
ממשק קנייה פשוט ונח. מחיר מצוין. הפריט נשלח תוך פחות מ-24 שעות והגיע אלי תוך פחות מ-3 ימים

ממשק קנייה פשוט ונח. מחיר מצוין. הפריט נשלח תוך פחות מ-24 שעות והגיע אלי תוך פחות מ-3 ימים

שירות מהיר בהזמנה. מחיר מצויין לעומת מתחרים. הגעה מהירה של המוצר מרגע ההזמנה באתר על ידי שליח.

כל הפניות שלי לשירות הלקוחות נענו במהירות, באדיבות והכי חשוב, באכפתיות. כל הכבוד ובמיוחד ל רותי שהיום נתנה לי שירות.

אני קונה הרבה בואלה שופס ומרוצה מאוד גם מרוב המבצעים ואמינות. וכשיש בעייה מקבלים פתרון .

רכשתי מכונת כביסה מאתר וואלה שופס. מיד החלה לעשות בעיות. סופקה לי מכונה תקולה ועל אף החלפת הכרטיס לאחר חודש מקבלת המכונה עדיין עושה בעיות. שירות גרוע! ללא מענה ראוי. מתנערים מאחריות ומפנים לספקים אחרים לטיפול בבעיה. יודעים רק לקחת תשלום אבל לא לספק שירות על המוצרים שלהם. מרגיש כמו פינג-פונג בינם לבין הספק. אין למי לפנות. החברת אחריות שאיתה וואלה שופס עובדת גרועה ולא עושה את העבודה שלה. ניתנים פתרונות לא ריאליים על ידם ולא מקצועיים כדי להתנער מאחריות. דורדשים מהלקוח לממן החלפת מכונה על ידי תשלום על הגעת טכנאי ואובדן ערך על הזמן שהמכונה אצלי (הגיעה תקולה מהיום הראשון)
היי רעות, שוחחת אתמול עם לילך מנהלת שרות הלקוחות . פנית אלינו לאחר חודשיים מיום קבלת המכונה ולא במסגרת 14 ימים. בהגיע אלייך טכנאי, טען כי המכונה תקינה לחלוטין . למרות בדיקת הטכנאי וגם עברו חודשיים לפנים משורת הדין אישרנו איסוף המוצר מממך למרות שהאחריות הנה של נותן האחריות ולא שלנו. הוצע לך איסוף בתשלום + ירידת ערך של המוצר וכמחווה שירותית הצענו להשתתף בעלות ירידת הערך ואת תשלמי את עלות ההובלה אך סירבת . למרות האחריות של היבואן שופמיינד הציע להשתתף בעלות הכספית ולהגיע עמך לפשרה . שני, צוות וואלה שופס.

התיאור היה מפורט וההזמנה הייתה מהירה ופשוטה. המוצר הגיע מהר מאוד. סך הכל מרוצה מאוד.

הזמנתי שואב אבק דייסון באתר והכנסתי פרטי אשראי, קיבלתי מייל על כך שההזמנה בטיפול אך אינה מאושרת ושאמתין לאישור. עכשיו אני נכנס לאתר ואני רואה שסטטוס ההזמנה מבוטלת ואף אחד לא דיבר איתי או שקיבלתי הודעה על כך. שירות הלקוחות אינו יעיל ועובדרק עד ארבע ככה שאימ אפשר לדבר עם אף אחד. שירות מביך
היי תומר, בהמשך לשיחתנו הזמנתך ממתינה לאיסוף בתאריך שבו ביקשת לאסוף. אנו כאן לשרותך .

