
שירות מצויין ואמין יחס אישי ללקוח במקור הזמנתי מוצר אחר לאחר שהגיע לטופ סטור הם התקשרו להודיע כי הוא פגום והמליצו לבצע הזמנה למוצר אחר באותה אייכות ובאותו מחיר יוזמה שהותירה אליי רושם מאוד חיובי

שירות מצויין ואמין יחס אישי ללקוח במקור הזמנתי מוצר אחר לאחר שהגיע לטופ סטור הם התקשרו להודיע כי הוא פגום והמליצו לבצע הזמנה למוצר אחר באותה אייכות ובאותו מחיר יוזמה שהותירה אליי רושם מאוד חיובי

היו אדבים מאד בטלפון וענו על כל שאלותי במלואן ובסבלנות עם המלצה לקנייה. הגענו למשרד וגם שם זכינו להסברים מלאים גם ממני, המנהל, וגם מיוסף. כאשר הגיעה המכונה לא צורפו הוראות ההפעלה. התקשרתי וזכיתי ל הענות מלאה. שלחו לי את הוראות ההפעלה במייל וגם הבטיחו לבקש בנוסף מחברת בוש לשלוח את הוראות ההפעלה בדאר. סה"כ חוית קנייה נעימה. המכונה אצלנו כשבוע ובינתיים אנחנו מרוצים.

התלבטתי איזה מכונת כביסה לקנות. הגעתי לחנות זו כי היה לה מוצרים זולים מאד מתצוגה. המליצו לי על מכונה של גרוניה, שלא הכרתי לפני כן, קניתי כהמלצתם, במחיר מצוין ואני מאד מרוצה.

הזמנתי מדיח כלים מתצוגה. חיכיתי מספר ימים ללא פניה לתיאום ניסיתי ליצור קשר. הם לא עונים לשיחות ויש מוקד, בו השארתי פרטים מבלי שחזרו אלי. לאחר 24 שעות השארתי עוד הודעה ואז חזרו ואמרו שהם מטפלים. היום זה יום העסקים ה- 8 וטרם תיאמו איתי אספקה. בעיני שורש הבעיה בכך שפשוט לא ניתן ליצור קשר ישיר עם החנות, מה שנותן הרגשה של חוסר עונים. מקווה שאופתע ושיהיה שינוי...

חווית קניה מעולה. הבחור צילם את הכריים, נתן הסבר על הכריים מתצוגה. קיבלתי מוצר חדש ובגלל האריזה הפתוחה במחיר עודפים!! הכריים הגיעו באמת כמו חדשות ללא שום שריטה, כפי שהמוכר תיאר בטלפון.היה איתי בקשר עד שההובלה הגיעה. כל הכבוד! בינתיים לא חיברתי אותם לחשמל, כי עוד לא הגיע המטבח, אעדכן בהמשך.

אחרי בירור טלפוני והסבר מ המוכר שמוצר מתצוגה הו מוצר תקין לחלוטין ללא שום פגיה ביצתי הזמנה על מקרר של מותג סימנס. שהמוביל הגיה לבית .בימקום מקרר סימנס אביהו לי מקרר מחברת אחר (בוש) עם פגיה משמיתות בדלת. סירבתי לקבל אותו ואחרי ויכוח אגרסיבי בטלפון ען בעל חברת טופ שופ השקימו לבטל העסקה.
לצערנו יש פער שפה משמעותי וזאת כנראה הסיבה לחוות הדעת, ללקוח הובהר באופן מוחלט המשמעות של מוצר מתצוגה (מוצר תקין לחלוטין עם אחריות החברה הרשמית), המקרר אותו הלקוח קיבל - בהסכמתו הטלפונית - היה נקי לגמרי בחזית עם מכה קלה בצד הדלת. לא חייבנו את הלקוח עלויות הובלה אע"פ שמן הדין היה ניתן לעשות זאת - ללא שום "ויכוח אגרסיבי". אגב, אותו מקרר נמכר יומיים אח"כ ללקוחות מרוצים מאוד.

אדיבים מאוד. היה שינוי שהיה צריך לערוך בהזמנה, היו סבלניים וענו על כל השאלות ועזרו לי להחליט איזה מוצר לבחור. הזמנתי מדיח מתצוגה. הגיע במצב מצוין כמו חדש. מוצר נהדר במחיר הכי טוב שראיתי (ועשיתי סקר שוק מקיף). אנחנו מאוד מרוצים.

מרוצה מאוד מהשרות בטופ סטור ומהתנור שרכשתי. קיבלתי יעוץ מקצועי מאוד, שרות אדיב ומחיר הוגן.

כיריים נקנתו מתצוגה. יצרתי קשר עם נציגי האתר וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי. הם בדקו את המוצר מבחינת סריטות על ידי קבלת תמונות ותאיור מוצר מחנות שמוכר. ובנוגעה לכיריים: הם הכיריים היחידיים שעבדים משקע חד פאזי ללא שום הכנה מיוחדת. אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי וכמו כן מהמוצר עצמו.

השירות היה מצויין ,מכונה הגיעה בזמן, הכל עבר חלק בלי שום תלונות. גם מרוצים מאוד ממוצר.

רכשתי כיריים חשמליים של חברת סמסונג דרך האתר, שירות טוב מאוד הספקה בזמן, ממליץ בחום.

