
צוות מהמם קניה מושלמת מחיר מצויין ושירות מדהים נכנסנו 3 דק קיבלנו הסבר מדויק ויצאנו עם מוצר במחיר זול ואיכותי

צוות מהמם קניה מושלמת מחיר מצויין ושירות מדהים נכנסנו 3 דק קיבלנו הסבר מדויק ויצאנו עם מוצר במחיר זול ואיכותי

תודה רבה על שירות נהדר שכלל נעימות, מקצועיות וחיוך! לאחר ביצוע העסקה, משום שהייתי עם תינוק קטן, הציע איתמר להרים את הרדיאטור שרכשתי ולהביאו לרכב. שירות יוצא דופן שיגרום לי לשוב לחנות. כל הכבוד לאיתמר!

רשף מאוד נחמד יש לו תודעת שירות גבוהה אמפתי וחביב אהבתי לקנות ממנו אחזור שוב בוודאי

נכנסנו לסניף חדרה כדי לקנות טלוויזיה LG . לפי סקר שוק שערכנו לפני המחיר היה הכי הוגן וזול מכל הרשתות שבדקנו. אך יותר מכל היחס והשירות האדיבים שקיבלנו מהמוכר גרמן. ממליצים בחום על סניף זה.

שרות מקצועי ואישי של איתמר, לא לחץ לא ניסה לדחוף לנו טלוויזיה רק בשביל שנקנה . היה אדיב לאורך כול הדרך , שוות לקנות שם

ממליץ מאד על החנות שירות ומחיר תחרותי. למוכר יש סבלנות לבדוק ולהסביר על המוצר שרכשתי שואב אבק רובוטי rocbrock s8 maxv ultra

שירות נהדר, סופר-נחמד, עם חיוך ואדיבות. המוכרים עשו מאמץ נעים ומוצלח לסייע ככל שיכלו. חוויית קניה מצויינת- מומלץ ביותר!

קניתי היום מקרר לבית מסניף עולם הקולנוע בטבריה, המוכר ליאב עמר היה מאוד אדיב ומקצועי, נתן שירות מכל הלב, אין לי ספק שבזכותו אחזור לרכוש שוב פעם.

המוכר היה מקצועי אדיב וסבלני עזר לי המון שירות מעולה חווית קנייה מצויינת ומומלץ בחום

עזר לי בכל השאלות הראה לי את השוני בין המוצרים היה נחמד מאוד תודה רבה

הזמנתי מיקרוגל של GL. אחרי חודש שלא קיבלתי אותו, קיבלתי הודעה שהמוצר סופק למרות שלא סופק כלום. לא עונים לטלפון בכלל (יותר מארבעים דקות המתנה ללא מענה בסוף). לא חוזרים לטלפון ולא חוזרים אחרי הודעת וואטסאפ. בקיצור, בלי מוצר ובלי מענה

דור יגאל וכל הצוות בעולם הקולנוע חיפה הכי תותחים שיש. היה לי תקלה בטלויזיה שקניתי החליפו לי במקום. עברו איתי מלא טלויזיות עד שמצאו משהו שמתאים לדרישות שלי הכול בסבלנות והכול בחיוך אין עליהם

אלופים!!!! כל פעם שאני נכנס אני מרכיש vip. הסובלנות היא לא מובנת בכלל!! אפילו ייעוץ שגובה זמן הם נותנים עם חיוך. הגעתי עם תוכנית לחדר שהייתי זקוק לזרוע במידה מיוחדת .. והם פתחו לי את המוצר, הסבירו לי תוך כדי חישוב מידות. והחלטתי גם לקחת טלויזה. ללא ספק מקצועניים.

חוויה נוראית!!! אל תקנו מהמקום הזה. עשיתי הזמנה של מקרר ב 25/11/24 לסניף כפר סבא. היה רשום בהזמנה שיקח למקרר עד 7 ימי עסקים להגיע לחנות. התאריך היום הוא 15/12/2024 זאת אומרת שעברו 14 ימי עסקים ושום דבר לא קרה. פתחתי פניה לחנות ועונים לי רק פעם אחת. התשובה הייתה שהם יבדקו מה קרה ומאז לא יצרו איתי קשר. שורה תחתונה, תברחו מהחנות הזאת!!!
הלקוח הזמין מקרר בתאריך 25/11/2024 המוצר הגיע לסניף בתאריך 03/12/2024 ונשלחה הודעת SMS ללקוח לבוא לאיסוף בתאריך 17/12/2024 פנה אלינו לראשונה בטענה כי פנה לעורך דין ומעוניין להגיש תביעה על כך שלא סופק המוצר, עקב כך בוטלה ההזמנה במלואה והלקוח זוכה במלוא הסכום , אין אנו אחראים על כך שהלקוח לא הגיע לסניף לאסוף את מוצר ולא פנה טרם לכך במידה ולא ראה את ההודעת זימון, שרות עולם הקולנוע והחשמל

נכנסתי המוכר היה ממש נחמד וסירד לי הנחה מקסימלית על המוצר, היה תענוג אני יחזור לקנות שם

הגיע עם חלקים חסרים. אין אפשרות להשיג את שירות לקוחות. פשוט מזעזע. לברוח. לא עונים שלושה ימים בשום מדיה ולא מחזירים צלצול.

