
חנות מצויינת. שירות מעולה. מוכרים מקצועיים ואדיבים. מחירים תחרותיים ולעיתים זולים יותר מאשר בארצות הברית.

חנות מצויינת. שירות מעולה. מוכרים מקצועיים ואדיבים. מחירים תחרותיים ולעיתים זולים יותר מאשר בארצות הברית.

המחירים הכי הוגנים והצוות הכי מקסים, לא צריך יותר מזה בשביל לצאת מרוצה עם חיוך ענק וציוד מקצועי חדש

חייגתי לחנות ארליך אחרי כמה חנויות צילום, ענתה לי בחורה מקסימה בשם בת-אל, ראוי לציין שאני לא מבין דבר ולא חצי דבר בצילום, זו מתנה לאשתי. ההסבר שקיבלתי היה מפורט, וההכוונה הייתה ברורה לגבי ציוד שצריך וציוד שניתן לוותר עליו כולל למה לוותר עליו. הזמנתי מצלמה עם העזרים הנדרשים, סכום לא מבוטל אך זהה לחנויות אחרות ואף זול יותר מהמתח שוק הרחב. העסקה כללה הנחה שגרמה לי לצאת בחיוך מלא. ההזמנה בוצעה ביום שישי בבוקר, הציוד הגיע ביום שני בבוקר אלי לבית! הכל תקין הכל חדש וללא כל תלונה, רק תישבוחות! תודה לך בת-אל על השירות הנפלא, באמונה שלמה שהמשך הדרך יהיה מול החנות ארליך הממוקמת בתל אביב, וזאת למרות שאנו מירושלים! מה לעשות, על שירות טוב לא מוותרים ואמינות כזו לא מוצאים בכל פינה!

השירות, היחס האישי, המחיר. זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה ציוד בErlich. ואחזור שוב. תמיד מקבל מענה/פתרון בפניה אליהם. הידע, המקצועיות והניסיון, כל זה עם חיוך זו נוסחה מנצחת.

הגעתי אתמול לארליך בעקבות המלצה מצלם מקצועי שקונה בה שנים, קניתי מצלמה ועדשה, הראל נתן לי שירות מעולה, היה סבלני והסביר לי על המצלמה בכיף. בינתיים צילמתי בה ממש מעט אבל נראה לי שאני מבסוטה עליה ממש:)

שירות מעולה, הסבר מקצוע, אדיב, ענייני וסבלני. אפשרות להתייעץ. המחיר תחרותי. אני מאד מרוצה מהרכישה ומחווית הקניה ובהחלט אחזור לשם.

אחלה חנות,שירות מצוין,עובדים שמחים שנותנים הסבר מדויק ומובן על כל המוצרים ועוזרים בכל בעיה שיש,ממליץ בחום!

רוכש בחנות המון שנים וזו תמיד חוויה. חנות זולה, מקצועית וסבלנית. תמיד זמינים לכל שאלה ובמחיר שאין לו תחרות.

בימים בהם אנשים לרב ממעטים בפרגון אמיתי, אני ממש חייבת לציין לשבח את החנות המופלאה שלכם. בכל ביקור שלי אצלכם, בשלוש שנים האחרונות, זכיתי ביחס מופלא, גילוי נאות, שירות, סבלנות, הסברים מקיפים על כל שאלה כאילו רק אני לבד בחנות! נדיר. היום שוב הגעתי אליכם עם מטען תקול שלא ניתן לרכוש עצמאית, פגשתי את הראל שבדק מה הבעיה ופשוט החליף לי את המטען למטען יד 2 ללא תשלום נוסף! שירות כזה מכל הלב יכול להגיע רק מאנשים שלא באים לעבודה אלא באים לעבוד מכל הנשמה. אלף תודות לחנות הבית שלי! מיליון תודות הראל היקר!

חנות צילום ותיקה ממש מקצועית עם אחלה שירות ומבחר ענק של מוצרים, המחירים גם טובים ביחס למתחרים הנציגים עזרו לי והפגינו הרבה ידע, אחזור לרכוש מוצרים נוספים

כאשר הגעתי לחנות המתנתי לתורי בסבלנות הגעתי למוכר והבעתי את התענינותי במצלמה משמאלי אני שומע לקוחה עם מצלמה כמו שלי שמתוכחת עם הנציג על כך שהמצלמה חזרה מתיקון ועדיין לא תקינה המוכר שלי פשוט מיהר להשלים את העסקה ביקשתי הסבר על המצלמה הוא שלח אותי ל YOU TUBE אמרתי לו אני לא קונה מהם אני קונה ממך הוא ממש התעלם ואח"כ ניסה לדחוף לי ביטוח כאשר אמרתי שאני לא מעוניין ניסה לדחוף לי כרטיס זיכרון אמרתי שכרגע אני לא מעוניין ביקשתי בתשלומים הוא השיג אישור מהמנהל עבור 6 בלבד . המוכר הביא לי את המצלמה שמתי לב שאין חוברת הסבר בעברית לתיפעול המצלמה התשובה שקיבלתי עוד לא הספיקו לכתוב (המצלמה כבר יותר משנה בשוק) אז קיבלתי מוצר בלי הסבר בסיסי על תפעול לאחר שהתעקשתי קצת הוא הוציא עלון לגשת למקום ששם ילמדו אותי על המצלמה קניתי מהם חודש לפני עדשת 50 ממ של קאנון והיחס היה זהה חשבתי שזה בגלל שזה רק עדשה אז לא התייחסתי ברצינות אני רגיל לשירות בקאמרה מיה ששם עלה טיפה יותר יקר בכל מקרה אם אתם צלמים חדשים בתחום לא הייתי ממליץ על מקום חסר סבלנות וללא חוברת הסבר תפעול בעברית (שהחוק מחייב ) לא אחזור לשם שוב

