
חברה אמינה, ציוד איכותי, יש הרבה מבצעים, המשלוח חינם בקניה מעל 200 שקלים, הספקה מהירה ושירות אדיב, במיוחד בן שנותן שירות מכל הלב!

חברה אמינה, ציוד איכותי, יש הרבה מבצעים, המשלוח חינם בקניה מעל 200 שקלים, הספקה מהירה ושירות אדיב, במיוחד בן שנותן שירות מכל הלב!

קניתי אורגן בחנות בכפר סבא קיבלתי שרות מעולה מרום עם הרבה סבלנות ומקצועיות המליץ לי על תכנות שמתחברות לאורגן .בקצור יצאתי עם קניה מעל לציפיות

ציוד ברמה גבוהה, שירות מעולה שחוזר על עצמו פעם אחר פעם, משלוח מהיר, בקיצור - יש סיבה שאני חוזר לשם כל פעם מחדש!

חנות מעולה לכל דרישה בתחום האולפנים והדיג'י. מבחר גדול של ציוד במגוון מחירים ודגמים ושירות פשוט מעולה. גם בשלב הייעוץ וגם לאחר רכישה. מציין לשבח מוכר אדיב ומקצועי בשם יגאל. מומלץ!!!

רכבתי מנקסט פרו בתל אביב את כרטיס הקול RME ועוד ציוד יקר לאולפן. לאורך כל הדרך עד לשלב הרכישה. בן, המנהל הלוגיסטי בסניף, דאג שאבין בדיוק מה אני קונה, הסביר, פירט ועזר לי להתגבש עד שלבסוף ביצענו את העסקה כשבנקודה זו אני יודע בדיוק מה אני קונה. באמת חנות מקצועית מאוד עם צוות מאוד מקצועי ומשובח. תענוג לדעת שיש מקומות כאלה. גם זמן האספקה היה מדהים ותוך ימים ספורים כל הציוד שרכשתי היה בסניף.

קניתי פסנתר חשמלי ב-next במחיר מצויין ואני ממש מרוצה. בן שעובד שם היה אדיב ומקצועי. מומלץ!

מקצועיות ברמות הגבוהות ונכונות לעזרה הגיע אחרי יומים כשהמוכר ידע שאני לחוץ למוצר. בגדול חנות מספר אחד עם יחס חם ואמין מאוד !!!

גם השירות וגם המחיר כמו בחו"ל! הזמנתי אוזניות Beyerdynamic DT770 250Ohm ביום ראשון (אני גר בחיפה), וקיבלתי אותם ביום שני בבוקר, כלומר למחרת!!!

החלה חנות. שרות מציון. מקצוענים ברמה גבועה מאוד. לאחר פניה התקשרו אליי ועזרו לפחור דגם מתאים לצריכים שלי

התקשרתי לNext-Pro בכוונה לרכוש כרטיס קול לכבוד יום ההולדת ה20 של אחי הקטן. שוחחתי עם בן, שייעץ והכווין אותי בכנות, מקצועיות ואדיבות נדירות שנתקלתי בכמותן רק ברכישתי הקודמת בNext-Pro מול יגאל. בזכות הכוונתו המעולה של בן נרכש לבסוף כרטיס שהתגלה כטוב בהרבה מזה המתוכנן, ואף הגדיל לעשות וייעץ על מיקרופון *מדהים* של Marantz לכלים אקוסטיים ושירה, שמציע את יחס הערך תמורת כסף הטוב ביותר בו נתקלתי מימי. בזכות השירות הנפלא והכנה אחי זכה ליום הולדת מדהים ומרגש, השמח ביותר הזכור לו. תודה מקרב לב לבן, יגאל ולכל צוות Next-Pro. המלצתי החמה ביותר.

