
הכי זול! הכי אמין! הכי אדיב! מומלץ בחום. ענו מיד, התייחסו בצורה מדהימה לכל שאלה יחזרו עוד אלי עוד פעם לברר האם הכל מובן. עשיתי את ההזמנה דרך צ'יטה שליחויות ותוך 3ימים הפלאפון הגיע.

הכי זול! הכי אמין! הכי אדיב! מומלץ בחום. ענו מיד, התייחסו בצורה מדהימה לכל שאלה יחזרו עוד אלי עוד פעם לברר האם הכל מובן. עשיתי את ההזמנה דרך צ'יטה שליחויות ותוך 3ימים הפלאפון הגיע.

שירות מעולה, חווייה מצויינת - צוות מקצועי שירותי, אדיב ברמות שאינן מובנות מאליהן. התץציוד בחנות - חדש ועדכני, מגוון רחב של כל הנדרש למשתמש ביתי מסוגים שונים ואותנטיים

בטעות הזמנו את מכשיר הטלפון פעמיים, למחרת התקשרו אלינו וקיבלנו מיידית זיכוי מלא עם אישור. שאר השירות היה ממש מצוין קיבלנו את המכשיר מיידית למחרת ההזמנה.

ב-23.06.2020 רכשתי טלפון EasyPhone NP-10 עם אחריות לשנה. בסמוך לרכישה עקב איזושהי תקלה בטלפון התקשרתי לספק האחריות והסתבר שהמכשיר לא באחריות. דיברתי עם נועם מ-NextTech והוא הסביר לי שהספק מעדכן את האחריות פעם בחודש ולכן בתחילת אוגוסט העניין יסודר. קיבלתי גם מנועם את המייל הבא ב-7.7 : "לאימייל זה מצורפת חשבונית מס/קבלה מספר ...בתוך 30 יום המכשיר יהיה רשום בחברת גט סל לאחריות. במידה ותיהיה תקלה עם המכשיר הנ"ל לפנות לנקסטק ונדאג להחליף את המכשיר" היום התקשרתי שוב לספק האחריות לוודא שאכן האחריות הופעלה ועכשיו מסתבר שהאחריות הסתיימה במאי 2019??? כלומר כמעט חודשיים לאחר רכישת טלפון עם אחריות לשנה - הטלפון עדיין ללא אחריות. אני לא מחפשת לבזבז חצי יום עבודה על מנת לנסוע לפתח-תקווה והחליף את הטלפון. לדעתי במידה ויש בעיה כזאת, החנות צריכה או להחליף את הטלפון בביתו של המשתמש ולא לחייב אותו להגיע לחנות או להסדיר את האחריות. חבל מאוד ש-NextTech לא בחרו באף אחת מהחלופות האלה.

חווית שירות גרועה הזמתי מכיר נייד עם שליחה בדואג רשום - עבר חודש והמכשיר לא הגיע במהלך כל החודש הייתי בקשר עם החנות - הם אפילו לא היו מוכנים לבדוק מול הדואר מה קורה - גם עכשיו אחרי חודש הם לא מוכנים לבדוק וכמובן שלא מוכנים להחזיר

בס"ד חוויית קניה טובה שירות אדיב נוח טוב ומהיר ללא ניסיון למרוח ולדחוף מוצרים נוספים הסבר מספק נציג נעים

האתר לא עובד כ"כ טוב ואין חיווי על הזמנה. ביצעתי הזמנה בערב ולא קיבלתי אישור אז הזמנתי שוב ובסוף יצא הזמנה כפולה. למחרת בבוקר התקשרתי לחנות בבהלה, קיבלתי שירות מהיר, אדיב ויעיל, ביטלנו מייד את אחת ההזמנות, ואת ההזמנה הראשונה ארגנו וסידרו במיידית לאיסוף עצמי. מומלץ!

שירות מהיר ולעניין. הרכישה עברה ממש חלק וקיבלתי את המכשיר תוך פחות משבוע. מאוד ממליץ על החנות, לא מנסים לדחוף אביזרים בעת רכישה, הלקוח מחליט מהו רוצה ומקבל.

