
אתר מדהים, שירות מהיר בוצעה הזמנה ויום למחרת הפריט הגיע תודה רבה לכם. אמליץ עליכם.

אתר מדהים, שירות מהיר בוצעה הזמנה ויום למחרת הפריט הגיע תודה רבה לכם. אמליץ עליכם.

הזמנתי תנור, תהליך הרכישה היה פשוט וקל, המוצר הגיע תוך ימים ספורים על ידי שליח עד הבית, התקשרו כדי לוודא שאכן המוצר הגיע. לא מובן מאליו שזאת רמת השירות.

רכשתי מכשיר הסרת שיער של בראון פרו 5 עם 3 ראשים דרך האתר, התקשרתי לחנות לברר מלאי לפני כן, קיבלתי את המוצר לנקודת חלוקה יום למחרת, לא שמתי לב שאחד הראשים כבר מחובר למוצר וחשבתי שחסר, וכשהתקשרתי לחנות הם היו אדיבים, סבלניים, נתנו לי שירות מעולה, אמליץ לכל חבריי.

הזמנתי מדיח כלים ב15.1.25 אחרי השעה 18:45 בערב. להבנתי מחברת סלתק כיוון שהזמנתי אחרי שעות הפעילות ימי העסקים מתחילים ב19.1.25 - קיבלתי את העובדות האלו והסכמתי לחכות 7 ימי עסקים למדיח שרכשתי. כמובן שהמדיח לא הגיע עד לתאריך של יום העסקים השביעי שהיה - 27.1.25 , רק ביום שלישי ה28.1.25 שדיברתי עם נציג-ממש לא שירותי בטלפון, בשעה 15:05 קיבלתי מסרון לטלפון לבקשת תיאום מסירת המדיח. האופצייה היחידה והכי מוקדמת שהייתה, היא ליום חמישי בין 10-13. אכן הגיע יום חמישי 30.1 9:40 השליח אמר שהוא מגיע תוך חצי שעה אני לא הייתי בבית לפקח והמוביל הביא את המדיח ושם אותו לסבתא שלי באמצע הכניסה לבית ולא הוריד אותו ליחידה שלי במרתף. התקשרתי לחברת סלתק הם התנערו מאחריות בטענה שזה מעל קומה 2 בבית פרטי. מה שממש לא נכון. מדובר בכ12 מדרגות למרתף מהכניסה לבית משמע קומה כביכול מינוס אחת. ולא מעל לשתי קומות. הנציגה עוד התווכחה איתי בטלפון על הדבר ופשוט אמרתי לה שזה ממש לא הגיוני להשאיר לסבתא שלי בת95 את המדיח בצורה הזו. אז החוויה הכוללת ממש לא טובה וממש לא הייתי ממליצה לרכוש שם עם כל המחירים הזולים וכמה שזה מושך בסוף שירות טוב זה ערך חשוב! ולדעת לתקן טעויות ולפצות לקוח כשמגיע.

שירות לקוחות אדיב, מחיר טוב ביחס לפרסומים אחרים ברשת. המוצר הגיע מהר מאוד ולשביעות רצוני. ממליץ בחום.

קניה מומלצת, תמיד זמינים לכל שאלה , לאחר מספר שבועות מתקשרים להתעניין. קניה בראש שקט. ממליצה!

השרות של סל טק מקצועי ואמין. עזרו לנו לפתור בעיית הובלה שנבעה מארוע לא צפוי

קניתי להורים שואב אבק דרימי L20 אולטרה, מתנה עשיתי משלוח עד הבית, הגיע מהר מאוד, השירות היה מעולה, היחס אישי אהבתי מאוד. תודה רבה

שירות מיקצועי ומהיר הנציגה ניסתה לעזור בכל דרך והסבירה בצורה יוצאת מהכלל מאד מרוצה מהקניה

קניתי מסלטק אופה לחם. הגעתי אליהם דרך זאפ, וקניתי מהם, כי המחיר שלהם היה הכי זול. האתר והצ'ק אאוט מאוד נוחים לשימוש. המוצר הגיע תוך ימים ספורים עם שליח עד הבית. אחרי כמה ימים, התקשרה נציגה מהחנות לשאול אם המוצר הגיע תקין ואם אני מרוצה. אני מאוד מרוצה, גם מהמוצר וגם מהשירות. ממליצה מאוד.

