
המוצרים מצוינים והשירות אפילו יותר טוב אני חיפשתי את הטאבלט הזה וראיתי את מובייל לנד עשיתי הזמנה עד הבית בבוקר וקיבלתי אותו למחרת באחר הצהריים הטאבלט מטורף ואני רוצה להודת לאביב ואדם שעשו לי את ההזמנה

המוצרים מצוינים והשירות אפילו יותר טוב אני חיפשתי את הטאבלט הזה וראיתי את מובייל לנד עשיתי הזמנה עד הבית בבוקר וקיבלתי אותו למחרת באחר הצהריים הטאבלט מטורף ואני רוצה להודת לאביב ואדם שעשו לי את ההזמנה

הזמנתי באינטרנט והמוכר התקשר ונתן לי הנחה נוספת כי לא ראיתי שהיו מוצרים במבצע, אין דברים כאלה!

מחירים נוחים שירות מעולה ותודה לאדם על העזרה והשירות ! ! ! ! ! !

החבר'ה במובייל לנד נותנים יחס אישי לכל הזמנה אדם ליווה אותי בכל התהליך גם כשהיה עיקוב קל מול חברת השילוח הוא דאג לזרז והמוצר הגיע במהרה!

מומלץ ביותר!! אדם המלך עזר לי מאוד וליווה את המוצר שקניתי כל הדרך מהשניה הראשונה ועד הקבלה. תודה…

חנות מדהימה, צוות מקצועי מאוד, מוצר פגז, S21FE הכי זול שהיה ב ZAP. אפילוא פינקוא במתנה.

זו כבר פעם שניה שלי בחנות וכרגיל, השירות מעולה ומחירים נוחים תודה לאביב לכל צוות העובדים

למרות שאתר החברה מציין משלוח בדואר רשום ללא תשלום לא ניתן לפי דברי הנציג לשלוח את טלויזית ה43" בצורה זו ונדרשתי לשלם תוספת נכבדה למשלוח. ההזמנה בוטלה.
רשום באתר מפורשות - משלוחים חינם דואר רשום תוך 7 ימי עסקים עד 3 קילו - לקוח רצה שיבואו אליו הביתה להתקין לו את הטלויזיה - הוסבר לו שהתקנה זה רק דרך יבואן והם גובים על התקנה בבית לקוח 199 ש"ח ומשלמים את זה ישירות להם וזה כולל את עלות המשלוח - במקום לקלל את הנציג ולנתק לו את הטלפון בפנים - חבל שלא הקשיב עד הסוף כי התשלום הוא לא אלינו ולא עבורנו .

שירות ואמינות מעל המצופה וואו אדם מסניף הרצליה תודה על הכל יצאתי מרוצה ומאושר תודה

שלום הזמנתי את המווצר חזרו אליי (אדם) מהחנות לודא את הפרטים ואפילו להציע לי שידרוג בעלו נמוכה השירות וטיפול היו מעולים הלוואי וכולם היו נותנים שירות כזה אישי שווה לרכוש דרכם ולקבל אתת השירות המעולה תודה לאדם מנהל החנות על היחס ובטיפול האישי אלוף

שירות מעולה ומקצועי, בחור בשם אביב עזר לי מאוד והיה סבלני לגבי כל מיני שאלות שהיו לי. בהחלט חנות מומלצת

שירות פשוט מצויין יואב מאוד שירותי ועזר לי מאוד. הזמנתי אתמול קיבלתי היום . תודה רבה על שירות מושלם !

שירות מעולה וממליצה בחום! כלל מוצרים ומאוד נקי. האוזניות שקניתי נהדרות . :) :) :)

שירות מצוין מהיר ואיכותי. חוויית קניה טובה ומחירים מעולים תודה לאדם על היחס האישי והסבלנות!

