
רכשתי סוללות דרך האתר והן לא הגיעו שלחו לי את אותן סוללות שהגיעו לאחר מספר ימים. השירות היה מעולה. טופלתי באדיבות רבה. טיפלה בי ג'ודי.

רכשתי סוללות דרך האתר והן לא הגיעו שלחו לי את אותן סוללות שהגיעו לאחר מספר ימים. השירות היה מעולה. טופלתי באדיבות רבה. טיפלה בי ג'ודי.

קניתי 2 שלטים שמקוריים של אלקטרה RC3 כל תהליך הקנייה היה קל , פשוט ונעים. השלט הגיע מהר מאד.

הזמנה נוספת. שרות מצויין בשלב ההזמנה. מוצר טוב במחיר טוב ! שנה טובה וחתימה טובה !

הזמנתי את הסוללות ב19/4/17. קיבלתי את הסוללות אחרי יומיים. אני מרוצה מחוויית הקניה. הגיע המוצר הנכון בזמן שהובטח. השרות היה טוב.

שירות יעיל, אדיב, ענייני ובעיקר - מהיר מאד! למרות שההתחייבות היא שהמוצר יגיע תוך שבעה ימי עסקים- הוא הגיע ארוז היטב לסניף הדואר במקום מגורי כבר למחרת היום.

הזמנתי שלט למזגן תוך 3 ימים הגיע עם שליח עד הבית אחלה שירות אתר מאוד נוח לתפעול ולהזמנה

קניה מהירה, המוצר בדיוק אותו מוצר שפורסם ושחיפשתי, משלוח מהיר ובטוח ללא תוספת עלות. מחיר המוצר הכי זול ברשת! המוכר מומלץ בחום!

בחירת מוצר מהירה ביותר. אפשרות נוחה מאוד של טיול באתר החנות לבדיקת רכישה של מוצרים נוספים. יצירת קשר טלפוני טובה מאוד. שליחת מייל עם פרטים מדוייקים ביותר מצורה מהירה מאוד. בחרתי בסוג משלוח של דואר רשום חופשי מתשלום, היגיע תוך 6 ימים בלבד. התקבל בדיוק מה שהזמנתי. לסיום נגיד - חנום מעולה ביותר.

אתר מעולה.הטיפול מהיר ביותר. החבילה הגיעה תוך מספר ימים.המחיר זול.זול מאוד. קניתי בעברבאתר ותמיד השירות מעולה.

התקשרתי להזמין סוללה לסמארטפון של אשתי. המחיר הכי זול שראיתי באינטרנט בארץ לסוללה מקורית. בנוסף שולחים את זה בדואר רשום. הגיע במהירות מטורפת - יום למחרת מההזמנה קבלתי הודעה לטלפון שהמשלוח הגיע . הסוללה הגיעה עטופה היטב עם קבלות וכל מה שצריך. שירות מצויין! אכן אקנה שוב במידה ואצטרך עוד משהו רלוונטי.

חווית הקניה הייתה חיובית מאד. התקשרתי כדי לברר פרטים - נעניתי מהר ולעניין. המחיר היה אטרקטיבי מאד. מעט זמן לאחר שקניתי כבר קיבלתי מייל עם מספר פריט בדואר ישראל. הבעיה היחידה הייתה עם דואר ישראל- מהיום שקניתי עד היום שזה נשלח עברו 7 ימים. מאיזהשהי סיבה השליח לא השאיר את זה אצלי, אז הייתי צריך למחרת רק ללכת לסניף הדואר.

שלחו מהר, הגיע מהר, וארוז היטב. מוצר טוב מאוד. הזמנתי מהם גם מוצר לפני שבועיים בערך, גם הגיע ארוז היטב, ומשלוח מהיר מאוד. ממליצה בחום

אני לא חסיד של לרשום ביקורות אבל הייתי חייב - וואו וואו וואו! הזמנתי בשעה 18:30 סוללה ל- Note 4 של אשתי וב- 19:15 קיבלתי מייל עם מספר מעקב של דואר ישראל על החבילה.. מעולם לא דמיינתי כזה שירות מהיר!! כמובן שהסוללה הגיעה והכל תקין ומצויין - השוס בעיניי זה הזריזות של כל העסק. ממש רמה מעל המצופה.

מגן הברקים הגיע מהר, המוצר כפי שתואר, לא היו בעיות. מיד לאחר ההזמנה שלחו לי מייל על מספר מערב בדואר ישראל.

פרטים ברורים באתר על המוצר. משלוח שהגיע מהיר מאוד. הזמתי מהם בעבר, ואני חוזר אליהם שוב ושוב, גם במקומות שבהם הם לא הכי הכי זולים. השירות, האמינות והזריזות שווים את זה בלי ספק.

הגיע תוך ימים ספורים , אין לי שום טענות. מוצר פשוט בלי חווית קנייה איזושהיא.

סוללות איכותיות וזולות - משלוח מהיר, פניות לשירות לקוחות נענות במיידי. קיצור, ממליץ מאוד - אני לקוח חוזר של החנות

לא היה כל צורך בפעולות חוץ מההזמנה הפשוטה. הסוללות נשלחו בדואר רשום (לא כל כך מהיר) אך הגיעו תוך 7 ימי עבודה.

קנייה שניה שלי בחנות תוך שבועיים. כל פעם הזמנתי סוללה לפלאפון אחר. הזמנה קלה באתר, מחיר טוב ומשלוח מהיר.

הזמנתי בחנות ElectroCohen את המוצר: "רב שקע 6 כבל 3 מטר מפסק hyundai." תוך 24 שעות המוצר נארז ונשלח וקיבלתי למייל מעקב משלוחים. המשלוח שהיה אמור לקחת עד 7 ימי עבודה הגיע תוך 3 ימים. הכבל חזק ואיכותי, המפצל הספציפי הזה כולל גם מפסק מואר ומעמד לתלייה על הקיר (אני באופן אישי לא ניסיתי את המעמד הנ"ל). באתר אינטרנט רשום שהמפצל הוא תוצרת HYUNDAI, ולעומת זאת על המפצל רשום שהוא תוצרת יונגקנג סמיקום. בכל מקרה המפצל עובד טוב ולא היו בעיות איתו.

ההזמנה דרך האתר פשוטה וקלה. נשלח עוד באוטו היום. הגיע לאחר שבוע באדיבות דואר ישראל הגרועים. המחיר הזול בארץ

המשלוח היה מהיר. המוצר שהתקבל היה כפי שהוזמן. התקשורת במיילים הייתה טובה ומהירה (אישור רכישה ואישור שליחה בדואר).

אתר קל לחיפוש - מצאתי מיד מה שרציתי הזמנתי אחרי שעות הפעילות והזמנה נשלחה כבר למחרת לפני הצהריים. קיבלתי מייל מפורט עם קבלת ההזמנה ומייל נוסף עם קוד מעקב של דואר רשום עם יציאתה. סה"כ מרוצה מאד. אין כאן מדע טילים מסובך - פשוט שירות טוב ואמין. תודה

הזמנה קלה ושירות מהיר מאוד. המוצרים נשלחו ביום ההזמנה. בהתאם לבקשתי המוצרים הגיעו ארוזים היטב. מומלץ.