
רכשתי בחנות Galaxy Note 10 Lite, ואני חייב לציין את עידן, שנתן לי הסבר מלא ומקצועי על המכשיר וגם מחיר מצויין. כל הכבוד.

רכשתי בחנות Galaxy Note 10 Lite, ואני חייב לציין את עידן, שנתן לי הסבר מלא ומקצועי על המכשיר וגם מחיר מצויין. כל הכבוד.

חבורה של מקצוענים, אנשים שירותיים בצורה יוצאת דופן. במוצרים שהם מוכרים הם הנמוך בזאפ. ממליץ

חוויה זריזה - התקשרתי ולמרות שהבטיחו שיש במלאי כעבור שעה הגעתי ופשוט לא נשאר - אמנם אחד המוכרים היה פחות סבלני אך הייתר מייד נרתמו לעזור והביאו לי את הפריט מחבילה סגורה מאחר והסתיימו המשלוחים לאותו היום ודאגו שלא אטרי את עצמי לשם יום נוסף - לציין לחיוב במיוחד את שאדי מקווה שזכרתי אם השם אחלה שרות של הבחור !!!

אביאל דאג ליחס אישי ויצא מגדרו לספק את המוצר למרות שאזל במלאי. שירות מעל ומעבר!! אחזור לנקסטק בפעם הבאה!

היה מעולה. ענו מהר, שלחו מהר והכל מצוין. היה אפילו חיוב יתר בכרטיס אשראי ומיד התקשרו אלי כדי לתקן את העניין ולהחזיר לי במיידית את הכסף

קנינו כמה פעמים - השירות נעים. אתר ברור עם כל המידע. המוצרים הגיעו תוך יומיים-שלושה.

הזמנתי דרך האתר, איסוף עצמי, כעבור זמן קצר התקשרו מהחנות מסרו שההזמנה מוכנה. הכל נעשה ביעילות ובמהירות. מחיר הטלפון היה הזו שמצאתי. זה טלפון שני באותה חנות. ממליץ.

מחיר הכי זול לטלפון סמסונג שירות מהיר וטוב. לא היה במלאי טלפון שחור כפי שהזמנתי והם התקשרו במיוחד כדי לברר אם ארצה טלפון כחול כהה במקום והסבירו לגבי האחריות. תודה רבה לכם.

הוזמן NOTE 20 samsung , המחיר היה אטרקטיבי , השירות היה אדיב ומהיר והטלפון סופק תוך יום.

קיבלתי את ההזמנה תוך 24 שעות (deco m5) התיאור תאם למוצר אני מרוצה מאוד והזמין מהם גם בהמשך

שירות מצויין גם לפני הקניה וגם אחכ בתפעול המוצר סבלניים בטלפון וגם בחנות למרות העומס שירות מעל המצופה אין ספק שאחזור לקנות תודה רבה

משלוח מהיר בדואר רשום, מוצר איכותי, מחיר הוגן. שמח שקניתי אצל הספק הזה, אקנה בעתיד. יישר כח.

צוות לעניין אחלה אנשים שירותיים אדיבים היו איתי בקשר כל הזמן חעדכן אותי לגבי המכשירים

הזמנתי באתר וכבר באותו יום התקשרו לשאול על נקודת איסוף ולמחרת המוצר הגיע. פשוט ומהיר

שירות מעולה. רכשתי את המכשיר ביום שני וביום רביעי בבוקר כבר היה אצלי. מאד מרוצה, ממליצה בחום על החברה. המכשיר - V11 TORQUE, מהמם, שקט מאד, אסטטי, מאד קל להפעלה ועושה את העבודה מצויין.

אני קניתי נטסטיק huawei כבר כמה פעמים דרך נקסטק. השירות מעולה. פעם אחת היה נטסטיק שהיה בעייתי ואמרו לי לשלוח אותו, וכשבדקו אותו וראו שהוא בעייתי שלחו לי נטסטיק חדש. יש להם זמינות מצויינת בטלפון תוך 10-20 שניות. המשלוח שאני בחרתי הוא דרך דואר רשום ותוך יום יומיים הם שולחים את זה (לפעמים יש עיכובים בגלל הדואר...) ותמיד קיבלתי מייד למייל את המספר מעקב

המכשיר שהוזמן סופק בהתאם לתנאים. לא התקשרו וניסו לדחוף מוצרים נוספים. חווית קנייה חיובית בסך הכל.

קניתי סלולר XIAOMI REDMI 9 הגיע מהר (בתוספת תשלום) היה חסר הצבע שהזמנתי, הודיעו בשיחת טלפון חוזרת

חנות נוחה מאוד. הייתי היום שירות מצויין ואדיב וכמובן ממש זול ממליץ בחום קניתי סמארטפון והמוכר האדיב הסביר לי והמליץ מה כדאי לקנות והסביר בצורה ממש טובה כל מה ששאלתי.

יחס אישי קניה מהירה ופשוטה מחיר מעולה מתאים לצפיות מכשיר מומלץ למי שמעוניין להעביר שידורים מהנייד למסך

הזמנתי מוצר. אני רגיל שהטיפול בהזמנה אוך כמה ימים במקרה הטוב, הפעם, כעבור כמה דקות קבלתי טלפון שהמוצר מוכן לאיסוף. מהיר, יעיל ומחיר הוגן.

החלטתי לרכוש לבתי את מכשיר Xiaomi Redmi Note 9 ולאחר בדיקה בזאפ הגעתי לחנות נקסטק בפתח תקווה. קיבלתי הסבר מדויק בטלפון אודות המכשיר והמלצה וכשהגעתי לחנות השירות היה טוב מאד, הרגשתי שאני הגעתי למקום הנכון ושמחה שהחלטתי לרכוש את המכשיר אצלם. שירות נעים ואדיב עם הסבר מלא. ממליצה בחום!!!

החנות עם המחירים הכי זולים בארץ שירות אדיב חווית הקניה שלי הייתה מעולה המוכרים היו סבלנים מאוד שירות מעולה.

אחד החנויות הכי זולות בארץ אם לא הכי, אחרי בדיקה מעמיקה. החלטתי שאני קונה שם אחרי שעוד חבר המליץ לי. רציתי לעשות הזמנה באינטרנט כי לא היה לי זמן לבוא לסניף ולאחר ההזמנה, דיברתי איתם והבטיחו שייצרו איתי קשר כשהכל יהיה מוכן. אחרי יומיים-שלושה, נועם, בחור מאוד נחמד התקשר אליי, הוא הסביר לי בצורה מאוד סבלנית מה שהיה צריך לעשות ואז הגעתי לסניף כשיכולתי כדי לאסוף, וקיבלתי את האייפון בחיוך. סבלניים, נחמדים, מחירים ממש טובים ביחס למתחרים ושירות כללי נהדר.