הזמנתי מנגל לפני כחודשיים על מנת שיהיה בשימוש בחג הפסח. הוא לא הגיע לפסח, הגיע לאחר מכן מוצר תקול. אחרי המון זמן ושיחות חוזרות ונשנות מול הספק הוחלף המוצר... במוצר עם אותה תקלה בדיוק מאז אני בשיחות כמעט על בסיס יומי כאשר המענה שאני מקבל הוא שהנציגים לא יכולים לעזור ושמנהל יחזור אליי במקביל נאמר לי שיש ביטול ויתאמו איתי איסוף למוצר, זה גם לא קורה בפועל כאשר אני מבקש מהנציג\ה מידע שהם חייבים למסור ע"פ חוק (תיעודי שיחה וכו') הם מסרבים יש לציין שעד היום, אף אחד לא חזר, לא לתאם איסוף ולא מנהל. חבל שלא נכנסתי לפני זה לביקורות כי אני רואה שההתנהלות הזו חוזרת על עצמה
היי, שוחחה איתך לילך מנהלת. הנך מתואמת להיום, אנו במעקב אחר ההזמנה. נטפל בפנייתך עד לשביעות רצונך .

כפי שנכתב מעלה, גם אני קיבלתי מוצרים פגומים, ארונות שירות זהים שיש פגם בייצור ולא ניתן להרכיבם ( אדגיש כי הזמנתי נגר מקצועי ואף נאלצתי לשלם לו על הגעתו ועל זמן עבודתו עד שהבין ואף תיעד שהמוצר פגום! לא מבטיחים מתי יגיעו לאסוף המוצרים וכלל לא נענים בינתיים לזיכוי כספי ודוחים אותי! שירות איום ונורא! לא להתקרב!!!

קניה מהירה קלה נוחה ומחיר טוב סדרת תשלומים נוחה נציגת מכירות אדיבה משלוח עד הבית

חווית הקניה בוואלה שופס יעילה ומהירה. מביאים דילים עדכניים ומשתלמים על מגוון מוצרים, עם פירוט מדוייק ותואם למוצר.

אתר רע מאד מגיע מוצר מקולקל אין אם מי לדבר שרות לקוחות לא קיים מושכים אותך מתוך כונה שתוותר עדיף לקנות במקום אחר

Awesome service from Lilach and walla!There was a small piece missing they made sure to replace and even delivered it to me. Lilach followed up to see the order was completed.

שירות פשוט מזעזע. לא יאומן שחברה עם שירות כזה עדיין קיימת. כמעט שבועיים אחרי ההזמנה ואני צריך לרדוף אחרי שירות הלקוחות רק כדי שיבטיחו לי שיחזרו אלי שלוש פעמים ולא חוזרים. זמן האספקה המובטח עבר ועד לרגע זה לא קיבלתי את המוצר ועדיין אין להם צפי למשלוח. לצערי אני הגעתי לביקורות בזאפ ובפייסבוק שלהם רק לאחר הרכישה, אבל אם אתם כאן לפני רכישה, תחסכו לעצמכם כאב לב, זמן מבוזבז ונציגי שירות שמזלזלים בכם ותבצעו את הרכישה במקום אחר.

אין שרות לקוחות בכלל זמני אספקה לא תואמים מה שרשום באתר לא ממליצה לרכוש דרך החנות
היי סבטלנה, עודכנו כי פנייתך טופלה . אנו כאן לשרותך .

קניתי שידת כניסה ב2.4.22 קיבלתי חצי מהמשלוח רק עכשיו ב17.5.22 סך הכל 28 ימי עסקים לאחר שהובטח שיגיע תוך 21 יום קיבלתי כרגע קרטון 1 מתוך 2 לוקח להם המון זמן לענות עם המתנה בלתי נסבלת . כרגע לאחר חצי שעה ללא מענה .!

אתר מעולה, ממשק נחמד, מחירים טובים, והכי חשוב- השירות לאחר קניה מצוין! ממליץ בחום לקנות שם

חווית קניות יוצאת מהכלל שירות אדיב ומקצועי אמנם יש תשלום כמעט על כל משלוח(דמי משלוח) אבל עדין שווה

