
שרות מצוין --קנייה קלה --הגיעה עד הבית--השרות היה אדיב, יעיל ומהיר . האיש שדבר איתי היה נעים.

שרות מצוין --קנייה קלה --הגיעה עד הבית--השרות היה אדיב, יעיל ומהיר . האיש שדבר איתי היה נעים.

מומלץ בחום! - שירות יעיל ואדיב. המוצר הגיע בזמן ובאופן תקין. מאחר והיה משהו לא ברור בהזמנה שלי (לא היה ברור מספר היחידות הנדרשות) והם התקשרו לברר גם בטלפון (ולא הסתפקו במייל) - כל הכבוד.

שרות לקוחות מעולה עד לפרטים הקטנים ענו לי על כל שאלה וטיפלו בכל בקשה במהירות וביעילות נהנתי מאד מאד, גם המשלוח הגיע תוך יומיים ממש קרוב לבית קיבלתי אחלה מוצר חדש וטוב וכמובן מחיר ממש ממש זול לעומת חנויות ליד הבית ממליץ בחום לקנות באלקטרו פוטו

שירות אדיב ומהיר , תוך פחות מ24 שעות הגיע אלי המשלוח . ממליצה בחום להזמין מהם , אמינים .

מחירים טובים אספקה תוך פחות מ48 שעות לדרום הארץ המוצר היה ארוז טוב בסך הכל ממליץ

רכשתי דייסון V8 שרות מעולה גם בוואצאפ ! כל מה שהובטח קויים במלואו! מרוצהמאוד !

הזמנתי משלוח של שייקר והיה איחור במשלוח - לא באשמת החנות - דורון, מנהל החנות יצר איתי קשר היה אדיב ונעים וסידר משלוח חדש בהקדם. תודה על השירות, אזמין מכם שוב בהמשך!

ללא בעיות, משלוח חינם לנקודת איסוף קרובה דרך צ'יטה. המוצר הגיע בשלמותו, החנות שומרת על קשר דרך האימייל. מומלץ לרכוש דרכם על פי חוות הדעת שלי.

תהליך ההזמנה היה קל ופשוט, המסירה התבצעה במהירות, בשום שלב לא היו תקלות או בעיות.

רכשתי מכונת תספורת של פנסוניק מדגם ER1611 ב 03.06.2020 המוכרת היתה אדיבה מאד והסבירה לי על הדגמים השונים הקיימים בשוק ואצלה בחנות. החלטתי לקנות את הדגם הזה כדי להיות עם מכונה שמספרת בקלות מבלי להיות ספר צמרת. את המכונה קבלתי תוך יומיים לנקודת החלוקה שנקבעה מראש. כל תהליך המכירה, הרכישה, התשלום והמשלוח היו ללא דופי. הרגשתי שנפלתי על עסק שאכפת לו מהלקוח ומעוניין שיישאר גם לקניות בעתיד - דבר שלא קורה לצערי בהרבה מקומות בארץ. ממציץ בחום !

שרות מצוין, הזמנתי וקיבלתי אחרי מספר ימים בשרות משלוחים צ'טה לחנות שנמצאת ליד הבית .

משלוח מאוד מהיר. קיבלתי עדכון שההזמנה בטיפול ושהמשלוח בדרך בתוך פחות מיממה. שירות ומוצר מצויינים

הזמנתי מוצר בצהריים של יום ראשון. תוך 5 דקות קיבלתי כבר מייל שההזמנה טופלה, והמוצר נשלח לחברת משלוחים. הגיע ליעד (איסוף מחנות) ביום שלישי בבקר. מחיר המוצר היה בין הזולים שמצאתי, ומשלוח מהר הכי שווה

מכונת תספורת נטענת, לא כלכך חזקה אבל המוצר שווה את המחיר, כמו כן המוצר הגיע ממש מהר מרגע ההזמנה.

משלוח מאוד מהיר, הגיע יום למחורת ארוז טוב. בטוח נזמין גם בעתיד מהחנות הנ"ל ***

קניתי מכונת גילוח השרות היה מעולה , מקצואי , והמשלוח מהיר מאוד ממליץ בחום על החנות.

המוצר הגיע למחרת ההזמנה לנקודת האיסוף שביקשתי. שירות אדיב, מהיר ואיכותי. מחיר מצוין. ממליצה בחום.

קניתי בלנדר דרך החנות, היו מאד נחמדים והסבירו לי בצורה מאד ברורה מה האפשרויות וממש עזרו לי להבין מה היתרונות והחיסרונות של כל דבר. המוצר הגיע עם משלוח של צ'יטה תוך יומיים.

מרוצה מאוד. שירות מהיר ביותר..החבילה הגיעה תוך יומיים למקום המשלוח בדיוק כפי שהזמנתי. אין ספק שארכוש מהחנות בשנית.

רכשתי מחליק שיער, המחיר מאד זול והשירות מעולה הגיע בטיל! תוך כמה ימים בודדים ארוז כמו שצריך

משלוח סופר מהיר הוזמן והגיע למחרת לסניף בעירי ממש ממש ממש ממליץ על רכישה מהחנות הנ"ל

הזמנתי פן מקצועי של איתמר, הגיע אליי תוך יומיים שלושה. טיפול מהיר כאספקה מהירה מאוד, באריזה מקורית שלו, הפן עובד מצויין ואני מאוד מרוצה.

עיקרי הדברים: - שלחו מוצר באיחור של שבועיים, ללא הודעה - שלחו דגם אחר ובצבע אחר, מבלי לעדכן או לשאול אם זה בסדר ואולי אני מעדיף לבטל את העסקה - החזרתי את המוצר ולא טרחו לקחת אותו - שירות לקוחות מזעזע, חוסר תקשורת, חוסר מענה - זלזול בלקוח ובכספו רכשתי דרך האתר מברשת שיניים חשמלית. המוצר הגיע באיחור של שבועיים ובצבע ורוד. התקשרתי לחנות שטענו שבגלל שהדגם שרכשתי לא במלאי נתנו לי דגם אחר, מתקדם יותר, באותה עלות. שאלתי אם הם מודעים לצבע השונה וטענו שלא וזה מה שהספק שלח, אבל אם אני רוצה יכול לשלוח להם חזרה את המוצר ויזכו אותי עליו ועל המשלוח. שלחתי את המוצר בדואר רשום ויצרתי איתם קשר לקבלת החזר. לא קיבלתי תשובה. שלחתי מייל נוסף. ענו לי בלקוניות שלא קיבלו את המוצר. לאחר כחודש, בדקתי מעקב בדואר, ומסתבר שהמוצר הגיע אליהם אבל הם לא טרחו לאסוף אותו מהדואר. המזל הוא ששילמתי בPAYPAL, והצלחתי לקבל החזר, אבל החוויה היא אחת מהמזעזעות שחוויתי. להתרחק!

מרוצה מאוד מתהליך הרכישה וקבלת המוצר! תוך יומיים קיבלתי את ההזמנה.. אין ספק שאני אזמין שוב

רכשתי בחנות אלקטרופוטו בלנדר נינג'ה במחיר מצוין והתשלום נעשה טלפונית כי רציתי לשאול אותם בעניין הרכישה דבר מה ואכן ענו לי באדיבות והמשלוח הגיע מהר לביתי תוך ימים ספורים