אחלה חנות שירות אדיב אני ממליץ בחום לקנות מנקסט פרו וגם אנשים נחמדים שם בנקסט פרו

קניתי בנקסט פרו רמקולים של ברינגר עם כל הציוד הנלווה (מיקרופונים קבלים סטנדים וכו') וגם ציוד הקלטות ביתי. המוצרים מצוינים ועונים לי בדיוק על הדרישות שרציתי. מעבר לזה- השירות היה פשוט מדהים! קיבלתי מבן הסבר מפורט על כל מה שרציתי ומעבר. למדתי המון (רק בשביל זה היה שווה לשלם) ויצאתי עם חיוך . הרגשה באמת שלא גונבים אותך ושקנית משהו טוב ושווה את הכסף שלך. תענוג!

חיפשתי אורגנית לקנות. ובאקראי הגעתי לחנות של נקסט-פרו בת"א למרות שאני גר 60 ק"מ משם, מן הסיבה העקרונית שהיו הכי הזולים בזאפ לאותו מוצר. שמעתם בטח את הפתגם "אל תסתכל בקןקן (חיצונית) אלה מה שיש בתוכו"! חנות קטנה ולא מרשימה חיצונית, אבל... כשנכנסים פנימה... נגלה תוכן האוצר האנושי המרשים שבו על מבחר הכלים העצום והאינסופי. וכשביקשתי להתעניין לקנות אורגנית, הם מיד הבינו שאין לי שום מושג בתחום. מבחינתי, בקנייה הזו, בזכות יושרם על השתלשלות חוויית הקנייה הנהדרת שלא ניסו לדחוף לי מוצר לא מתאים, החלה הברית שלי כלקוח לבין החנות. עזרו לי בסבלנות לעשות סדר עם עצמי, ברצונות שלי ומה מתאים לי. ללא ספק מדובר בבעלי מקצוע בכל תחום כלי המוזיקה והסאונד, ובסופו של דבר החלטנו ביחד על האורגן המתאים לי. יצאתי בהרגשה נהדרת שקניתי אצל חברים. אי אפשר היה שלא להבחין ברצון העז שלהם לסמין V של עוד לקוח מרוצה. כששאלתי את יגל מהיכן כל הסובלנות הזו? התשובה שלו הייתה... "שאם תצא מכאן לא מרוצה... משמע שנכשלתי" וזה מבחינתי אומר הכל. תודה לכן אנשים מדהימים, מאוד מרוצה מהקנייה..

קניתי אורגן ימאהה כל הציוד לאורגן בן, מנהל החנות,הפגין מקצועיות רבה בנאדם נעים הליכות, בקיא בכל המוצרים, סובלני, השירות היה מהיר כל מה שלקוח יכול לבקש ממליצה בחום

אחרי הרבה זמן שחיפשתי מקצוענות ושירותיות ברמה גבוהה מצאתי את יגאל. מהרגע שהוא ענה לי לטלפון עד הרגע שסיימנו הרגשתי שמדובר בבן אדם שמבין מאד בתחום, סבלני ובעיקר בן אדם חיובי שבאמת רוצה לעזור. )כשהתקשרתי שוב ענה לי מישהו אחר שגם עזר בצורה הכי טובה שיכולה להיות. אין שום ספק שאחזור לקנות ולהמליץ לחברים עליהם. מחיר טוב מאד, יחס מעולה ושירות מהיר שמנוהל בצורה אדירה.

קניתי כרטיס קול steinberg ur22 mk II , קיבלתי מידע מקדים סבלני בטלפון , ביצעתי הזמנה דרך האתר והמוצר הגיע כמתוכנן. לאחר הקניה, נתקלתי בבעיות טכניות וקיבלתי עזרה במשך 3 שיחות טלפון, באמת מעל ומעבר למצופה. תודה לבן ורום על הליווי והרצון לעזור. אני עוד אשוב..😊

הזמנתי בידורית בידורית Proxima S505 במחיר הכי זול ב ZAP קיבלתי אותה אחרי יומיים כשפתחתי אותה מצאתי בורג בתחתית האריזה, הבורג תומך ברשת מיגון של הוופר הוא נפל כי ההברגה היתה שבורה. התקשרתי לשירות לקוחות (יגאל), למחרת הגיע שליח עם מערכת חדשה ולקח את הישנה. השירות פשוט מצויין וזריז בטירוף, מאוד מרוצה.

