
עלי לציין כי חווית הקניה שלי היתה מאוד לא טובה (בלשון המעטה) .כבר לאחר יום של קניית שואב האבק מסוג דייסון V10 ניסו לשכנע אותי להוסיף 250 ₪ ולקבל אחריות של יבואן רישמי ( אחריות לתקופה ארוכה יותר ) .הבהרתי שאינני מעוניין ונמסר לי שתוך 7 ימים לכל היותר אקבל את המוצר לביתי עם שליח (שילמתי על זה כבר ברכישה תוספת של 29 שקלים) .לאחר 13 יום מתאריך הרכישה ולאחר שלא קיבלתי את המוצר התקשרתי לחנות .נאמר לי שההספקה היא כלל לא דרכם (למרות שרכשתי את המכשיר ושילמתי לחנות ) אלא דרך היבואן המקביל וזה יכול לקחת עוד 3-4 ימים נוספים והם לא יכולים להתחייב.לאחר שהבהרתי להם שהן באתר והן בע"פ התחייבו שעד 7 ימים אקבל את המוצר נמסר לי שהם התקשרו ליבואן המקביל ובטעות ההזמנה שלי "נפלה בין הכסאות " ולא נרשמה ועלי להמתין .אמרתי שאין זה הוגן ושאני מוכן להגיע פיזית לקחת את המוצר. אז לפתע שוב ניסו "לדחוף" לי מוצר יקר יותר (יבוא מקורי ) בתוספת 250 ₪ .אמרתי להם שאת נסיון השכנוע הזה כבר עברתי איתם בתחילת הקניה והבהרתי שאני מעוניין בדיוק במוצר שרכשתי ולא במשהו יקר יותר ופתאום הגישה השתנתה ונמסר לי שאוכל לקבל את המוצר אם אגיע פיזית לחנות שלהם כבר למחרת .אכן הגעתי פיזית לחנות ולקחתי .אציין כי לחויה הלא נעימה שעברתי ברכישה מתווספת העובדה ששילמתי 29 ₪ על שליח שאמור היה להביא לי את המוצר עד הבית .אלא שהגעתי פיזית לקחת .מן הדין היה שאם אני לא מקבל פיצוי על השירות הגרוע והאיחור בקבלת המוצר לפחות אקבל בחזרה את הכסף עבור התשלום לשליח (שלא הגיע אלי ) .אלא שבחנות עזורי אפילו לא טרחו להחזיר לי את התשלום הזה . אני לא אקנה שוב בחנות זאת .























