
קניתי אייפון 13 פרו חווית קניה מעולה, אדיבים מקצועיים ומהירים, הטלפון היה אצלי כבר למחרת.

חווית הקניה בחנות סים פרי הייתה הייתה מעולה ,קיבלתי יחס אדיב מקצועי וסובלני בכל רגע מאליהו מנהל ומוכר בחנות . אני מאד מרוצה מהקניה ,הטלפון שרכשתי באינטרנט שהיה לי ספקות בקניה שכזאת הגיע אלי בצורה תקינה ביותר כמו בפרסום ואפילו מעל המצופה . כן ירבו מוכרים וחנויות אמינות שכאלה שאפשר לסמוך עליהם . ממליץ בחום.:)

רכשתי אייפון X מהחנות, לאחר השוואת מחירים. בכל תהליך הבדיקה וכן במהלך הרכישה בחנות עצמה, היה ברור כי מדובר על טלפון חדש. גם בחשבונית הנמצאת בידי, רשום במפורש: אייפון X ומצוין כי הוא מיבוא מקביל. (יבוא מקביל, כידוע, הוא יבוא של מוצרים שלא דרך היבואן הרשמי, אך אין בכך כדי להצביע כמובן שהטלפון אינו חדש או שהוא משופץ...) כשבוע לאחר הרכישה, התחיל הטלפון לעשות בעיות ולא ניתן היה לשמוע בו ולכן גם לא לקיים שיחות, יום למחרת המסך השחיר והפסיק לתפקד. פנינו לחנות והמוכר ציין כי נוכל להביא את המכשיר והם ישלחו אותו לבדיקה, אך זה יקח כשבוע שבועיים וככל הנראה לא ימצאו דבר ונצטרך לשלם על תיקון המסך מכיסנו. היות שכך ויתרנו וביצענו את התיקון למסך במעבדה מורשית קרובה אלינו. לאר התיקון, המכשיר הוסיף בעיות כמו בטריה שמתרוקנת במהירות ורמקול שהפסיק לתפקד טוטאלית. פנינו שוב לחנות בבקשה להחלפה/ תיקון / זיכוי, והפעם הבעלים ענה וציין כי מדובר במכשיר מחודש! הוא ציין כי זה מופיע במפורש בחשבונית ובגדול שזו בעיה שלנו והיינו צריכים לדעת על כך.. לסיכום העובדות: 1. החשבונית בידי והיא מציינת רכישת מכשיר חדש מיבוא מקביל ואין בה כל אזכור לכך שנמכר לנו מכשיר ישן ששופץ. 2. שילמנו מחיר מלא עבור מכשיר חדש 3. המכשיר התחיל לעשות בעיות תוך שבוע מהקנייה 4. בכל תהליך הקניה, לא צוין בפנינו פעם אחת שמוכרים לנו מכשיר שאינו חדש ולכן הוא עלול להתקלקל במהירות ולשבוק חיים. 5. לאחר הקניה - אין עם מי לדבר. איבדנו את כספינו והיינו שמחים לשלם מעט יותר במקום אמין ועבור מוצר איכותי.
המכשיר נקנה לפני 100 ימים. *נאמר* ללקוח שהוא מחודש, *מופיע* באתר שהוא מחודש *רשום* בחשבונית מחודש. יש לציין שזהו דגם משנת 2017 שכבר לא קיים ביבואן הרישמי. הלקוח שבר את המכשיר והכי מצחיק תיקן את המכשיר במעבדה אחרת . עכשיו רוצה שנתקן לו נזק שהם גרמו למכשיר . מכשיר מחודש זה יופי של מוצר . תמורה מלאה לכסף. נמכרים מליוני מכשירים כאלה עם 0 תקלות . המכשיר היה מרוסק כתוצאה מנפילה, לא יעזור גם עם הוא הדגם האחרון של אפל עם אחריות ביבואן הרשמי אין אחריות על שבר! האפשרות לרשום חוות דעת היא כלי למשוב ולא כלי סחיטה לקבל את כל דרישות גם אם הן אינן תואמות את המציאות או את החוק ... חבל שהלקוח בחר בדרך זו .