חיפשתי בזאפ הגברה לסטודיו שאני פותח ובמקרה הגעתי לנקסט פרו.ענה לי בחור בשם בן שמאותו הרגע ובמשך שבועיים עד שאספתי את כל מה שרכשתי קיבלתי תמיכה.הסבר ושרות ברמה מאוד מאוד גבוהה.חויית הקניה היתה מאוד אישית ומקצועית אין ספק שאחזור לרכוש בנקסט פרו שוב והרבה בזכות יחס מדהים שקיבלתי מבן.מומלץ

חוויית שירות נהדרת שהשאירה טעם מצוין! בני בן ה-12 חסך שקל לשקל כדי לרכוש launchpad pro אך בהגיענו לחנות בתל אביב התברר שהמוצר אזל והילד, שלא רצה לצאת בידיים ריקות, החליט לרכוש את המוצר הקטן והזול יותר Launchpad mini. כשהגיע הביתה התאכזב לגלות שהמוצר כלל אינו מתקרב לסטנדרטים של ה-Pro וחשש ש"נתקע" עם המוצר הפחות טוב. לשמחתי הרבה מצאנו אוזן קשבת בחנות, ובמיוחד אצל המוכר יגאל, שחיבר אותנו מיד עם תמיכה טכנית. בסופו של דבר, כשהחלטנו להחזיר את המוצר (ארוז באריזתו המקורית ותקין) דאג יגאל לשלוח שליח שאסף אותו מביתנו (בעיר רחובות) והביא איתו את ה-launchpad pro שחזר בינתיים למלאי. זה לגמרי לא מובן מאליו שלא נאלצתי להיטרטר שוב אל החנות בתל-אביב, ולא מובן מאליו שעשו את כל המאמצים כדי לא לאכזב את הילד. כמובן שנשוב בעתיד לרכוש בחנות וממליצה גם לאחרים.

שירות מעולה, שיח נעים, מחיר הוגן, קבלה מהירה של הפריט,לסיכום - שביעות רצון מלאה. אשמח לבקר שוב!

חנות פשוט מדהימהההה חבר'ה ברמת שירות שלא הכרתי אדיבות מקצועיות סבלנות והכי חשוב הבנה והכוונה בדיוק לדבר הכי נכון הרצון לעזור לסייע לדאוג פשוט ליגה אירופאית חייב לציין בחור בשם יגאל מסניף תל אביב פשוט רמת שירות נדירה ... קניתי בעבר ואין ספק שאחזור ואקנה שוב בעתיד בע"ה מומלץ פלוס...

מזמן לא חוויתי כזאת תחושה של אכפתיות ודאגה מנותן שירות- בן נתן לי תחושה שהוא בעדי, שהוא חבר, שהוא בצד שלי, שבאמת חשוב לו שאקבל את המוצר הטוב ביותר עם המחיר הכי טוב .גם כשהיה לחץ בחנות ולקוחות נוספים, הוא ידע איך לתת לי את התחושה שרואים ומתייחסים אליי, בלי להתפשר על שירות מקצועי אמין ונעים. תודה !

חנות מקצועית ביותר אנשים ליגה שירות אדיב סבלני ונותנים שירות עד שהלקוח מרוצה. קיבלתי מיקסר שהזמנתי מרוצה מאוד ממליץ בחום לקנות בחנות זו

מחירים מעולים שירות עם חיוך מיגוון עצום של מוצרים , אמינות בהסבר על המוצרים והכוונה מעולה למה שאתה צריך

קניתי פסנתר חשמלי מדגם RINGWAY. כשהפסנתר הגיע התגלה בו פגם. התקשרתי לחנות ולהפתעתי הטיפול היה אישי ומהיר. יגאל ושאר הצוות דאגו לשלוח לי שליח הביתה שבא לאסוף את הפסנתר ולהחליפו בחדש. בלי שאלות ובלי בעיות. טיפול נדיר ומפתיע בסביבתנו (לצערי). כל הכבוד לצוות ותודה!