
מחיר טוב למוצר טוב, ואנשי החנות במלחה נתנו שירות מצוין! ואין לי יותר מילים לרשום על החוויה

מחיר טוב למוצר טוב, ואנשי החנות במלחה נתנו שירות מצוין! ואין לי יותר מילים לרשום על החוויה

לא להתקרב לחנות הזו! שירות גרוע, הכי גרוע שיש, מחירים גבוהים והכי גרוע מכרו לי מחשב של dell ב 5000 ש"ח ששבק חיים אחרי 21 ימים! לא לקחו אחריות, הביאו אותי לחנות לחינם שם גיליתי שעבדו עליי ובכלל אין לי מחשב חדש לקבל
מיכל שלום הרשי לי להתנצל על חווית השירות המתוארת בפנייתך. מבדיקה שביצעתי עם הסניף, לא נאמר לך להגיע לסניף לאסוף את המחשב אלא שהתקבל אישור החלפה והמחשב הוזמן ע"י הסניף. המחשב צפוי להגיע בימים הקרובים וייצרו אתך קשר מיד כאשר יקבלו אותו. בברכה אייל, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

ההזמנה הגיעה תוך כמה ימים. קיבלתי הודעת SMS. הקבלה הייתה מיידית וחלקה ונעים מאוד לקבל מוצר בבאג קניון מודיעין.

אני בדרך כלל לא קונה מבאג כי הם מאוד יקרים בהשוואה לחנויות אחרות אבל הפעם הם היו הכי זולים שמצאתי (ובפער גדול). חייב לציין שבכל הפעמים שכן יצא לי לקנות בבאג (בחנות או באתר) השירות שלהם מקצועי ותענוג לקנות אצלם.

המוצר הגיע שלם. תוך 3 ימי עסקים. נאסף בנוחות. התקנה ברורה ונוחה. המדפסת עובדת בהתאם לצפיות.

היו מצוינים מההתחלה עד הסוף. עצה בחנות. אתר ותהליך הזמנה נוחים. קבלתי לאיסוף בחנות תוך יום אחד.

הגיע מהר, מחיר טוב (באג לפעמים עושים מבצעים ממש טובים) אין תלונות אף פעם לא נתקלתי בבעיה עם באג אני מרוצה

קיבלתי את המוצר כעבור יום (המתינה בסניף חדרה), מאוד מרוצה מהשירות. ההזמנה בוצעה בממשק נוח ובהיר. והמחירים הטובים שהיו בהשוואה לספקים אחרים בזאפ.

שירות מצויין, והכי חשוב מהיר. הזמנתי בצהריים וכבר אחרי שעה שלחו לי הודעה שזה נמצא כבר בחנות!

שירות מהיר ויעיל. מחיר הוגן ומאד תחרותי. אחד היתרונות של באג - המיקום. אין בעית חניה, מקום מקורה וממוזג (קניון) ולרוב אין תורים ארוכים.

הזמנתי משחק לסוני בשבת בצהריים לאיסוף עצמי מהסניף, כבר במוצא"ש קיבלתי הודעה שהמשחק מוכן לאיסוף מהסניף. השירות היה קל ומהיר, המחיר גם היה מאוד אטרקטיבי ובסך הכל הייתה חוויה טובה.

הזמנתי באתר של באג. הגיע מהר לחנות במודיעין המוכרים היו נחמדים וזה מה שיש לי להגיד

חנות הכי מקצועית שפגשתי אם שירות אדיב יוצא דופן וגם אחת הזולות בקיצור אתם מקבלים שירות מקצוענות ומחיר במקום אחד ממליץ בחום!!!!

מגן איכותי שבמקרה היה מבצע בלאק פריידי עליו ב75 במקום 150 והזמנתי אותו לאיסוף עצמי לסניף ותוך יומיים הגיע

נרכש ישירות מהאתר , תוך יומיים הגיעו לאיסוף מהחנות. תוך 2 דקות מחוץ לחנות יחד עם המוצרים

ביצעתי הזמנה של 2 פריטים "מתקן שולחני למסך LDT07-C036 LUMI" ומסך, קיבלתי את המסך אך לא את תושבת המסך. בדקתי באתר באג, כתוב שהסטטוס סגור. שאלתי את חברת המשלוחים שהם אמרו שאין להם משהו אחר לספק לי. ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות של BUG אבל הם לא עונים לי. הדרך היחידה היחידה שבה אני יודע איך להשיג מישהו משירות הלקוחות היא לכתוב הודעה כאן בזאפ, כי שמתי לב שהם באמת מגיבים לביקורות.
דני שלום בהמשך לפנייתך, הוסבר לך כי ההזמנה נשלחת ישירות מהספק בין 1 ל 10 ימי עסקים. ההזמנה כבר סופקה לך.

הזמנתי את המדפסת בערב, יום למחרת קיבלתי הודעה שהומצר מוכן לאיסוף בסניף נצרת, אחלה שירות

לא לקנות מוצרים שהם תחת האחריות של באג! שירות לקוחות מהגרועים שנתקלתי בחיי! זלזול ומריחת הלקוח ברמה הכי גבוהה שיש. ככה זה כשמנהל שירות הלקוחות מנתק לך שיחה בפנים… אין ציפייה מהשירות עצמו.
לאה שלום כפי שהשבתי לך בשיחת הטלפון שלנו ובשאר ערוצי המדיה השונים שפנית דרכם. הגעת עם אוזניות שבורות וביקשת לממש אחריות. הוסבר לך כי האוזניות לא באחריות ולא ניתן לתקן את השבר, המעבדה בחנה את המוצר והעברתי אלייך את תמונת הנזק - קריאה מספר 257917 הוצע לך לפנים משורת הדין הנחה לאוזניות חדשות אולם סירבת. צר לי שידך "קלה על המקלדת" ובפרט שאין צדקת בדברייך. בברכה אייל, צוות שירות הלקוחות,

