
המוקדן היה מאוד מקצועי וענייני. ביצע את תהליך המכירה בצורה ברורה ומהירה. עזר גם לנתב את המוצר לחנות קרובה עבורי לאיסוף בזמן קצר.

המוקדן היה מאוד מקצועי וענייני. ביצע את תהליך המכירה בצורה ברורה ומהירה. עזר גם לנתב את המוצר לחנות קרובה עבורי לאיסוף בזמן קצר.

התייחסות לבקשה מהירה יחס אדיב מחיר מעולה הבחור שטיפל בי היה נחמד מאד סבלני ממש נתן הרגשה טובה

אבנר איש שירות נעים מאוד, הזמינו לי ותוך יום זה הגיע למחסנים - אספקה מהירה ביותר, בלי צורך להתחנן שיעזור לקדם את העניין. אני מרוצה מאוד וממליצה. 10/10.

הזמנתי סאונד בר עם סובוופר של JBL דרך אתר של החברה. למחרת התקשר אלי נציג מחירות (אבנר) כדי להסדיר תשלום. ביקשתי להעביר את ההזמנה שלי לסניף הקרוב לביתי, ובקשתי בוצע מיידית. יום לאחר מכן אספתי את ההזמנה. למרות אי-הבנה קטנה בסניף בסוף כולם שיתפו פעולה על מנת לספק שירות טוב. הופתעתי לטובה! מודה לאבנר נציג מחירות טלפוניות וורוניקה בסניף נתניה

מוכר יעיל, אישר הנחה באופן די מיידי במקביל להצעות מחנויות אחרות, המוצר הגיע באותו שבוע, תיאום בהודעה מראש על הגעה (גם כשהיה בלת"מ דיווחו)

רכשתי כריים גז המילטון272 דרך האתר מול אבנר, קיבלתי שירות מעולה! לכל בקשותיי הוא נתן מענה מהיר וענייני. תודה רבה!

קניתי זה עתה מיקסר קנוודת נעזרתי בקנייה ע"י סתיות וכן בתיאום מועד המשלוחת השרות והיחס מעבר למחיר התחרותי היה מדהים לא נתקלתי עדיין ביחס כ"כ אדיב ומתחשבת הקנייה אכן היתה חוויה מרנינהת תודה לך סתיו אהרן שושן

ברצוני לציין לשבח את איציק לונדון מסניף נשר, שרות אדיב, מקצועי ומעולה עם חיוך, בזכותו ויתרנו על השוואה בחנויות אחרות, כל הכבוד!!! בוריס

הזמנתי מוצר באיסוף עצמי. בחרתי באופציה זו כדי לקבל את המוצר מהר יותר. כל פעם שבדקתי מרחו אותי עם תשובות, תמיד התשובה הראשונה היתה "זה היה אמור להגיע ממש עכשיו", אח"כ אמרו ש"תקוע במכס". וגם זה כשכן ענו לי. בשורה התחתונה היום, שבועיים וחצי (או יותר נכון, 13 ימי עסקים מאז ביצוע העסקה) ואחרי שנשארתי בלי בגדים מגוהצים ללכת איתם לעבודה, ביטלתי את העסקה וביקשתי קלבל זיכוי. חבל שרשת מרשה לעצמה להתייחס ככה ללקוחות.
שלום רב, הלקוח רכש מוצר באספקה של עד 10 ימי עסקים. לאחר 8 ימים ומשהמוצר לא הגיע למשלוח מאת הספק, ערכנו בירור מזיומתנו לקבלת הבהרות מהם נמסר כי כשל טכני מהווה עיכוב באספקתו. בהתאם פנינו מיידית ללקוח תוך הצעה לשדרוג המוצר על חשבוננו ללא עלות, או המתנה למוצר וקבלת פיצוי, או לבטל עסקה. הלקוח בחר לבטל את העסקה, בהתאם ביצענו זיכוי מיידי. אנו מצרים על נסיבות הקניה ונדאג לשרת את קהל לקוחותנו בהתאם לאמות המידה הגבוהות הנהוגות ברשת טרקלין חשמל.

שירות מעולה של נציג בשם אבנר, רכשתי מזגן ותוך שבוע כבר היה לי מזגן בחדר.