הוזמן חלוק רחצה כמתנה, שתואר באתר כאיכותי ובצפיפות גבוהה, בפועל הגיע (לאחר יותר מחודש וחצי של פניות חוזרות לשירות), מוצר עלוב ביותר, חלוק דק, שבוודאי אינו עונה על ההגדרה "איכותי". נציגי השירות השיבו שהאתר לא אחראי על איכות המוצרים שנמכרים בו ועל הקשר בין תאור המוצר לבין המוצר בפועל. ביקשתי להחזיר את המוצר, וכאן החלה סאגה אינסופית, כיוון שנציגי השירות התעקשו על משלוח המוצר בדואר רשום, ולא אפשרות שום אופציה אחרת. שלחתי לכתובת שהופיעה על החבילה של המוצר, אבל התברר שזו כלל לא הכתובת של הספק, אף אחד לא מוכן לקחת על העניין אחריות... בכל מקרה החבילה נמצאת אי שם בדואר ישראל, הטרטור עדין לא הסתיים וההחזר הכספי כמובן לא יתקבל.
היי גל, אנו מתנצלים על חווית השרות. מנהלת תיצור עמך קשר היום.

שירות לקוחות נורא, מענה קולי בלתי נסבל והנציגים שלהם לא חוזרים בטלפון, קיבלתי את המיטה שקניתי עקומה שבורה עם קילופים בצבע, שלחתי להם תמונות אמרו שיחזרו אליי ומאז מורחים אותי שבוע ולא מחזירים כסף, הנציגים שלהם אומרים שיחזרו אליי ולא חוזרים, הספקית מאשימה אותי שאני עיקמתי את המיטה ועשיתי את הנזק למרות שהתמונות ששלחתי להם צולמו חצי שעה אחרי שהמוביל שלהם הביא לי את המיטה (באיחור של 4 שעות ממתי שאמרו שיגיע), שרפו לי את הזמן, את העצבים, 2 ימי עבודה וקרוב ל1000 שקל שעוד לא ראיתי חזרה, ממליצה בחום להתרחק!
היי, אנו דואגים ליצור עמך קשר היום לטיפול פנייתך עד לשביעות רצונך. אנו כאן לשרותך .

הזמנתי באתר, שלחו לי חשבונית במייל והמשלוח הגיע אחרי כמה ימים ע"י שליח עד הבית. אני מאוד מרוצה מהשירות המהיר ומהמוצר.

מפזר חום מעולה, קל להתקנה ומחמם את חדר האמבטיה מהר מאוד קל לתפעול והמחיר שווה להכל כיס

לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע מעודי, לא ממליצה בכלל! ב-15/3/22 הזמנתי כסא גיימינג לבני ליום הולדתו ה-11. הובטח שיסופק תוך 7 ימי עסקים. משלא סופק, פניתי טלפונית ב-30/3/22 ופה התחילו למרוח אותי.... בהתחלה הבטיחו שיבדקו ויחזרו אלי. לא חזרו. התקשרתי שוב ואמרו שיש תשובה במערכת שהספק הבטיח שזה יסופק היום או מחר. למה לא טרחו להתקשר אלי? לא ברור. משלא סופק התקשרתי שוב ושוב הבטיחו שיבדקו ויחזרו אלי ולא חזרו. שוב התקשרתי וחוזר חלילה.... בשלב מסוים הודו שהכסא לא במלאי וצריך לבטל. מאד כעסתי כמובן. אמרו שיש אפשרות ששימור לקוחות יפנו אלי ויציעו מוצר חלופי. הבטיחו שיתקשרו היום או מחר. באופן לא מפתיע לא התקשרו. התקשרתי הבוקר ודרשתי מענה מיידי. ואז נאמר לי שבעצם אי אפשר להציע לי מוצר חלופי וצריך לבטל. אעקוב מקרוב אחרי קבלת ההחזר הכספי. בטוחה שלא יהיה פשוט לקבל אותו. בכל מקרה, לא ממליצה לאף אחד לקנות דרכם
היי מיכל, לילך מנהלת בשרות שוחחה עמך ופנייתך טופלה לשביעות רצונך. אנו כאן לשרותך תמיד.

הזמנתי נעליים, וכבר עבר זמן האספקה המובטח, ולא הגיעו עדיין. ניסיתי במשך חצי יום לתפוס אותם בטלפון, אך אין קול ואין עונה.