
עשיתי הזמנה דרך האתר אחרי כשעה יצרו איתי קשר לקחו פרטי אשראי,הוספתי משלוח שנקרא מהיום למחר והאלופים האלה שלחו את המוצר כבר באותו היום והוא היה אצלי אחרי 3 שעות,מקצועניים!!

עשיתי הזמנה דרך האתר אחרי כשעה יצרו איתי קשר לקחו פרטי אשראי,הוספתי משלוח שנקרא מהיום למחר והאלופים האלה שלחו את המוצר כבר באותו היום והוא היה אצלי אחרי 3 שעות,מקצועניים!!

קיבלתי מהם מענה מיידי וברור לשאלות שהיו לי לפני הרכישה מהם, זמן אספקה היה מהיר מהמצופה אין ספק שמגיע להם דירוג של 5 כוכבים ואפילו מעבר.

משלוח בין המהירים שנתקלתי בהם, בסוג משלוח שבחרתי זה נקרא משלוח מהיום למחר אבל להפתעתי מרגע הזמנת המוצר קיבלתי אותו אחרי 3 שעות בלבד!! ממליץ מאוד לרכוש מהם. גם מחיר משתלם וגם קבלת מוצר איכותי בזמן קצר

עשיתי הזמנה באתר של מכשיר סמסונג אס 20 אף אי הם מתחייבים ל7 ימי עסקים אבל המשלוח הגיע אלי לאחר 3 ימים ארוז ברמה מאוד גבוהה והכל היה תקין תודה לכם

קיבלתי שירות מעולה, משלוח סופר מהיר. מרוצה מאוד גם מהמוצר שהזמנתי במחיר מאוד זול ברור שאזמין מהם שוב בהמשך

השירות היה מצויין, המשלוח הגיע מאוד מהר , היה מענה טלפוני מהיר עזורו בכל שאלה שהייתה לי והיו סבלניים מאוד

שירות מעולה, מהיר, התנהלו בדיוק כמו שהבטיחו,שירות ברמה גבוהה ומקצועית מוכרים חייכנים ונחמדים אני מאוד מרוצה!

חנות מומלצת מאוד. בהשוואה לחנויות אחרות היתה החנות הזולה ביותר. שירות הלקוחות דאג לוודא שאני מרוצה ושהכל בסדר עם המוצר תודה לכם אלופים!!

קיבלתי שירות מעולה אני מרוצה מהמכשיר הוא מצויין היה נציג שאני לא זוכר את שמו אבל היה ממש נחמד תודה לכם

אני ממליצה חנות זאת אנשים טובים חמודים קיבלתי שירות ממש טוב ואני שמחה מאוד תודה

קניתי samsung s24 ultra מבסט סייל סלולר הבחור שנתן לי שירות בחור בשם מייק היה בחור נחמד שירות מצויין

אחרי שביטלתי עסקה בחנות אחרת בגלל רכישה לא נעימה ולא טובה הגעתי לבסט סייל סלולר שנתנו לי שירות מעל המצופה עם יחס מקצועי מקסימלי ממליץ לכל החנויות ללמוד מהם

הזמנתי באתר באיסוף עצמי והתקשרו להגיד לי שלא צריך לעשות הזמנה פשוט להגיע ולרכוש בחנות ויש מלאי,ובדיוק כך היה הלכתי והמוצר היה במלאי כמו שאמרו יצאתי מהחנות מרוצה ושמח תודה לכם

מה אגיד ומה אומר שירות יוצא מן הכלל רכישה כיפית סך הכל אנשים נחמדים קניתי גם אוזניות של שיאומי במחיר מעולה תודה לכם חברים

האמת פעם ראשונה שאני קונה יבואן מקביל כי קצת פחדתי אבל נתנו לי שירות טוב יש אחריות שנה על המכשיר והכל רגיל ממליץ

קניתי סמסונג חדש a55 ועשו לי מגן מסך טןב ואפיךו הנחה קטנה בראש מטען שעזרה לי מאוד תודה

וואלה זה חנות באמת אחלה נתנו שירות אזרו לי מאוד אנשים טובים אני ממליץ ללכת לקנות בחנות זה

שלום לכולם. בוצע הזמנה דברך אתר שלהם ב 24.06.24!!!טלפון סלולרי Samsung Galaxy S24 Plus SM-S926B/DS 256GB 12GB RAM . היום אני מתקשר ב 11 בבוקר . אומר שאני מגיע,ואני מאזור השרון ואני צריך בצבע שחור מקשיר גם כן ציינתי בהזמנה, אומר לי בחור כן,תגיע!!! אני מגיע, אין מקשיר. קבלתי שירות מזעזע , מזמן לא ראיתי דבר כזה. אני מזיר את כולם כול מישוה רוצה לעשות שם כרישה. על תעשו טעות. תתרחקו מחנות מזעזע אזה!!!! אני השלח בכול התרים תגובה אזו. גם כן איצור קשר אם פניות הציבור.
שלום רב הלקוח עשה הזמנה באתר על איסוף עצמי ללא תשלום ורשם בהערות שהוא רוצה צבע שחור , צבע שלא היה קיים לנו במלאי במוצר הזה מעל לחודש. הלקוח טוען שהתקשר ואמר שהוא רוצה שחור . הצבע השחור היחיד שהיה זמין לנו במכשיר הזה היה עם 512gb ולא 256 כפי כשלקוח רצה . כשהלקוח הגיע לחנות ונאמר לו מראש שאין צבע שחור החל לגדף ולצעוק שאמרו לו שיש במלאי שחור ויש לו גם הקלטת שיחה שאמרו לו שיש בצבע שחור , נאמר לו שאין שום סיכוי שאמרו לו שיש את הצבע שהוא טוען שאמרו לו . ביקשנו מהלקוח היקר שיוציא לנו את הקלטת השיחה וישמיע לנו ונשמח לעשות הכל כדי לעזור .. לאחר שאמר בערך 10 פעמים שיש לו את הקלטת השיחה פתאום הוא לא הצליח למצוא אותה… השירות שלנו והאמינות היא מעל הכל , ואם אנו עושים טעות אנו יודעים להודות בה כי אנו בני אדם . אך במקרה הנ״ל לא נעשה שום דבר לא בסדר מצידנו . בהצלחה ללקוח

האמת פחדתי לקנות מיבואן מקביל את המוצר הזה אבל אני לקוח וותיק של בסט סייל אז לא היה לי סיבה לדאגה כי הם תמיד נותנים לי שירות טוב

קניתי אוזניות ווידאתי לפני שהגעתי שיש אחריות של dcs במחיר שמפורסם באתר וככה בדיוק היה

מייק איש טוב קיבלתי שרות טוב צבע היה מה שרציתי במלאי ואני שמח על קניה זאת

המחיר הכי זות שמצאתי הזמנתי והגיע לי אחרי 48 שעות שהם מתחייבים ליותר ימים,תודה רבה

עשיתי הזמנה באתר עם משלוח לנקודת איסוף המשלוח הגיע לנקודת איסוף תוך 3 ימים שזה מהר מאוד הכל היה מפורט איפנ המוצר נמצא והלכתי לאסוף

קיבלת שירות ומחיר טוב מבחור נחמד בשם מייק הרבה זמן חיפשתי צבע אפור ושמחתי לגלות שהיה להפ אז תודה על השירות ומאמינה שאחזור בהמשך

אני באתי ביקשתי מכשיר זול וגם טוב והציעו לי את זה ובאמת מכשיר טוב תודה