קניתי אייפון והגיע עם שליח עד הבית תוך פחות מ24 שעות!!! הייתי בשוק!! אחרי יומיים גם התקשרו לוודא הגעה ושהכל בסדר. אלופיםםםם

אחלה שירות ומחירים נמוכים הספקה מהירה מאוד יעלים מספקים סחורה כמו שצריך במהירות במחיר נמוך

שירות סופר מהיר ומקצועי, אמין , מאוד מרוצה , והם ממשיכים לתת לי שירות, ממליצה בחום.

אחלה שירות ואחלה מחירים קיבלתי יחס אישי עד קבלת המוצר. תודה רבה! אחזור לקנות משם גם בעתיד

שירות מעולה, ביקשנו לזרז את המשלוח והוא הגיע תוך יום אחד מהמרכז לאיזור הצפון הרחוק

רמת שירות אחרת ממה שאנחנו מכירים בישראל. אליהו עזר במקצועיות וסבלנות כל בעיה שהתגלתה. ממליצה בחום.

רכשתי פלאפון בדגם סמסונג S10 ונהנתי מהשירות. אליהו הולך מעל ומעבר לדאוג ללקוחות שלו ולהבטיח חווית קנייה מושלמת. אני ממליץ על החנות הזה בחום!

הגעתי למקום לאחר חוויה לא נעימה בחנות אחרת שבה מכרו לי טלפון משומש במחיר של חדש. בסים פרי גם קיבלתי מחיר פצצה על אייפון 12 פרו, גם המוכר הראה לי לפי הסריאל נאמבר של המכשיר שהוא מעולם לא נפתח וגם קיבלתי שלל מתנות מפנקות. ממליץ בחום!!

קניתי אייפון 12 אצלכם, קבלתי שירות פצצה ומחיר זולללל חווית קניה מדהימה ומהירה, ממליץ מאוד !!!

קניתי אייפון 11 לביתי, החנות בר"ג נעימה ומסודרת וקיבלנו יחס מעולה וחווית קניה מהנה. רכשתי גם חבילת תוספות וקיבלתי סה"כ מחיר טוב עם הנחה. מאד ממליץ.

רכשתי מכשיר אייפון שהגיע תוך 24 שעות.. השירות האדיבות האכפתיות המעקב עד הגעת המכשיר והכי חשוב שקיבלתי מכשיר לשביעות רצוני ממליצה בחום

הזמנתי באינטרנט. מעדיפה לקנות סמארטפון בחנות אבל לא מצאתי את הדגם באיזור שלי. הזמנתי את החבילה המומלצת של הטלפון מגן מכשיר מגן מסך. מגן המסך גרם למכשיר לחוסר רגישות ולא הצלחתי לפתוח חלק מהתפריטים. חוץ מזה הכל הגיע בסדר ובזמן סביר.

קניתי Galaxy S10e , הם מוכרים ומתמחרים אותו כחדש אך הוא בוודאות היה בשימוש מאחר ויש סדק בצד המסך, לכלוך מסביב למצלמה אחורית והסוללה הייתה על 0. ככל הנראה כל המכשירים הישנים יותר, שעדיין אפשר למצא בחנויות בודדות, לא יהיו באמת חדשים אלא משומשים ש"חודשו". חבל נורא שאין שקיפות והמחירים לא תואמים למוצר שמקבלים, שבספק אם יחזיק מעמד כמו מוצר חדש. מסקנה: לא לקנות מכשירים שיצאו לפני יותר משנה.
הלקוחה הגיע לקניה פיזית בחנות !!!!! היא קבלה שירות ולבקשתה היא פתחה את הקופסה ובדקה את המכשיר לפני ששילמה . לא מובן למה היא רכשה מכשיר עם סדק במסך ??!! ריטה, אנו מאמינים בשקיפות ויש המון לקוחות שרכשו את הדגם הנל ומאוד מרוצים .לקבל מכשיר s10e ב1100 שח זה תמורה מלאה להשקעה! חשוב לדעת - אנו עובדים קשה מאוד מאוד לשרת את הלקוחת ולתת מענה ואת המחיר הטוב בארץ! הסטטיסטיקה אומרת שעל כל 300 לקוחות שמחים אחד מפרגן ועל כל 3 לקוחות לא מרוצים 2 משתפים את החוייה הרכישה ובכול זאת אנו עם מעל 1000 חוות דעת חיוביות !! וזה אומר הכל ! תודה רבה על לכל הפרגן ! 😀 ריטה, נשמח שתגיעי אלינו כדי לשפר לך את חווית הרכישה ❤️

