מפרסם ב-zap מאז 2005

‎מבט אלקטריק‎ ‏(MabatElectric) - עמוד 11

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (9 סניפים)

3.24 / 5 ממוצע מבוסס על 84 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: א.א.א המרכז לעודפי חשמל בע"מ
נמצאו 731 חוות דעת גולשים על מבט אלקטריק
tamirke
tamirke
25.12.2024
מוצר שנרכש: מתקן תליה לטלוויזיה P6 Audio Line

ההזמנה לא הגיע אחרי 14 יום ולא שמעתי מהם. כשיצרתי קשר במייל ובווטסאפ אמרו שיחזרו אלי. לא חזרו. כשדיברתי בטלפון אתם אחרי 17 יום, אמרו שההזמנה הלכה לעיבוד אצל חברת המשלוחים. במקום לקחת אחריות העבירו את האחריות לחברת המשלוחים. תקלה לגיטימית אבל לפחות היו לוקחים אחריות על עצמם, מתקשרים לידע ואו עונים לפניות הראשונות שלי. הציעו לשלוח חדש אבל לא היו מוכנים להתחייב לתאריך אספקה. הציעו לבטל את ההזמנה. ביטלתי. אזמין ממקום אחר.

תגובת החנות

שלום וברכה, הזמנת מתקן תלייה לטלויזיה, והוצאנו עם משלוח דרך צ'יטה את המתקן יום לאחר ההזמנה. לצערנו, יש דברים שאינם תלויים בנו וישר שפנית אלינו טיפלנו בך ופתרנו את הבעיה. אנחנו זמינים בכל האמצעים עבור לקותינו, בטלפון, מייל וכמובן בווצאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
אנה
אנה
13.12.2024
מוצר שנרכש: IZ323

שרות ברמה גבוה היו זמינים לשאלות בווצאפ משלוח מהיר הגיע תוך 4 ימים ממליצה מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
yakir shoshan
yakir shoshan
10.12.2024
מוצר שנרכש: 50UT80006LAF

אין ספק ששירות זה משהו שממש חשוב להם, התקשרו אליי אחרי שקיבלתי את המסך לשאול אם הכל בסדר ועבר כמו שצריך כיף לדעת שיש אבא ואמא גם כשמדובר באינטרנט.

חוות הדעת עזרה לכם?
talish1976
talish1976
08.12.2024
מוצר שנרכש: מקרר דלת ליד דלת SAMSUNG סמסונג דגם RS68A8821S9 רשמי

מוצר המפורסם אינו קיים במלאי , ניסו למכור לי מוצר אחר כמובן יותר יקר , ואז רשמו לי שמערכת לא עושה סנכרון בין פגום ותצוגה ..ז"א גם עבור מוצר פגום או מכירה מתצוגה אין שום אזכור בפרסום , שימי לב ... שלא תקבלו מוצר פגום !!!

תגובת החנות

היי מה שלומך? ראשית אנחנו מוכרים מוצרים חדשים בלבד - בטח שלא מקררים. שימי לב שלא חוייבת בגין ההזמנה מאחר והמערכת זיהתה שנותר מקרר 1 במלאי והוא בתצוגת הסניף. מיד חייגנו ועדכנו אותך. נמשיך לשים לנגד עינינו בראש את השירות ללקויח חנוכה שמח.

חוות הדעת עזרה לכם?
ron
ron
06.12.2024
מוצר שנרכש: MAX PRO AG653

קניתם מהם נינג'ה גריל מקס פרו נתנו את המחיר הכי זול שמצאתי באינטרנט וגם בחנות פיזית שהלכתי אליה המוצר הגיע תוך 3 ימים מרגע הרכישה. אחלה חווית קניה

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
03.12.2024
מוצר שנרכש: Xiaomi "55 TV A Pro L55M8-A2ME LED Google TV