ההזמנה בוצעה מהר בצורה נוחה. חזרו אלי באותו יום (יום שישי) לגבי הפרטים. המוצר נשלח כבר ביום ראשון. קיבלתי מהר. מוצר איכותי. השרות מצויין. חנות מומלצת ביותר.

שירות אדיב, מקצועי, והכי חשוב אמין! המון סבלנות לשאלות של צלמים מתחילים, עזרה בבחירה נכונה של ציוד, ללא נסיון למכור מה שלא צריך. אציין במיוחד את עופר, הוא עזר לי מאוד ואף חסך לי כמה אלפי שקלים על ציוד שלא מתאים לצלם מתחיל. מוסיף עדכון - מרץ 2018 - לאחרונה השתמשתי במעבדת התיקונים של ארליך, קיבלתי שירות אמין ומקצועי. ממליץ בחום!!

שירות מהיר ומקצועי..בשילוב עם אדיבות ועזרה בבחירת המוצר הנכון שמתאים לצרכי הלקוח..כל מה שהיית מצפה לקבל כשאתה מגיע לקנות ציוד מקצועי. חווית קנייה מעולה.

קניתי מצלמה, מארז צלילה ואחריות מאק. לאחר בדיקה שהכל במלאי, הקניה הייתה מהירה ונוחה. שירית אדיב וחוויית קניה נעימה.

שרות אדיב ועם המון סבלנות גם למי שלא מבין במצלמות מקצועיות. עמידה זמן קצר בתור, מחירים סבירים והסברים נהירים. תודה רבה לחיים מהחנות שקיבל אותנו המליץ והסביר.

בחרתי את המלמה באתר והגעתי לחנות במטרה לרכוש. קיבלתי שרות מעולה עם פירוט על המצלמה ועזרה בהתאמת ציוד נכון בשבילה. תודה רבה על האכפתיות ללקוחות.

אין על ארליך מומלץ להגיע רק בשביל החיוך של אביעד כל השאר בונוס יחס חם, שירות מהיר ומוכנים לעזור בכל דבר ועניין - מומלץ !

ביצעתי רכישה בטלפון, הזמנתי רצועת עור ל2 גופים. הייתי חייבת את המוצר לשם צילומים שהתקיימו בסוף השבוע, במוקד הטלפוני מיד שמו עבורי את המוצר בצד ובדקו מיידית שישנו במלאי, יצאתי מהעבודה ביום חמישי בכדי לאסוף את המוצר, אולם בגלל פקקי ת"א הידועים לשמצה הבנתי שאאחר בכ15 דקות וכשאגיע החנות אמורה להיות סגורה... התקשרתי לחנות ובשמחה ויחס מדהים הסכימו לחכות לי בכדי שאוכל לאסוף את הרצועה. שירות מדהים!!! יחס כזה ללקוחות ושירות ברמה כזו מצדיקים את השם של ארליך ופשוט גורמים לחווית קנייה מדהימה. כייף שיש חנויות כאלה :)

היו מאוד נחמדים. עזרו בבחירת המצלמה, זו המצלמה הראשונה שלי ולכן אין לי עדיין מספיק ידע במצלמות, הסבירו לי על המצלמה עצמה ועל דגמים נוספים וענו באדיבות על כל השאלות שהיו לי.

שירות מעולה ! הכי נחמדים ועוזרים בכל שאלה. מבינים ויודעים לייעץ בסבלנות ובנועם. ממליצה בחום.

אביעד וניצן ותכלס כל העובדים שם מאוד נחמדים ומאוד מקצועיים. תמיד יודעים להסביר על הכל ולהדריך בסבלנות על הציוד צילום שבחנות. בקיצור אחלה חוויית קניה ואחלה שירות.

שירות לקוחות מעולה הצוות משקיע ונותן מענה מקצועי לכל לקוח ולקוח, בניגוד להרבה חנויות אחרות שנמצאים בהם בעיקר אנשי מכירות ופחות אנשי מקצוע שמבינים

הזמנתי עדשת מצלמה ביום ראשון דרך אתר אינטרנט של החנות וכבר ביום שלישי קיבלתי מוצר בבית מדהים! כמו כן שאלתי דרך מייל לגבי הספקה וקיבלתי תשובה תוך דקות ספורות מזמן לא קיבלתי שירות כזה טוב ומהיר ללא ספק אחזור לקנות בארליך וממליץ לכולם

קניתי את המצלמה שלי בארליך וניתן לי שירות מעולה, מקצועי ואמין מעבר לעובדה שהיה כיף. היו לי עוד כמה קניות של עדשות ואביזרים, כל פעם מחדש התרשמתי לטובה