
קניתי באתר שנקרא INSALE.CO.IL שירות זוועה!!!!!!!!!!!!!! המובילים עשו נזק לבית!! מכונה הגיעה במצב זוועה.. ולא עובדת!! דולפת מים !! כל פניויותי לחברה עלו בתהו... כל השירות מהרגע הראשון היה זוועה.. אני תקוע עם משפחה של 6 נפשות ללא מכונת כביסה כי לקחו את הישנה.. מוצר שהוא כביכול חדש מתצוגה.. אבל לא תקין... טכנאי של בוש שהסתכל טוען שעברה שימוש. המובילים נהגו בחוסר עדינות מוחלט החל מההורדה מהמשאית ועד החדר כביסה. שברו לי את הפאנלים של הרצפה וחלקים בקיר ... החברה מסרבת לקחת אחריות ולפצות אותי!!!!!! נציגות שירות טרקו לי את הטלפון בפנים. רק ההתעללות שהמכונה עברה מההובלה כל ה״בומים״ והמכות שהיא קיבלה.. אבל עם זה לא מספיק... יש בתוכה צינורות קרועים.. חנות רצינית מזמן היית מגיבה בהתאם... אבל נציגי אולסייל טורקים לי את הטלפון בפנים שאני אומר שאתבע את החברה על עוגמת הנפש.. זמן זה לא זמן.... משלוח זה לא משלוח... שירות זה לא שירות!! על אף שקבעו איתנו בצהריים את ההובלה הגיעו כמעט בשמונה בלילה.. על אף שמעלה אדומים לא נכללה ברשימת האיזור המסוכנים שצריך תוספת תשלום עבורם.. התקשרו לפני לדרוש תוספת תשלום עבור הובלה... שהמובילים הגיעו סחטו מאיתנו עוד חמישים שקלים... בטענה שהם לא מוכהים לעלות את ההגרם מדרגות שמוביל לבניין.. קיבלתי מכונה שלא עובדת... כל פניותי לקבלת חשבונית על הקנייה עלו בתוהו... כל פניותי לקבלת פיצוי... על כל האירוע כלל הנזק שעשו לבית בהובלה הלט עדינה עלו לי בטריקות טלפון.. 2 מבוגרים 3 ילדים תינוק בן כמה ימים תקועים ללא בגדים כבר כמה ימים בגלל השירות הנפלא שלכם... אולי מחר השירות לקוחות של יבואן בוש יתקן את המכונה.. ברצינות שוקל לתבוע את החברה !!!

הזמנתי מהחנות מייבש כביסה מעודפים, יצרו קשר לאחר ארבעה ימים ולאחר שהסתיים המבצע של הספק, טענו שהם מתכוונים לספק לי מוצר מתצוגה ולא מעודפים והסבירו לי באריכות ש"במוצרים כאלו אין שום הבדל בין תצוגה לעודפים". אציין שלמרות ההסבר הזה הם מוכרים באתר מוצרים משני הסוגים (תצוגה ועודפים). 2. עוד הם ציינו שאין להם בכלל אין את המוצר שהזמנתי והסבירו את זה שהוא נמכר לי בכך שהיתה תקלה טכנית. הם לא התנצלו או הציעו פיצוי על כך אלא רק לקנות מוצר יקר יותר בתוספת תשלום- גם הוא מתצוגה או את אותו הדגם שהזמנתי אך לא מתצוגה- גם כן בתוספת תשלום ובמחיר גבוה יותר לעומת חנויות אחרות בזאפ.