הזמנתי שואב אבק , הובטח שיסופק תוך 7 ימי עסקים עברו כבר 8 ימי עסקים , אין אם מי לדבר , רק בוט בוואטס אפ שלא ממש עוזר , כמו כן אף אחד לא התקשר לעדכן על העיקוב
הלקוח הזמין באתריך 28/11/2024 שואב אבק z201eui שארק, ימי עסקים מסתיים בתאריך 9/12/2024 , המוצר יצא למשלוח על ידי ציטה , עקב לחץ בציטה של חודש נובמבר המוצר סופק בתאריך בתאריך 11/12/24 , היה עיכוב קל לצערנו עקב הלחץ בחברת המשלוחים, שרות עולם הקולנוע והחשמל

אדיבים , שירותיים עזרו לי ממש לקוחה חוזרת כבר 8000 פעם, פשוט אין עליהם תודה רבה רבה רבה

רכשתי מיקרו שהיה אמור להגיע תוך 5 ימי עסקים, למרות שעברו שבועיים וחצי - טרם סופק המוצר, כל הניסיונות ליצור קשר לא צלחו - לא עונים שירות גרוע מאוד, לא מומלץ

קניתי מדיח כלים כולל הובלה. הגיע מדיח שבור. מסרבים להחליף. בדרך לתביעות קטנות. תקראו חוות דעת ברשת... לא כמוני. אל תתפתו למחיר. זה סוג של הימור. לא הייתם קונים מוצר עם הימור שיגיע פגום, גם אם המחיר שלו יותר נמוך ב10%. נכון?
הלקוחה רכשה בתאריך 25/11/2024 מדיח כלים רחב 60 סמ WQP12-5201K כסוף פירלס (אליהו נדלן) המוצר סופק בתאריך 04.12.2024 על המדיח מופיע שיש לפתוח רק עם טכנאי של היבואן ללא עלות , בתאריך 08/12/2024 פנה הלקוח שהמוצר אינו תקין, לאחר בדיקה הלקוח פתח וחיבר לבד את המדיח ומדובר בשבר, הוסבר ללקוח שמכיוון שחיבר לבד היבואן אינו מוכן להחליף את המוצר, שרות עולם הקולנוע

נדרש לענות לטלפונים במוקד הארצי. סה"כ שרות של המוכרים בחנות בחיפה מהיר ויעיל. המוצר הגיע מהר

המוכרים מנומסים ושמחים לעזור. עזרו לשים תנור באוטו. גם הסבירו איך מקבלים אחראיות.ענו בנימוס על כל השאלות.

בחיים לא אקנה יותר , להתרחק כמו מאש!!! הזמנתי מסך טלויזיה באתר עם התחייבות למשלוח עד 7 ימי עסקים מאז עבר חודש ללא שום הודעה מצד החברה , לא עונים חמוקד שירות לקוחות ועד שעונים אומרים שבודקים ויחזרו ומאז עבר עוד שבוע שלא חזרו !! בושה וחרפה
הלקוח הזמין מסך בתאריך 06/11/2024 בשעה 22:00 לצערנו חברת המשלוחים איבדה את המוצר בדרך ללקוח הלקוח פנה אלינו והוצענו לו משלוח נוסף עם מתלה מתנה כפיצוי, שרות עולם הקולנוע

חווית שירות מזעזעת שאין לתאר, הזלזול בלקוחות והחוויה הכל כך קשה לא שווה שום מחיר בעלום. רכשתי מייבש כביסה תיאמו איתי הספקה בן השעות 6 ל8 לא הגיעו בכלל, לא ענו לי לטלפון שעות רבות, בשירות הוואצאפ לאחר התשה של מענה רובוטי , ענה לי נציג אנושי לא אנושי בשם ירין שמסר כי לא הגיעו מפני שנשלחה הודעה המבקשת לאשר את ההספקה ולכן לא הגיעו. אף אחד לא מסר במעמד הרכישה שעלי לאשר מועד שלמעשה נקבע. ירין הפנה אצבע מאשימה אלי , ללא לקיחת אחריות על יום עבודה שהלך בגלל ההמתנה יום שלם, זאת ועוד לא העניק שום פתרון, סגר את הפנייה בזלזול . המענה בטלפון מתחיל ב9:30, התקשרתי מיד בשעה הזו, המתנה של 20 דקות ואז השיחה נותקה באומרה המוקד עמוס כעת. אין טלפון באשת של ההנהלה וזו כנראה הסיבה לאופן בו החברה הבזויה הזו מאפשרת לעצמה לנהוג ככה, אל תקנו שם גם לא מקציף חלב, האנרגיה בחוויה כל כך קשה, תצילו את עצמכם.
הלקוח הזמין מייבש כביסה, בניגוד לטענת הלקוח היה צור לאשר את ההודעות על מנת שנוביל יוכל להגיע לספק , הלקוח לא אישר את ההגעה ולכן המוביל לא הגיע, הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה וההזמנה הועברה לביטול לבקשתו, עולם הקולנוע והחשמל

אני ממליץ מאוד להתרחק ככל האפשר מאתר זה. אני רוכש מוצרים באינטרנט מזה 25 שנה. מעולם לא נתקלתי בשרות גרוע ומזלזל שכזה. מסתבר ששרות לקוחות זו רק המלצה. השרות קיים רק לצרכי מכירה. נתקלת בבעיה כשלי (מוצר פגום) שרות לקוחות שב אלי לאחר 4-5 ימים וגם עושה רושם שרק לצורך כסתח. וגם: במקרה הזה קניה באוןליין היא מכשלה מאחר ואין כתובת ללהחזיר את המוצר. שאול
הלקוח קשתי מ כפר ורדים רכש גריל נינגה בתאריך 9.11.2024, לאחר 6 ימים בתאריך 15.11.2024 פנה הלקוחה בצ'ט כי שהרשת עקומה לאחר שימוש במוצר, הוסבר ללקוח לאחר תקופה של 6 ימים ושימוש במוצר יש לפנות לנותן שירות , הלקוח הופנה ישר בפנייתו לנותן שירות שיבדקו את הנושא, שרות עולם הקולנוע והחשמל