חנות מדהימה ושירות מעולה!! הייתי בחנות לפני כיומיים ורכשתי קורקינט של שיואמי. המוכר עידן היה מקסים, הסביר לי הכל, עזר לבחור את הטוב ביותר ואפילו לקח לי את הציוד לרכב בכיף ועם חיוך כי היה לי קשה להרים. אין ספק שאחזור לחנות שוב. תודה תודה!!

מומלץ מאוד. שירות זמין ויעיל. מחירים אטרקטיביים. משלוח מהיר מאוד. נוח מאוד לבצע את הרכישה.

שירות מעולה, מוכר מאוד נחמד סגר לי את העס'ה טלפונית והמשלוח הגיע אחרי יומיים (דרך צ'יטה). אוזניות טובות בחצי מחיר, ממליץ לכולם!

לא קיבלתי מוצר שלם, הם הוציאו את צמיגי הקורקנט מהקופסה.... איך עושים דברים כאלה הקרון היה קרוע חבל

מקצועיים, אדיבים וישרים!! הגיע הזמן להחליף את הפלאפון הישן, וחתני מצא לי במרשתת עסקה משתלמת, ושלח אותי לנקסטץ. ואכן, לפני כשלשה ימים רכשתי במקום פלאפון שיאומי, החנות הקפידה גם על שירות אדיב והסברים מקצועיים וגם על נהלי הקורונה. הנקודה החשובה: מכיוון שאינני מבין כלל בדגמים השונים, התקשרתי מהחנות לחתני, וחתני הסביר טלפונית למוכר איזה דגם לתת לי - שיאומי נוט 9, אחד הדגמים שהיו במבצע. המוכר לא שמע היטב את חתני ונתן לי בטעות שיאומי 9 (ללא ה-"נוט", זיכרון פנימי קטן יותר, ולכן גם זול יותר) , שגם דגם זה היה במבצע. שנינו, המוכר ואני לא שמנו לב לטעות. הטעות התגלתה רק בבית, לאחר שפתחתי כבר את אריזת הפלאפון. התקשרתי למחרת לחנות, ובלי להסס פשוט אמרו לי - אתה מוזמן לבוא ולהחליף את הפלאפון. רק היום הגעתי לחנות, שלשה ימים מאוחר יותר ממועד הקניה. התברר שהפלאפונים מדגם שיאומי נוט 9 שהיו במבצע אזלו עוד ביום ראשון. החנות קיבלה היום פלאפונים חדשים מאותו הדגם, אך הפלאפונים שהגיעו הם כבר לא היו במבצע, כך שהם עולים לחנות יותר ונמכרים לצרכן במחיר גבוה יותר. למרות זאת, החנות לקחה ממני את השיאומי 9 בחזרה, נתנה לי שיאומי נוט 9 חדש, ושילמתי רק את ההפרש בין שני הדגמים רק לפי מחיר המבצע של הנוט 9 שהיה ביום ראשון, ולא לפי המחיר העכשווי שהיה משמעותית גבוה יותר. לסיכום - אני סימנתי לי חנות שאפשר לסמוך עליה, וממליץ בחום לכולם להיעזר בשרותיה.

חנות מעולה, מתקתקים עבודה, שירות הלקוחות היה מעולה ומהיר. אשמח לרכוש מהם שוב. בהצלחה ותודה רבה

חנות ממש טובה , מחירים מאוד זולים , שירות מאוד מאוד טוב ,אדיבים מאוד ,

הגעתי לחנות לקנות שיאומי נוט 8 התלבטנו אם לקנות נוט9 - המוכר ייעץ לנו שלא לקנות את הדגם, אלא נוט8 מחיר טוב קבלתי שרות יעיל ומהיר

בשבוע שעבר רציתי לתקן מסך לטלפון והגעתי לנקסטק במיוחד, לאחר שהשוותי מחירים. כדי לוודא שבאמת אקבל את המוצר במחיר המבוקש שאלתי את המוכר (דודי) והוא אמר לי שמה שכתוב באתר זה המחיר ושאין מה לדאוג. בסוף היום התקשרתי לוודא מה מצב התיקון, בחור אחר (אבשלום) אמר לי שאין לי מה להתקשר ושהם יתקשרו אליי כשיהיה מוכן. לאחר שלושה ימים של סבלנות התקשרתי שוב לבית העסק וענה לי הבעלים (נועם). השיחה איתו כבר הייתה מאוד לא נעימה ומלאת האשמות מצידו. תחילה, הוא אמר לי שהטלפון לא ניתן לתיקון (אחר כך התברר לי שהוא כן ניתן לתיקון פשוט אין להם את המוצר במלאי) ובעודי מנסה להבין איך זה שהמסך הופיע באתר ופתאום אין אותו צעק עליי שוב ושוב: "אבל אני מסביר לך שאין לי את המסך אין לי!!". כשמחיתי על שלא חזרו אליי בדק וטען שחזרו אליי אבל לא הייתי זמין (אף שכל מספר שהתקשר אליי וחזרתי אליו הגיע מיד לתא קולי או שנאמר שאינו מחובר). לאחר מכן, הוא האשים אותי: "בגללך צעקתי על עובד שלי" וחזר על כך במהלך השיחה כמה פעמים. הוא המשיך להאשים אותי בטעויות שלהם: הוא טען שאין להם את סוג המסך שלי (על אף שסוג המסך הופיע באתר האינטרנט שלהם) ושהם כתבו לי סוג מסך אחר בהצעת המחיר (אף שאמרתי להם את הסוג המדויק). הוא הציע את "נדיבותו" בלחפש לי תיקון למסך בעזרת ספק אחר שלו ופתאום המחיר זינק. כששאלתי אותו איך המחיר זינק כשבאתר הופיע משהו אחר המשיך לצעוק ולהאשים, הפעם בטענה שבהצעת המחיר שלקחתי איתי היה כתוב "0" וזאת אומרת שלא הציעו לי מחיר אלא המתנתי להצעה, אבל אני ידעתי מהשיחה הראשונה עם המוכר שלהם שהמחיר הוא מה שבאתר ולכן לא התעניינתי במה שכתוב בהצעת המחיר. בינתיים, המוצר נעלם מהאתר שלהם. התנצלות לא קיבלתי על שנסעתי פעמיים לחינם. לא מומלץ

חנות מעולה עם מוכרים נהדרים שהסבירו לי על המכשיר שרכשתי (אייפון se החדש). שירות מהיר מאוד עם מחירים הוגנים, ממליץ מאוד על נקסטק פ״ת.

חנות מצוינת, יחס אדיב ללקוחות.. קניתי שיואמי 8 פרו עובד מצוין במחיר הוגן. מומלץ מאוד

שרות אדיב מתחשב למרות שנלחצתי בזמן עמדו בכל בקשה שרות מעולה עמית טיפל ברכישה והיה קשוב לצרכים שלי

רכשתי היום 2 פלאפונים בחנות והאווירה בחנות היתה מאוד נעימה. המוכרים היו חייכנים ומקסימים. המוכר שעזר לנו היה מאוד מאוד סבלני, הסביר על האחריות וסידר את העברת הנתונים מהמכשירים ועזר מאוד והכל במאור פנים. אחרי מספר חנויות שקניתי מהן פלאפונים זאת החנות הטובה ביותר שמצאתי- מחירים טובים ומבצעים עם מוכרים נחמדים מאוד. אין ספק שבעתיד אחזור לקנות שם!!

תמיכת לקוחות טובה ומשלוח מהיר. קניתי מצלמת אבטחה xiaomi mi home camera 360. נדרשו כחמישה ימים להגיע

רכשתי כיסא ג''מינג וקיבלתי מענה טלפונית , שירות מעל המצופה ובאמת חווית קניה חיובית , ממליצה בחום

היו אדיבים והציגו את כל האמת עבור מוצר שנרכש לא דרך היבואן הרישמי עם כל המשמעויות של כך.

רכשתי לשתי בנותי מכשירי SAMSUNG A10. נתקלתי בשירות מצוין, שסיפק את המכשירים תוך יום. המכשירים הגיעו תקינים, עם כל הציוד הנלווה וללא כל בעיה. ממליץ.