חווית שירות מהגרועות שנתקלתי בהם. הזמנתי טלויזיה בתאריך 6.11, לאחר כמה ימים התקשרתי לחנות לוודא שאכן התקבלה הזמנה מכיוון ששלחו לינק של מעקב הזמנה שלא מתעדכן בכלל. הסבירו לי שהמוצר נמצא כבר בתאריך 11.11 אצל חברת שליחויות צ׳יטה ויגיע אלי בכמה ימים הקרובים. התקשרתי שוב לאחר 7 ימי עסקים (התחייבות של החנות) הסבירו לי ששלחו מייל לצ׳יטה לזרז את המשלוח. התקשרתי שוב לאחר כמה ימים ונאמר לי שהמוצר בסטטוס ״אובדן״ - משמע הטלויזיה נאבדה אצל צ׳יטה ומוציאים לי משלוח נוסף ע״י חברת שליחויות אחרת, ביקשו סליחה ואמרו שיגיע בקרוב. ביום ראשון 24.11 התקשר אלי בחור מהחברת שליחויות צ׳יטה והסביר שנמצא פה למטה (ללא תיאום מראש) ויכול להעלות את הטלויזיה. בשלב זה הייתי כ״כ מתוסכל שאמרתי סבבה שרק יעלה את הטלויזיה ונסיים את הסיפור בצורה חיובית. באותו יום פתחתי את הטלויזיה ולצערי כל המסך מנופץ, לא סדק במסך, כל המסך מנופץ לחתיכות. התקשרתי לחנות, אמרו שמתנצלים, ואמרו שישלחו לי טלויזיה חדשה. כמובן שהסבירו שאצטרך לחכות כמה ימי עסקים עד שיגיע שליח שיאסוף את הטלויזיה השבורה ואקבל חדשה במקום. עייפתי מהשירות וביקשתי זיכוי של הטלויזיה ואקנה במקום אחר. זיכוי אכן הגיע לאחר כמה ימים. חשבתי שהסיפור נגמר פה אבל לא. נכון להיום התאריך 3.12 הטלויזיה השבורה עדיין נמצאת אצלי בסלון. כל יום אני מתקשר לחנות ואומרים לי עוד כמה ימים יגיע שליח לאסוף את הטלויזיה. מציין שאמנם רוב האשמה על חברת המשלוחים שהם עובדים איתה. אבל בסופו של יום אני לקוח שקונה מוצר מחנות ולא מחברת המשלוחים. לא מעניין אותי איזה שליח מביא לי את הטלויזיה. אחריות השילוח היא על החנות בלבד. אציין עוד שבשום שלב בתהליך אף אחד מעובדי החנות לא התקשר לעדכן אותי ש״אבדה״ החבילה אצל ציטה או שהמשלוח מתעכב בכמה ימים.

תגובת החנות

דניאל היקר, מתנצלים בשם חברת המשלוחים על כך שהמסך ניזוק בדרך אך יחד עם זאת יש דברים שאינם תלויים בנו. המסך שרכשת סופק לך בדיוק בזמן, חבל שלא ציינת בתגובתך שישר שהתקשרת זיכינו אותך בעוד המסך עדיין אצלך! אם זה לא שירות אז קצת קשה לנו להבין מהו. על כל פנים מאחלים לך כל טוב והרבה הצלחה. תמיד שמים לנגד עינינו את נושא השירות כפי שאנו עושים שנים רבים. חג חנוכה שמח.

חוות הדעת עזרה לכם?
roibenggg
roibenggg
23.10.2024
מוצר שנרכש: 50UIQ950

שקיפות מלאה ומחירים שווים לכל כיס, אמינות וצוות נעים. תודה לחי הנציג שהלך לטובתנו והציע בדיוק מה שרצינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ywsygmdny
ywsygmdny
23.10.2024
מוצר שנרכש: מקרר 3 דלתות LG

שירות מדהים ואנושי! אנשים ישרים והוגנים, מחירים מדהימים ועשינו סקר שוק רחב, ללא ספק נרכוש שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
מור
מור
22.10.2024
מוצר שנרכש: מקרר,מיקרו,מכונת כביסה, מייבש, מדיח כלים, דייסון,תנור,כיריים גז

חוויה קנייה בין הטובות שחוויתי. אבלין המקסימה הייתה שירותית וריספונסיבית לאורך כל התהליך. אנחנו בתהליך של מעבר לדירה חדשה והיה לנו חשוב לקנות ממקום אמין עם מחירים טובים. יצאנו סופר מרוצים ויכול להגיד בכנות שאחזור אליהם ברכישות עתידיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
igal890678
igal890678
19.10.2024
מוצר שנרכש: בלנדר נינג'ה

שרות מצויין, חייגו מיוזמתם שעה לאחר ההזמנה לעדכן שאין סיבה לדאגה ומגיעים לחיפה יומיים אחרי הבלהדר כבר היה אצלי. כן ירבו

חוות הדעת עזרה לכם?
danzait55
danzait55
31.07.2024
מוצר שנרכש: טלוויזיה סמסונג 50 אינש

קיבלתי את הטלוויה סמסונג 50 אינש אחרי יומייים השירות היה מעולה ממליץ בחום אמשיך לקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
ngurar
ngurar
31.07.2024
מוצר שנרכש: מקרר LG 728

הקנייה היתה קלה, מחיר הוגן, שירות מהיר ההובלה תואמה לתאריך קרוב מאוד והמקרר הגיע בזמן, הותקן בלי בעיה

חוות הדעת עזרה לכם?
irena.k.coach
irena.k.coach
14.07.2024
מוצר שנרכש: תנור אובן Ninja

