
חנות ברמה גבוהה....עם תודעת שרות מדהימה...מחירים מצויינים הכי זולים שיש....פעם חמישית שאנחנו קונים פה וכל פעם חוויה מחדש...מומלץ!!!!!

חנות ברמה גבוהה....עם תודעת שרות מדהימה...מחירים מצויינים הכי זולים שיש....פעם חמישית שאנחנו קונים פה וכל פעם חוויה מחדש...מומלץ!!!!!

קניתי אצל כמה פעמים. אנשים רציניים מאוד, שירות מעולה מומלץ להגיע ולקנות אצלם. ! !

החנות הכי טובה בעולם עובדים מקסימים אני מודה לכם על שירות למופת מקרב לב ישר כוח

פעם שלישית שאני קונה טלפון בטופ מובייל. השירות מעולה וגם המחיר. ממליץ בחום.! ! !

אחלה שירות. הייתה לי בעיה קטנה עם מכשיר חדש שרכשתי והחליפו לי אותו מיד. מומלץ!

קניתי כבר מספר מכשירים בעבר ואנחנו עם כל המשפחה מאוד מרוצים תודה לכל צוות טופמובייל על השירות והמחירים ההוגנים!

השרות היה אוד טוב ומקצועי המחיר לא פחות מזה ואני ממליץ לכל הגולשים להגיע ולהתחדש בטופ מובייל0

השרות אדיב, סבלני ונעים. אמליץ הלאה, ישר כוח. תמשיכו לעזור גם למאותגרים טכנולוגית כמוני. תודה

רכישה לא ראשונה וכנראה לא אחרונה! לאחר השרות שקיבלתי בטוח אחזור וארכוש כאן כל הכבוד על היחס

שירות אדיב, ייחס הגון ומחיר מאוד זול לעומת חנויות טלפונים אחרות. מרוצה מאוד. אחזור שוב. תודה רבה

החנות WOW החבר'ה WOW החוויה WOW יש הכול. אוירה טובה. נחמדים לאללה. מקצוענים! אמליץ לחברי, בעצם אמליץ לכוווולם!

חנות מצויינת.כבר פעם שנייה שקונה גם מחיר גם שירות מעולה.גם דרך אינטרנט גם בחנות עצמה

רכשתי אייפון 7 פלוס, הגיע פגום עם בעיה בכפתור ההשתק, בקופסא לא הגיע כרטיס היבואן הרשמי וגם לא הגיעו המדבקות הידועות של אפל. החליפו לי את האייפון תוך 24 שעות, הוא הגיע בסדר, אך עם בעיה בכפתור טביעת האצבע שהסתדר עם הזמן לאחר יומיים של שימוש. הגיע עם 96 קיבולת סוללה, אך האייפון הראשון שהיה, היה עם 100 קיבולת סוללה. אך השירות טוב.

אחלא מקום של שירות ומכירות, המחירים ממש סבירים והמכשירים מקוריים. גם כמובן שירות מעולה אינושי ותומכים בך כל היום לכל בעיה. ממליץ בחום!

רכשתי מכשיר note 8 לפני כ6 חודשים מהחנות טופ מובייל . קיבלתי שירות מכל הלב איכותי וברמה שאף חנות עד היום לא סיפקה . אחרי שימוש של 6 חודשים התגלה פגם במכשיר וואיכות השירות שאחרי הרכישה פה ניצחה את כולם ברמה ואיכות ללא פשרות ! החליפו לי את כל החלק וחידשו את המכשיר ללא עלות וסופק במהירות כולל חלקים מקוריים כמובן . תודה רבה אני אחזור לרכוש שוב ושוב !

רכשתי מכשיר סלולרי מסוג גלקסי a7 רוצה לשבח את השרות ואת המחיר האטרקטיבי לא מובן מאליו מה שעושים כאן בשביל כל לקוח ישאר כח!!!

כיף לקנות ב Top Mobile בנשר המחירים טובים והשירות נחמד ואדיב קניתי 2 מכשירים השנה אצליהם

קניתי 2 מכשירים. באחד מהם התגלו בעיות שטופלו לשביעות רצוני. יש עם מי לדבר. ממליץ בחום.

חנות איכותית אנשי שרות מקצוענים שיודעים דבר או שניים על מתן שרות מקצועי נותנים תחושה שיש על מי לסמוך מחירים מעולים בקיצור שווה לעבור כאן לפני שרוכשים.

רכשתי מכשיר מסוג גלקסי אס 8 אני נורא מרוצה מהמחיר והשרות והמקצועיות של מקסים נתקלתי בבעיה ויאמר לזכותו הוא פתר אותה בשניה כל הכבוד ישאר כח!!!

שירות נעים ומקצועי מחיר מצויין , חוות דעת כנה לגבי המכשירים , מאוד ממליץ !

תודה לכם חן והצות המקסים בהצלחה בריאות טובה והעיקר שמחה בלב ואושר תודה תודה 🌹

עברו שבעה חודשים מרגע הרכישה, העדפתי לחכות לפני שאני כותב ביקורת כדי לראות אם תהיה לי איזושהי אינטרקציה אחרי מכירה עם החנות לגבי בעיה כלשהי.. אמנם לא הייתה שום בעיה עם הטלפון עד עכשיו, והרכישה עצמה הייתה נוחה וללא אף בעיה, הטלפון הגיע מהר ואני מרוצה. בקיצור, נראית כמו חנות אמינה ומקצועית, אוסיף לקנות מהם :)

המחירים מהזולים בשוק..השירות באמת אחלה שירות..הצוות מקצועי והאוירה חברית..חניה בשפע מענה לטלפון מצוין ממליץ לכולם להגיע!

שרות יוצא מן הכלל יחס מצוין ומקצועי אמשיך לבוא לטופ מובייל לשרות וקניות בעתיד ממליץ לכולם!!