קבלתי מענה מהיר ומפורט בטלפון. למרות שפניתי כמה פעמים בשאלות ענו לי בסבלנות וברצון. שירות מצוין ואמין.

הנציג היה אדיב וסבלני,בדק דגמים שונים וענה על שאלות. כשהזמנו המוצר הגיע תוך יומיים.שרות מצויין

שירות טוב ומהיר מייבש פתח קדמי מתצוגה הגיע במצב מעולה הוזמן דרך האינטרנט תהליך מהיר וטוב

נקנו כיריים אינדוקציה של בוש מתצוגה . מחיר מעולה במצב חדש. עובדות כבר 3 חודשים הכל תקין.

. מענה טלפוני היה מהיר ואדיב ביותר, הציג היה סבלן ומנומס. שירות טוב, אספקה מהירה

למען האמת, די חששתי מרכישת מוצר מתצוגה. אבל מהרגע הראשון הבנתי שהגעתי למקום רציני. הפקידה שענתה הסבירה שמני, מי שמטפל במכירות של מוצרים מתצוגה עסוק כרגע ויחזור אלי. ואכן, תוך זמן קצר חזר אלי וענה בסבלנות ואדיבות על כל שאלותיי (הרבות..). הוא אפילו בדק עבורי כמה יחידות מתצוגה יש במלאי של מחסני היבואן מהמוצר המבוקש והבטיח לבקש שישלחו את המוצר במצב הטוב ביותר. השתכנעתי והזמנתי את הכיריים, שהגיעו תוך יום אחד (!) במצב מושלם, ללא שריטה - רק ללא האריזה המקורית, ובמחיר הזול בעשרים אחוז (כ-400 ש"ח) מהמחיר הנמוך ביותר בזאפ על אותו המוצר שלא מתצוגה. תודה למני ולצוות טופ סטור על חוויית קנייה מעולה, ועל שירות אדיב וסבלני, מקצועי וענייני. שמח שגיליתי אתכם, ובטוח שלפני רכישת המוצר החשמלי הבא, אבקר קודם כל באתרכם.

קבלתי שירות טוב. ממליץ על החנות. רכשתי מייבשAEG B חדש וכיריים ELECTRALUX מתצוגה. בברכה, מקסים

הזמנתי כיריים של "BOSCH" מתצוגה. המוצר הגיע תוך זמן מאד סביר אך כשפתחתי את האריזה נתגלו לעיניי מספר שריטות בפאנל הקדמי, בנוסף, השעון של הטיימר (הדגם הוא עם טיימר) לא נדלק בכלל. התקשרתי לטופ-סטור והסברתי את המצב לגבי השריטות והטיימר. הם ענו לי שלגבי הטיימר רק מתקין מוסמך יכול להרכיב את הכיריים והוא יפעיל את השעון, לגבי השריטות, למרות שהיה ידוע לי שהדגם הוא מתצוגה, טופ-סטור ממש התנצלו ואמרו לי להחזיר את הכיריים לאריזה ובתוך יומיים הם שלחו לי את אותו דגם חליפי שהיה במצב מושלם. זה ממש שירות מעולה, מה גם שחסכתי סכום נכבד עקב קניית המוצר מתצוגה. אני מודה לכם מאד. נ.ב. ההובלה היא ל-45 ק"מ דרומית מבאר שבע (פעמיים !!!!) וללא חיוב נוסף.

רכשתי מדיח כלים בטופ סטור רכישה ראשונה שלי דרך האינטרנט המחיר היה ללא תחרות מול כל מועדוני לקוחות וחברות שבדקנו מני שנתן לי שירות טלפוני היה נהדר בדק לי חלופות לכל הדרישות שלי המוצר ותיאום ההתקנה ללא דופי כל הכבוד נעים לרכוש כך ולא מובן מאליו

קניתי מכונת כביסה מתצוגה לאחר שיחה עם נציג שהבהיר מה משמעות מוצר מתצוגה. שרות מהיר התקבל תוך יום עמדו במה שהבטיחו

הזמנתי את תנור האפיה בחיפוש באינטרנט נתקלתי בחברה יעילה אדיבה והכי חשוב מה שהיזמנתי זה בדיוק מה שקיבלתי הייתה בעייה בסוג התנור מראש הודיעו שאלו והימליצו והחשוב מכל אחרי חדש התקשרו ובררו אם הכל כשורה תודה רבה

נהנתי מאד מחייות הקניה. המוכר גילה ידע בפרטי המכונות כביסה מעל מה שאני הצלחתי למצוא, והיה מסור למכור לי המכונה הכי טובה לצרכי. גם אחרי הקניה עזר מאד עם ההובלה ושאר הפרטים. אני ממליץ!

לאחר התיעצות עם יוסף רכשתי מיקסר של חב׳ בוש שהגיע לשביעות רצוני לאחר יום בלבד.

התקשרתי לחנות לברר על המיקסר. מני שכנע אותי לא להשקיע בדגם חדש או יותר מתקדם (שגם עולה יותר), ועוד באותו יום הביא לי את המיקסר עד הבית! בינתיים עובד ללא שום תקלות ועונה על הציפיות מעל ומעבר. שירות אדיב ביותר.