
שירות מעל ומעבר. קניתי קטלן יתושים שאחת הנורות שלו נשרפה לאחר יום אחד. לאחר שהיצרן זק"ש ענו בצורה הזויה לבקשתי לפתרון הבעיה. אדיר התגייס לפתור לי את הבעיה, שלח לי נורה חלופית מהיצרן על חשבונו. וגן כשהיא התגלתה כתקולה שלח לי מכשיר חלופי. והכל עם מחוייבות אישית שלא הכרתי מחברות אינטרנט אחרות.