תהליך ההזמנה היה פשוט ומהיר. קיבלתי את כל התשובות לשאלות על המוצר והמשלוח. קיבלתי את הסחורה תוך ארבעה ימים. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
רמי
רמי
11.07.2024
מוצר שנרכש: תנור אובן דיגיטאלי NINJA דגם SP103

התנור שהזמנתי הגיע מהר, עד להגעה קיבלתי דיווחים שוטפים על סטאטוס ההזמנה, השליח הגיע לכתובת בתיאום ומסר את החבילה. האריזה הייתה במצב טוב, המוצר חדש עובד מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
עוף בגריל
עוף בגריל
02.07.2024
מוצר שנרכש: מכונת כביסה 9 ק"ג

מקרר מצויין אחלה שירות איזה כיף שככה דואגים ושמקבלים הכל בזמן , דואגים להתקשר לוודא שקיבלת ואת מרוצה תודה רבה על שירות מדהים .

חוות הדעת עזרה לכם?
sofi.kushnirovich
sofi.kushnirovich
02.07.2024
מוצר שנרכש: מייבש כביסה Hoover HLE10TCE ‏10 ‏ק"ג הובר

קיבלתי מוצר תוך 2 ימי עבודה, שירות היה מעולה ניקו לכלוך המוביל היה נחמד מאוד עזר להעמיד מייבש במקום. מייבש מדגם hoover מעולה והכי זול שמצאתי מכל הספקים

חוות הדעת עזרה לכם?
moran87g
moran87g
02.07.2024
מוצר שנרכש: מיקרוגל של סאוטר

שירות מעולה! מאד מאר מרוצה מהמוצר, יש לציין שחיפשתי אותו בהרבה מקומות ולא היה! שמחה מאד שהגעתי אליהם וגם המשלוח היה ממש מהיר

חוות הדעת עזרה לכם?
apolo33333
apolo33333
02.07.2024
מוצר שנרכש: Fujicom FJDF263W1 ‏211 ‏ליטר

מקרר שקיבלתי תואם בדיוק שהזמנתי. קטן וחמוד. לקח כשבועיים. הובלה יגעה בין השעות ששלחו לי בהודעה

חוות הדעת עזרה לכם?
ונסה
ונסה
02.07.2024
מוצר שנרכש: YANDF270N

הזמנתי מקרר דרך האתר , היה קל ופשוט והגיע מהר ובזמן. אחלה מקרר ואחלה שירות

חוות הדעת עזרה לכם?
weiss.m00
weiss.m00
02.07.2024
מוצר שנרכש: טוסטר אובן נינג׳ה

רוצה להמליץ בחום על החנות מבט אלקטריק ראשית כל קניתי טוסטר אובן נינג׳ה במחיר מיוחד! במחיר זול ומנצח יצא לי להזמין את המוצר ובתוך 3 ימים משלוח ישיר עד פתח הבית! אחלה שירות לקוחות שעשו מאמץ לספק לי את הסחורה במהירות האפשרית לפני שבת והחג המתקרב ממליצה לכל מי שמחפש קניות אונליין, במחיר ושירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ornat1969
ornat1969
01.07.2024
מוצר שנרכש: טוסטר אובן נינג׳ה

הזמנתי טוסטר אובן של נינג׳ה. קיבלתי את המוצר יומיים לפני הזמן, וכשלא מצאתי את החשבונית ופניתי במייל חוזר, מיידית נישלחו אלי החשבונית המבוקשת. שירות טוב ארכוש באמצעותם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
elior6313
elior6313
01.07.2024
מוצר שנרכש: מזגן נייד טורנדו

שירות נהדר קבלתי את המזגן הנייד טורנדו שבוע לפני הזמן באיכות טובה מאוד ממליץ על מבט אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
olga
olga
01.07.2024
מוצר שנרכש: מקרר LG GRX920INS

שירות מעולה, מחירים טובים, קבלתי מקרר 800 ליטר תוך יומיים, ממש ממליצה לקנות בחנות ובאתר שלהם

חוות הדעת עזרה לכם?
nchmeya
nchmeya
01.07.2024
מוצר שנרכש: מיבש כביסה של יונדאי 7 קילו HAQ70D1 (במייבש כביסה Mag DV-700M)

הזמנו מכונת כביסה במבט אלקטריק הם הגיעה בזמן ארוזה כמו שצריך. שרות מצוין! והמכונה עובדת היטב

חוות הדעת עזרה לכם?
נתנאל
נתנאל
01.07.2024
מוצר שנרכש: מקפיא Fujicom FJ-FNF250W פוג'יקום

עסק רציני מאוד, שירות אישי מהיר וטוב המוצר הגיע בזמן, ועמד בציפיות, בנוסף התקשרו לשאול שהכל בסדר !!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון