
מאד נחמדים מאד אדיבים ומאד מקצועיים אני כבר קניתי דרכם שלושה מכשירים ואני מאד מרוצה

מאד נחמדים מאד אדיבים ומאד מקצועיים אני כבר קניתי דרכם שלושה מכשירים ואני מאד מרוצה

רכשתי מאדם בפעם החמישית כל פעם מופתע מחדש שירות מעל לכל ביקורת חסר לנו שירות כזה בארץ ממליץ בחום

שרות מעולה ,אדם שירותי מאוד ממש תענוג לרכוש בחנות ממליצה ובטוח שארכוש שוב בחנות .

קונה כבר פעם רביעית ורק בחנות הזו!!!! לא יאמן שבהרצליה פיתוח יש חנות סלולר וגאג׳טים עם כאלו מחירים מעולים ושירות על כך אדיב ואמיתי. מומלץ בחום

שירות אדיב מהיר ונעים מרגע אישור ההזמנה האינטרנטית ועד וידוא הגעת המכשיר ושהכל עובד תקין. ממליצה בחום!

קופסה פתוחה באישור שלי על מנת להדביק מגן מסך שלא הודבקה ולא אותו סוג שרכשתי פשוט בושה ...
לקוח רכש S22 ULTRA , ביקש להדביק מגן סיליקון - מן הסתם צריכים לפתוח את הקופסא כדי להדביק- פתחנו והדבקנו לבקשתו - לא הבנו את חוות הדעת ועל מה מלין הלקוח - צלצלנו אליו ושלחנו לו מספר מיילים - אין מענה - אפילו לא להודעות במשך 3 ימים . טוב היה עושה הלקוח אם היה פשוט פונה לחנות והינו מבינים במה מדובר ומנסים לעזור ... אבל לא רק שלא פנה- אפילו לא עונה לטלפון כך שאין לנו מושג במה מדובר.

לא ניתן להשיג אותם בטלפון כשפותחים פניה באתר לא חוזרים (חזרו פעם אחד ואז כלום) אחרי 4 ימים מההזמנה היא טרם יצאה כי אין את הצבע שהזמנתי.
לקוח הזמין s21 fe בצבע סגול שהיה חסר במלאי בעת ההזמנה (היה ירוק ולא רצה) , נאמר לו טלפונית שאם רוצה לסגול ההזמנה תצא באיחור של כמה ימים מכיון שבסוף שנה כל הספקים בספירות מלאי והצפי להגעה הוא תחילת ינואר , לקוח קיבל את המוצר ב2-1- 23 ( 4 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה) בצבע סגול עם כל מה שהזמין. אז למה החוות דעת השלילית...? מעבר לזה שעודכן טלפונית בעיכוב - מופיע באתר מפורשות אספקה תוך 7 ימי עסקים !!!

המשלוח לא הגיע בזמן למראות שציינתי בפרוש את החשיבות, וסוכם על תאריך ההגעה גם טלפונית וגם במייל. לאחר שהבעיה התגלתה לא הוצע פתרון חליפי לגבי משלוח ואף נדרשתי לשלם על שדרוג המשלוח. בסוף - איחור במשלוח של 3 ימים. למען ההוגנות נציג שטיפל בבעיה היה מקצועי, לכן שני כוכבים ולא אחד.
לקוח הזמין שיואמי נוט 11 ביבוא מקביל בצבע כחול , נאמר לו שכחול יגיע רק בתחילת שבוע ( כ3 ימים מיום ההזמנה ) ביקש להמתין לכחול ולא לשלוח צבע אחר , מעבר לכך - הזמין דואר רשום ואמר שצריך את המכשיר דחוף - נאמר לו שכפי שמופיע באתר - דואר רשום מגיע תוך 7 ימי עסקים - ביקש לשדרג את המשלוח לups עם שליח עד הבית בתשלום כמובן , המכשיר נשלח אליו ברגע שהגיע לבקשתו ואף הודיעו לו - סך הכל תוך 5 ימים מיום ההזמנה . לא מבינים את חוות הדעת השלילית באמת שלא . מופיע באתר חד משמעי בכל עמוד מוצר - זמן אספקה עד 7 ימי עסקים .

ממליצה בחום קיבלתי שירות מעולה מנועה המקסימה ומחיר מצויין תודה בטוח שארכוש עוד מכשירים בעתיד

שירות מעולה , אין דברים כאלו , דאגו לי להכל במחיר הכי טוב שיש, נהנתי תודה

לא קיבלתי את המוצר! השליח התקשר אבל לא היה במקום, ולא הביא את המוצר בנתיים אני מחכה, יותר ימים ממה שהיה רשום מלכתחילה
לקוחה עשתה הזמנה לבובת פופ ב5-12 , בובה חויבה באותו יום ונאספה על ידי חברת השליחויות - פעמיים קבעו איתה ( הכל מתועד ) מחברת השליחויות - פעמיים לא היתה בבית לקבל את ההזמנה וסירבה שישאירו לה מחוץ לדלת - הגדילה ועשתה כאשר צלצלה אליה מנהלת החנות לשאול לפשר הבעיה מול חברת השליחויות - התחילה לצרוח עלינו שהיא לא עובדת אצלנו והיא לא מתאים לה השעות של השליחות ועוד כמה מילים לא יפות ...

שירות מעולה , אדיב ומשלוח מאוד מהיר מאוד ממליץ תמיד היו זמינים לענות על כל שאלה , אחלה שירות

אביב היה אדיב, חיפש עבורי ומצא מוצר שלא מצאתי בהרבה מקומות ואם כן, במחיר מופקע.

הי חייב לשתף אתכם בחווית קניה שעברתי, זה התחיל במחיר המצויין שקיבלתי, ומשם זה רק השתפר כשקיבלתי שירות מאדם האלוף, סבלני קשוב, עונה על כל שאלה בבהירות . דאג שיגיע בזמן (תוך יום) ממש שירות מעולה!!! אז תודה אדם! כיף לצאת בהרגשה טובה זה חשוב, ממליץ בחום!!!

שירות V.I.P יחס אישי ממליצה בחום קיבלתי שירות מדהים האדם מהנה טלפוני וזמינות ברמה גבועה

פעם ראשונה שאני מזמין מפה, המשלוח היה מהיר והגיע אלי תוך כמה שעות - ממש נוח ומהיר ומחירים טובים.

אין כמו מובייל לנד הגעתי וקיבלו אותי בזרועות פתוחות אדיבים מקצועיים חייכניים והכי חשוב מחיר מעולה כמובן שאחזור לשם ממליץ לכולם

פעם ראשונה שאני קונה מהאינטרנט ועוד מחנות שאני לא מכירה (דבר שהוא לא פשוט עבורי בלשון המעטה). הגעתי דרך ההמלצות בזאפ ואני לא מתחרטת לרגע. מחירים מעולים, יבואן רשמי(!) והכי חשוב יחס חם ושירות מהמם מצד המוכרים בדגש על אדם האלוף! הזמנתי ביום שישי לקראת כניסת השבת פלייסטיישן 5 וכבר ביום ראשון בערב הלכתי לקחת! חנות מעולה עם מבחר ענק של מוצרים וצוות מקסים! ממליצה בחום! אני אחזור בוודאות :)

רכשתי דייסון לשיער אצל נציג בשם איציק.היה שירותי מאוד ,נתן מחיר טוב והגיע מהר.תודה .ממליץ לכולם

אחלה שירות זמינים ענה לי על כל השאלות . יבואן רשמי עם מקליט שיחות וכל מה שצריך מחיר טוב מה צריך יותר

ממליץ מאוד, שירות אדיב, איכותי ומהיר גם אחרי הקניה התקשרו לוודא שהמוצר הגיע, ענו לשאלות בצורה ברורה וטובה

קניתי אייפון והוא הגיע אליי תוך יומיים, על כל שאלה שהייתה לי קיבלתי תשובה. שירות מצוין ואדיב, מומלץ בחום!

ממליצה בחום על החנות אני מרוצה קיבלתי יחס אישי ומהיר מבחור שקוראים לו אדם תודה רבה

אדם מוכר מדהים, עזר לי מאוד. הודיע לי מתי הגיעו האוזניות. דאג לשמור לי, נתן יחס שלא רואים בהרבה מקומות היום!