בשורה תחתונה, גרוע מאוד. הרגשה שמרמים אותך.
הזמנתי מכונה של חברה אחרת. הקונטיינר הם התקשרו להגיד שאין במלאי את המכונה שהזמנתי. הם הציעו שתי מכונות חלופיות בהנחה גדולה כביכול כ"פיצוי", למרות ששני הדגמים שהם הציעו לי היו יקרים יותר (גם אחרי ההנחה) מהמכונה המקורית שהזמנתי. הדבר היחיד שהיה לי מאוד חשוב במכונה היה בקרה דיגיטלית, כך שאפשר לראות כמה זמן לוקחת כל תכנית וכמה זמן נשאר עד לסיום. הם הבטיחו לי שבשני הדגמים שהם הציעו לי יש בקרה דיגיטלית. הם גם שכנעו אותי שהמכונה המקורית שהזמנתי הרבה פחות טובה וכדאי לי ללכת על אחד הדגמים שהוצעו כפיצוי. השתכנעתי. אבל כשהגיעה המכונה הסתבר שאין לה בקרה דיגיטלית. סתם עבדו עליי. וכששלחתי מייל להתלונן, הם התקשרו וניסו לשכנע אותי שבעצם זה הרבה יותר טוב בלי צג דיגיטלי (טענה שלא הצלחתי לברר אם היא נכונה). בסוף לא היה לי כוח להכנס איתם לריב משפטי, אז פשוט שמרתי את המכונה שהגיעה. אבל יצאתי מאוד מאוכזב, הרגשתי שעבדו עליי, ולא אקנה יותר אף פעם דרך 'הקונטיינר' ולא ממליץ לקנות דרכם. לזכותם יאמר, שהם התקשרו בכל פעם מייד ולא הייתי צריך לרדוף אחריהם, והם היו מאוד נחמדים ואדיבים בטלפון. פשוט מה שהם אמרו לא היה נכון והם לא לקחו על זה אחריות.
תגובת החנות
שלום רב,
הלקוח בחר מכונה עם אחריות של ניופאן, שעל פי התמונות והמפרט באתר היבואן היא בעלת צג דיגיטלי עם בקרה דיגיטלית על מהירות הסחיטה. לא נאמר ללקוח אחרת .ברור לכולם שכיום כאשר כל השיחות מוקלטות נציג מכירות לא יאמר ללקוח שבמוצר ישנה פונקציה שכלל לא קיימת.
למותר לציין כי הלקוח קיבל תוך יום אחד את המוצר שכן הקונטיינר מקפידה כי את השירות האיכותי תלווה אספקה מהירה לבית לקוח
בשיחתנו עם הלקוח הוא אמר שאין לו טענות לעניין תפקוד המכונה אולם הנושא שהצג מראה רק את מהירות הסחיטה ולא את הזמן שנותן לסיום התוכנית מפריע לו.
הסברנו לו שאנו מבינים את תסכולו, אולם המכונה שהוא קיבל היא ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר ובלי הכרטיס האלקטרוני שכאשר הוא מתקלקל אפשר לזרוק את המכונה לפח.
לפנים משורת הדין ולמרות שהוא קיבל מאיתנו מוצר סופר איכותי ובמחיר כמעט חינם הצענו ללקוח פיצוי על אי ההבנה ועל פער הציפיות (שאנו לא אשמים בו). בנוסף, כפי שהלקוח ציין, הוא קיבל מאיתנו שירות צמוד ומידי ואוזן קשבת בכל אימת שהזדקק לכך.
אנו מדגישים – למכונה יש צג דיגיטלי. הלקוח לא שאל באופן ספציפי לגבי תצוגת משך הזמן לסיום התוכנית! האם נראה סביר לקוראי זאפ שעל דבר כזה פעוט ובשביל מכירה בודדת נסכן את שמנו הטוב? חבל שאת תסכולו על כך שהוא לא בירר באופן מעמיק על המוצר אותו רכש הוא מתרגם להכפשת שמנו ועוד הוא מפליא וממליץ ללקוחות אחרים שלא לקנות מאיתנו...
נמשיך לספק ללקוחותינו מוצרים איכותיים ולתת להם את השירות הצמוד והאיכותי שאנו כה ידועים בו.