
אין באפשרותי להגיע לנקודת האיוסף, לכן בישקתי את האופציה של שליח עד הבית ושילמתי 40 שח על זה. קיבלתי הודעה שההזמנה ממתינה לי בנקודת איסוף, שיורת שעולה 15 שח של צ'יטה. אין להם מספר טלפון לשיורת לקוחות ולא עונים לצ'אט או למייל. מבקשת החזר על ההפרש של המשלוח. מאוכזבת מהשירות, וחבל.
הלקוחה מתגוררת בכפר קטן בגליל שתדירות הכניסה אליו על ידי חברת השליחויות נמוכה. אמנם הזמינה בשליחות אך ביוזמת השליח שהגיע לכפר יום למחרת ההזמנה !!!! וניסה לתאם איתה טלפונית ללא הצלחה, מאחר והשליח ידע שהפעם הבאה שבה יכנס לכפר היא רק אחרי 4 ימים, הוא השאיר את החבילה בנקודת השירות/איסוף שבכפר והלקוחה עודכנה ב SMS ואספה את החבילה באותו יום (יום למחרת ההזמנה !!!) אנחנו עונים למיילים (מאות מיילים ביום) בדרך כלל תוך 24 שעות בימי העסקים. התייחסנו לפניית הלקוחה במייל וביוזמתינו עדכנו אותה. מופיע בחשבונית שקיבלה במייל עם ביצוע ההזמנה, גם הטלפון שלנו לשירות שלאחר הקנייה. מחוסר סבלנותה מיהרה הלקוחה להתלונן עוד בטרם התקשרנו לעדכן אותה. הלקוחה התרצתה והבינה את הסיטואציה ושהמהלך היה בעיקרו לטובתה, ובנוסף גם זיכינו אותה על ההפרש שבין שליחות מלאה לנקודת איסוף.