ביקשתי מהמוכר בביג אילת אוזניות עם סינון רעשים. הוא כל כך היה משכנע שקניתי 3. אחרי שקניתי הוא פתח אריזה אחת כי רציתי לשמוע שזה באמת מה שהבטיח. התברר לי שהאיכות של האוזניות בכלל לא לפי מה שהמוכר טען אבל אז הוא ושרות לקוחות טענו בציניות שמוצר פתוח אי אפשר להחזיר והסכים לקבל רק את המארזים הסגורים. בשיחת טלפון שקיימתי עם שרות לקוחות ענתה לי שהיא מאמינה למוכר ושאין החזרות. כשפניתי בכתב לשרות לקוחות קיבלתי את אותה התשובה ממישהיא שהזדהתה באותו השם של מי שענתה לי מספר ימים קודם בטלפון של שרות לקוחות. כמובן שהיא כתבה לי שכבר קיבלתי תשובה.
חגי שלום בהמשל לפנייתך אלי במייל ולאחר בירור מקיף שביצענו, לא בוצעה כלל הטעיה. לא הייתה כל דרישה לאוזניות עם סינון רעשים ואף לא ציינו באף מקום בפרסומים שלנו כי יש סינון רעשים. לפנים משורת הדין הוצע לך הנחה על אוזניות אחרות שתבחר. כמובן כל הפניה נשלחה אליך בצורה מסודרת למייל. בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

גם איחרו בשבועיים גם לא עונים אף פעם בשירות . הזמנתי מכונת תספורת הגיע באיחור , חצי פתוח ללא תעודת אחריות והכי גרוע בלי הראש המרכזי ... בשירות לקוחות של באג לקח לי שלושה ימים לקבל בכלל תשובה . לא עשו דבר ושלחו אותי לדבר עם הספק . לא אקנה לעולם משם כלום .
בוקר טוב ארצה לדייק בפרטים: אכן הופנית לספק ומשלא קיבלת תשובה חזרת אלינו ואנחנו העברנו את הנושא לבדיקתו. הפניה בהחלט מוכרת והנושא בטיפול מול הספק. החלק שטענת שלא הגיע הוא החלק שמורכב על ראש המכונה. לאחר מכן טענת שיש חלק נוסף שלא הגיע וזה בבירור. כמובן תקבל עדכון בסיום הבדיקה. בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

רכשתי סטרימר אלחוטי כל הזמן מתנתק והתמונה נתקעת, פניתי יום לאחר הקניה, טענו שלא מחליפים מוצר שנפתח. כשאמרתי שמי שפתח הוא עובד בסניף, טענו שלא משנה ורק מעבדה. שלחתי למעבדה ,החזירו בטענה שהמוצר תקין לפי הוראות יצרן. שוב, גם בסניף עובד ניסה את המוצר, לא פועל כראוי. החברה מסרבת להחליף למוצר אחר או לזכות. פניתי למועצה לצרכנות. לא לקנות אצלהם שירות גרוע של דירות לקוחות. אם יהיה צורך אתבע! לאחר שרכשתי הבנתי שזאת בעיה תמיד שם וזאת רמת השירות.
שלום רב פנייתך מוכרת והמוצר אכן נמצא תקין גם בשיחה עם מוקד התמיכה שלנו לא נמצאה תקלה. מקרים כגון שלך תלויים לרוב בסביבת העבודה שלך, בטלפון, באינטרנט וכו. הזרמה אלחוטית לא תמיד הכי יציבה מאתרים מסוימים, כגון אתר סדרות. בברכה אייל, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

רכישה קלה באתר מלאי מסודר ואיסוף לפי חנות ליד הבית מהירות הכנת ההזמנה מצויין שירות בחנות מצויין

קניתי מבאג לאחר שהשתמשתי בזאפ ובעצם למרות שבפועל המחיר לא הכי זול מבין כל מי שמוכר - אם הייתי רוכש מהמקומות האחרים היותר זולים הייתי משלם על משלוח ובסהכ היה יוצא יותר יקר. באג הייתה אופציה יותר זולה כיוון שבחרתי באיסוף עצמי ובעצם זה הכי זול שהצלחתי השיג את הנתב. הנתב בעצמו מעולה ואין לי בעיות איתו האפליקציה נוחה מאוד. חווית המסירה מהסניף של באג הייתה מאוד מהירה והנציג היה מאוד נעים

שרות מעולה, המוצר הגיע לפני הזמן למרות שההזמנה בוצעה בחג. איכות האריזה למשלוח היתה טובה מאוד.

חווית הקנייה באתר נוחה וקל להתמצא אבל מבחינת המחירים… אולי אם כבר עושים מבצע…, עדיף שיהיה זול אפילו במעט מהמתחרות/מהמקובל בשוק יד 2 (כי אכן הוא נמכר בסביבות ה-90-100₪ ומעלה, לא שמשחק חדש ומשומש עושים את ההבדל כי בסופו של דבר זה אותו משחק לאותה קונסולה. כל עוד הוא עובד, זה טוב). השינוי הכי קטן במחיר לטובת הצרכן, יביא לכם עוד לקוחות. אני מאמין שבסופו של דבר אתם תרצו למכור יותר ושאנשים ימליצו עליכם, ודבר נוסף, הם ירגישו בטוחים יותר שהם קונים מוצר מחנות (אפילו אם הוא משומש) מאשר בנאדם פרטי. תודה רבה, ושנה טובה 🤗🍯🍎