מיד אחרי ההזמנה קיבלתי טלפון, שירות נעים, יעיל מהיר. תוך יומיים הגיע הטלפון החדש. כבר כמה שנים אני מקפידה לקנות אצלם, כשגרתי במרכז באתי לאסוף ישירות מהחנות והיום בשליחות. מקפידים כבר שנים על מחירים תחרותיים ושירות מעולה.

שירות מעולה מוצרים מעולים. חזרו אלי אחרי הקניה לשמוע שהכל היה בסדר. השעון עצמו עובד מצויין ללא כל בעיות, נוח ומלא פונקציות

חווית הרכישה שלי עם MobileLand היית מצויינת. בחורים נהדרים שבאמת רוצים לעזור, מעדכנים על כל דבר קטן כדי שאני לא יצטרך לשבור את הראש. אחת החנויות עם השירות לקוחות היותר טוב. וגם המחירים מצויינים. נהנתי מכל רגע ואם אצטרך לקנות עוד משהו בסגנון אני בטוח אחזור אליהם.

קניתי קורקינט שיאומי במחיר הכי זול בארץ! שירות זמין ומהיר כבר באותו יום הקורקינט היה בידיי. מומלץ ביותר!

לאחר הזמנת טלפון באתר, המנהל פנה אלינו ואמר שנגמרה הסחורה. בערב בדקנו את המוצר הזה באתר. זה היה במלאי והוצע לרכישה. המידע באתר לא תמיד נכון. זמן מבוזבז
לקוח עשה הזמנה בערב חג סוכות בלי פרטי אשראי ובחר צבע אפור , צלצלו אליו מיד אחרי החג להגיד לו שאזל במלאי הצבע ואם הוא מעוניין להמתין מספר ימים או לקחת צבע אחר- התחיל לצעוק ברוסית וניתק את הטלפון . מה יכולנו עוד לעשות...?לא היה פרטי אשראי בהזמנה בלי קשר אז על מה התלונה?

ביצעתי הזמנה לטלפון נייד.דיברתי עם בחור בשם אדם שירות מעולה, מענה מהיר ומשלוח מהיר. ממליצה בחום

חווית קניה מזעזעת. לאחר התשלום באתר - לא ניתן יותר היה לשמוע מהחנות. עבר שבוע, ואף אחד לא שלח לי מייל (למעט החיוב שבוצע), לא הסברים, לא האם נשלח או לא... לא עונים במייל - ולא עונים בטלפון. בטלפון אין מערכת המתנה ("מיקומך בתור X") אלא או שתפוס - או שלא! והפלא ופלא - תמיד תפוס. פעם אחת לא היה תפוס, וניתקו לי בפנים. הגשתי בקשה לביטול עסקה עם חברת האשראי. לא ממליץ לרכוש מחנות זו!
לקוח עשה הזמנה בערב ראש השנה ( יום ראשון לאחר סגירת החנות ) ללא תוקף תקין וללא מספר רחוב. ניסו לצלצל אליו ביום רביעי וחמישי מאז שחזרנו מהחג ניסו לצלצל אליו - לא היה מענה מספר פעמים ואף נשלחו שני מיילים. כמובן שלא בוצע חיוב להזמנה והזמנה בוטלה . כל יתר התלונות שאין מענה בטלפון -אין לנו שום הודעה במייל או שיחה ננטשת מהלקוח וביום ממוצע עונים בחנות ובמוקד ההזמנות למעל 400 שיחות כך שלא ברור מתי ניסה לחייג ולאן . חבל שלא פנה במייל או ענה לטלפון גם היינו חוסכים לו את השיחה לחברת האשראי כי איך ניתן לחייב הזמנה ללא פרטי אשראי תקינים וללא כתובת מלאה ?

השירות טוב מואד ומהיר מאוד קניתי את המכשיר מהטלפון ומהאינטרנט תוך מספר דקות ובאותו יום קיבלתי אותו

הגיע לאחר יומיים, ממליץ בחום להזמין מmobileland, דאגו ליצור איתי קשר לבדוק שהכל הגיע ועובד, רק מילים טובות!