שירות אדיב נעים ואנושי מאוד מהיר, המוצר תקין ואני מרוצה מאוד. תודה רבה רבה לכם

רכשתי מקפיא של אמקור. ההזמנה היתה ברביעי וביום ראשון המקפא הגיע ממש על הבוקר. השירות היה מצויין ללא תקלות. מומלץ ביותר

זולים, מהירים, שירות לקוחות נהדר ומלאי ממש מגניב של מוצרים. מדברים פרקטיים כמו מתקן לטלוויזיה עד מוצרי נישה כמו FPV. חנות שכיף לפרגן לה

בנוסף למחיר השווה והמשתלם (בדרך כלל עולה כ1000 שח) השירות לקוחות והמשלוח המהיר היו מעולים בצורה בלתי רגילה. תודה לכם ממליצה בחום! :)

ביררתי על מוצר אחד קניתי אותו שקיבלתי מוצר אחר. שרות זוועות. ועוד כינו אותי סמרטוט על כך שאני מתלונן. מספקים ברגע האחרון האפשרי. והתאום למשלוח היצריך יותר מדי טלפונים. היחיד שהיה בסדר בכל הקניה הזו היה המוביל.

תודה לסל תק על השרות המהיר, ליווי הקניה מהרכישה עד לבדיקה שהמוצר הגיע והמחיר המעולה.

לאחר שקיבלתי את הרדיאטור, התקשרו אלי משירות הלקוחות לוודא שהכל סופק כמו שצריך, אמרתי להם שהחבילה ניזוקה בעת המשלוח אז ישר הם שאלו אם המוצר בסדר או שגם הוא נפגע, בגלל שלא פתחתי את החבילה עדיין אמרתי שאעדכן אותם כשזה יקרה. כשפתחנו את החבילה ראינו שיש רווח בין הצלע החיצונית למכסה של הרדיאטור, לא ידענו אם באמת זה פגם או משהו תקין והתקשרנו חזרה, ישר ענו, דיברנו עם ירדנה שהייתה ממש נחמדה והיא ישר ביררה עם טכנאי לראות האם המוצר תקין. לבסוף הכל טוב, שירות מעולה :)

רכשתי מסל טק טלוויזה סמסונג 75 אינץ (אחריות יצרן) במחיר נמוך משמעותית מזה שהוצע ברשתות אחרות. כמו כן קיבלתי מהם במתנה רמקול נייד. אמנם היה עיכוב מסויים בתיאום האספקה אבל בסופו של דבר המוצר נמסר לי בתוך 7 ימי עסקים, כפי שהם התחייבו. שירות הלקוחות שלהם סייע רבות והמענה היה מהיר ואדיב.

המוצר הגיע בזמן, השליח היה אדיב, בחנות היו מקסימים והתקשרו לשאול האם אני מרוצה מהמשלוח ומהמוצר והזכירו את האחריות ושהם לרשותי בכל דבר שאצטרך. מרוצה מאוד

המוצר הגיע בזמן, התקשרו מהחנות לוודא שהכל בסדר סך הכל יצאתי מרוצה ואחזור לקנות שוב

המחיר הכי משתלם שמצאתי, הגיע אליי במהירות שיא. אחלה שירות! הסיר אורז נבדק ועובד מעולה.

אני רוצה לשתף בחוויית קנייה מצוינת ב-Cell Tec. קניתי מקרר של חברת Beko דרך האתר ואני הכי מרוצה שיש! המוצר הגיע במהרה, עשיתי הזמנה ביום חמישי וכבר ביום שלישי הגיע. איכות השירות הייתה יוצאת דופן. הנציגים היו מקצועיים, אדיבים וענו לי על כל שאלה במהירות ובסבלנות. אני מודה להם על השירות המהיר והמעולה וממליצה בחום על הקנייה אצלם. בהחלט אחזור לקנות שוב בעתיד!

חווית שירות טובה. הייתה תקלה במשלוח והיא טופלה ברגע שפניתי. בנוסף התקשרו שוב לוודא שהמוצר הגיע. ממליץ

היו אחלה, המחיר משתלם, המשלוח היה מהיר, התקשרו אח''כ לשאול אם הייתי מרוצה. מאד ממליץ

רכשתי רדיאטור 14 צלעות של זק"ש. המוצר הגיע במהירות, התקשרו לשאול מהחנות אם הכל בסדר. קנייה אחלה. לגבי המוצר עצמו, הצבע קצת מקולף. מאכזב מבחינת בקרת איכות. כנראה שככה זה כשקונים במחיר נמוך...