות? ברמה שכבר לא קיימת במדינה הזאת. אם היה אפשר לתת 10 כוכבים – הייתי נותן 11. בקיצור: מי שקונה אצל רותם – עושה את העסקה הכי טובה באילת. מי שלא – פשוט מפספס את אחד מאנשי השירות הכי טובים שפגשתי בחיים. רותם, תודה! אתה לא רק מוכר – אתה חוויה. תודה מיוחדת לך ולכל צוות המוכרים בגו מובייל סניף אילת השירות מספר 1 ❤️

שירות מצויין אלדד היה עם אנרגיות טובות ומצחיק ממליץ מאוד עם שירות כזה כיף לקנות

שירות מהסרטים ,מעבר למצופה ,סבלנות עזרה בהתקנה .אדיבות מקצועיות ממליץ לכולם במיוחד תודה ליהושע הנציג