קניתי אצל מאיר שיאומי Redmi 9c לאחיין שלי, קודם כל הגענו לחנות עם אווירה טובה שירים כיפיים ברקע ומאיר קיבל אותנו בחיוך ונועם. הוא ענה על כל השאלות שלנו בסבלנות יתרה, עזר לילד עם ההסבר של תפעול המכשיר ופתח לו חשבון ללא עלות! קיבלנו יחס VIP !!! וחשוב לציין שכל לקוח ששהה בחנות קיבל את אותו היחס!! יצאנו מרוצים ואין כל ספק שאני ממליצה בחום רב לכולם להגיע רק למאיר!! השירות הוא ללא כל ספק חוויה, תודה רבה

אחלה מחיר, הגיע ע"י שליח באותו היום, קנייה טובה. ביקשתי שידביקו את המגן ועשו זאת, אקנה שם שוב בכיף

קניתי גלאקסי S21 . מחיר טוב ושירות מצוין. קנינו בסניף רמת גן. מאוד מרוצים. כנראה שנחזור לקנות שם.

קיבלתי בדיוק את המכשיר שרציתי (לא מצאתי בשום מקום אחר), תוך חצי שעה היה אצלי ובמחיר מעולה.

הזמנתי סמסונג גלקסי באתר, וקצת אחרי שהזמנתי כבר התקשרו אלי מהחנות לסיים את ההזמנה. יצא שקיבלתי את המכשיר עוד באותו היום. שירות מצוין, אחלה מר בחור שאת שמו אני לא זוכרת, אחלה מחירים. ממליצה!

הזמנתי באתר גלקסי S10 ולא היה מקום לכתוב צבע, התקשרתי לחנות והם אמרו לי שבהערות לכתוב את הצבע ויביאו לי את הצבע שאני כותבת. הפלאפון הגיע ממש מהר - אחרי יומיים (בחרתי במשלוח אקספרס) אבל לא קיבלתי את הצבע שביקשתי. התקשרתי לחנות והמוכר אמר שלא היה להם את הצבע אז הביאו לי צבע אחר בלי להודיע לי, הוא אמר שמחר יקבלו את הצבע שרציתי ואני יכולה לבוא לחנות להחליף. כאשר אמרתי לו שאני גרה רחוק ואין לי דרך להגיע להחליף (הזמנתי במשלוח כי אני גרה רחוק) וביקשתי שישלחו שליח שיביא לי את הצבע שרציתי ואני אחזיר לו את הפלאפון שקיבלתי כי זאת הייתה הטעות שלהם, הוא אמר שהוא לא יכול לעשות ככה החלפה ואין לו איך לעזור לי. אני רק רוצה שמי שמזמין מפה שידע שמבחינת צבע הם לא טורחים לעדכן שאין את הצבע ושולחים מה שיש להם במלאי, ואני חושבת שזה שירות ממש גרוע לא לעדכן את הלקוח שאין את הצבע שהוא רצה ואחר כך גם לא לתת לו להחליף ע"י שליח.

שירות ומקצועיות שיא, אדיבות ושירות מהיר מבחר גדול של מוצרים ומתן מענה מהיר לכל הלקוחות

הזמנתי אייפון הופתעתי מהשירות המצויין. ביום ההזמנה כבר קיבלתי את האייפון עם שליחי עד הבית. לאחר קבלת המכשיר התקשרו לברר אם אם קיבלתי ואם המכשיר לשביעות רצוני. אליפות!