
שירות מצויין הזמנתי מייבש כביסה מסניף חולון הביאו לי אותו היום לא יאומן שירות מצויין

שירות מצויין הזמנתי מייבש כביסה מסניף חולון הביאו לי אותו היום לא יאומן שירות מצויין

חברה מצויינים שירות מעולה. המתקין היה מקצוען ! קניתי בסניף חולון הגיע אליי באותו היום

לקוח של 10 שנים! כשאבזרתי את הבית הם עזרו לי וכעבור 10 שנים אותם אנשים. תמיד שירותיים, דוגריים, מתומחרים בצורה תחרותית מאוד וזמינים בכל שאלה. ממליץ בחום להגיע ולבדוק.

סופר אלקטריק רשת אמינה אני לקוח קבוע ומאד ממליץ רכשתי מהם מספר מוצרים ואף פעם לא התאכזבתי ממליץ לפנות לליאב בחור מדהים

חנות מהממת עם מגוון גדול של מוצרי חשמל של כל החברות המובילות, מחירים מעולים והכי חשוב שירות מעבר למצופה.

שירות מצויין קניתי בסניף חולון יחס אישי מבטיחים מקיימים זה הכי חשוב תודה רבה על הכל

חווית קניה נהדרת צוות מדהים במיוחד השירות שקיבלתי מליאב עוזיאלי שירותי , אדיב, דאג לספק לי מוצר במהירות אני בטוחה שאחזור שוב

מאוד מרוצה שירות מעולה מרוצה מהמוכר ליאב עוזיאלי שירותי אדיב סבלני ממליצה בחום אין עליו

חבר'ה עלכיפאק אחד אחד. אחרי חיפושים ארוכים מצאתי מי שבאמת יתייחס לצרכים שלי, ומי שיילחם בשבילי על המחיר הטוב ביותר. מצאתי בית חדש למוצרי חשמל וממליץ לכולם.

חנות אקספרס קניתי מסך 65 LG במחיר הזול ביותר שמצאתי וקיבלתי את המוצר באותו יום כולל התקנה על הקיר על זה מגיע פרגון

חנות מומלצת ביותר רכשתי את כל מוצרי החשמל מהם תנור מדיח מקרר ועוד איליי מסניף חולון אלוף עולם כמובן שאחזור 2143275

הזמנו מסופר אלקטריק ("החברה") מקרר ב 22 לינואר, עם התחייבות לאספקה תוך 5 ימי עסקים. המקרר סופק תוך כמה ימים אך הגיע פגום ונלקח ע"י המובילים. במשך כשבועיים התקשרנו שוב ושוב לחברה. דיברנו עם מרק, עם אריק, עם ליאב, שלמה, וכל פעם קבלנו תשובות בנוסח "נבדוק מתי נוכל לספק". בכל התקופה הארוכה שחיכינו למקרר לא התקשרו מהחברה ולא עדכנו אותנו במצב ולו פעם אחת. רק אחרי שבועיים פלוס כשאיבדנו את שלוותנו, הואילו בחברה להציע החזר או מקרר אחר דומה. כבר לא הופתענו שהחברה בחרה להציע לנו "מקרר דומה" שהיה קטן יותר וזול יותר ממה שהזמנו. לבסוף הוסכם על "מקרר דומה" אחר, וזמן אספקה חדש. שוב באופן לא מפתיע חלף גם המועד החדש שהובטח, המקרר החליפי לא הגיע, לא קיבלנו שום עדכון או הסבר או התנצלות של החברה ונאלצנו שוב לחזור לפנות אל החברה. הזמנו את המקרר ב 17 לינואר. המקרר החלופי הגיע לבסוף ב 9 לפברואר. החברה הבטיחה זיכוי של 300 ש"ח כפיצוי מה על כל התלאות. חלף שבוע מאז ההבטחה אך לא קיבלנו כל זיכוי.
שלום רב, אנו לא מבינים על מה מלין הלקוח.... הלקוח הזמין מוצר שהתגלה כפגום והוחזר אלינו עוד באותו היום. (צר לנו אך מקרים כאלה קורים) ללקוח הוצע החזר כספי מלא או בחירת מקרר חדש. הלקוח אחרי מספר ימים בחר דגם חדש של מקרר. המקרר החדש שנבחר ע"י הלקוח סופק לו תוך מספר ימים. בנוסף, הלקוח קיבל זיכוי ע"ס 300 ש"ח (סבלנות, זה לקוח מספר ימים). מקרים מסוג זה קורים ועוד יקרו, אנו עושים את מירב המאמצים לשרת את כולם עד לשביעות רצונם של כל הלקוחות! צר לנו שלא לשביעות רצונו של הלקוח. הלקוח קיבל ויקבל מאיחנו שרות במלוא מובן המילה גם לאחר הקניה. תודה ויום טוב

שירות מעולה שירות מדהים אנשים נהדרים שמחה שקניתי שם שירות מעל הכל תודה רבה לכם

שירות מיקצועי הזמנתי מסכים של סמסונג ובדקתי בכמה מקומות פעם ראשונה שהסבירו לי ברמה הגבוהה ביותר שירות מצוין יחס מעל הכל תודה רבה לכם

לפעמים שירות זה הכל פשוט אין לי מילים הזמנתי מסך 43 סמסונג הביאו לי התקינו לי באותו היום אין שירות כזה ממליצהה

שירות מצויין כמו תמיד יחס אישי ממליץ בחום אנשים עם ידע הגיע המוצרים בזמן תודה

חנות מומלצת מאד מחירים טובים עמידה בזמנים אפילו המוביל נחמד בהחלט חויה שונה בנוף שלנו עלו והצילחו

שרות מעולה קונה מהם שנים את כל מוצרי החמשל מחירים הוגנים לא בורחים מאחריות ממליץ בחום

חנות מומלצת קניתי מסך סמסונג 75 התקינו לי סידרו לי בדיוק כמו שאמרו שירות מצויין

חנות גרועה מאד. לא עונים לטלפונים . שרות קטסטרופלי וזילזול בלקוח. העסקה בוטלה. לא קיבלתי את המוצר - וגבו את הכסף בכרטיס אשראי.
שלום רב, הלקוח לא הסכים לתאם מול חברת ההובלה, למרות שהמסך יצא לאספקה. לא הסכים לתאם שרות מול היבואן בהתאם לתקנון, העסקה עברה לזיכוי וביטול ללא קנס.

קיבלתי שירות מקצועי ביותר מיורי . שירות מהיר, קיבלתי את מקרן הקול במהירות שיא. מחיר הוגן.

שירות מצויין קניתי מסך oled48 הופתעתי מהשירות כבר יום למחרת שלחו לי התקינו על הקיר ממליץ

שירות זה מעל הכל חנות מקצועית רוצה לתת מילה טובה על שלומי וארי מקצועיים ברמה שירות מצויין תודה רבה

שירות מזעזע- היינו צריכים לרדוף אחריהם במשך 4 ימים, במקום שהם יעשו את הטלפונים לחברת שליחויות כי ההזמנה לא אותרה בהתחלה, אנחנו היינו צריכים לרדוף אחרי שני הצדדים, לפספס 3 ימי עבודה כי פשוט לא תיאמו איתנו מתי מגיעים. בקיצור להתרחק, עדיף לשלם עוד 100 שח לחברה נורמלית

מחירים זולים ושירות מעולה. אני רוצה לשים את הדגש על מנהל החנות שלומי שמנהל את החנות ביד רמה ונותן יחס אישי ומכבד לכל לקוח. מומלץ!!!