קיבלתי שירות מצויין, הספקה מהירה, כהר למחרת הייתה טלויזיה אצלי, ואפשר לקבל מחיר הכי זול מבארץ, שווה לקנות

הזמנתי אוזניות של סוני, אצל אבנר קבלתי שרות ברמה גבוהה ביותר. אתמול הזמנתי והיום כבר היו אצלי עם המשלוח. פשוט שרות יוצא מן הכלל. תודה רבה.

אין מילים!!! שירות מעולה! הזמנתי את המוצר ברביעי בחמישי כבר הגיע על הבוקר!!!!! אין מילים

קניתי מזגן מטרקלין חשמל ראיתי באתר שלהם והשארתי הודעה חזרו אליי מהר מאוד המחיר היה טוב והשירות אמין ע״י בחור בשם אבנר שהיה אדיב ונגיש התנהל גם בווצאפ הכל היה מאוד נוח והרגיש ביטחון בקנייה ולא סתם הזמנה מאינטרנט ממליצה מאוד

רצינו לשבח ולהלל את רונית אסרף מסניף עמק סנטר עפולה על שרות ויחס מעולים!!! שאפו

שירות הלקוחות של חברת Electrolux מתחת לכל ביקורת. פיניתי במיוחד יומיים שנאצלתי לצאת מוקדם מהעבודה כדי לקבל את פני המוביל וביום אחר את המתקין. המתקין איחר במעל לשעה, לא התקשר לפני לעדכן כי מתעכב. התקשר כבר באיחור ואמר שהוא מגיע ואם לא מתאים אז שאתאם ליום אחר, למרות שכבר יצאתי מוקדם. אם אני הייתי מתעכבת או לא מצליחה להגיע אף אחד לא היה מחכה לי והיו מחייבים אותי על ההגעה. המתקין הגיע, בעט במכונת כביסה ושבר חלק של המכונה, למרות שביקשתי ממנו להיות יותר עדין. בלי להצטער או להרגיש רע פשוט התייחס אליה כמו לגוש זבל. סיים את העבודה שלו ואמר לי "תיאמתי לכם טכנאי לתקן את התקלה" והלך. קיבלתי SMS שנקבע לי טכנאי לאמצע היום, אף אחד לא התקשר לשאול אותי למתי לתאם לי את הטכנאי לתיקון התקלה. התקשרתי לתאם טכנאי מחדש לשעות שיותר נוחות לי וטענו שלא ניתן לתאם טכנאי ליום ושעה ספציפית, אני צריכה לומר להם או יום שלם שנוח לי או שעה קבועה במהלך כל השבוע. לאחר שהרמתי מעט את הקול, החליטה המוקדנית לאפשר לי יום ושעה שנוחה לי. כשביקשתי ממנה לדבר על פיצוי כי המתקין שלהם אשם בכך שהמוצר שלי פגום, הבטיחה שהראש צוות יחזור אליי עד לסיום היום. עברו כבר מעל ל-5 ימים ואף אחד לא התקשר אליי. לכן ממליצה מאוד לשקול האם לקנות את המוצר מהחברה זאת. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. שילמתי ממיטב כספי וקיבלתי מוצר פגום וכרגע אף אחד לא נותן שירות או יחס.
שלום רב, תלונת הלקוח היא כנגד חברת מיניליין - נותנת שירות האחריות למוצרים תוצרת אלקטרולוקס, ולא כנגד רשת טרקלין חשמל. רשת טרקלין חשמל מחוייבת ומלווה את לקוחותיה בפניותיהם מול נותני שירות האחריות עד למתן פיתרון הולם.

ביצעתי הזמנה טלפונית, אבנר נותן השירות עשה עבודה נפלאה - אישית, איכותית, מהירה, נתן שירות מכל הלב ודאג לעדכן בכל שלב. פשוט משכנע לחזור ולקנות שוב ברשת חנויות זו

אבנר נתן שרות מעל ומעבר ! בסבלנות רבה. תמיד היה זמין לענות לכל שאלה, תודה רבה.

התקשרתי לשירות קנייה אינטרנטית וקבלתי שירות אדיב,ענייני, סובלני הסביר לי את ההבדל בדיוק השירות שהייתי צריכה

שירות מצויין. מחיר הוגן ומשלוח מהיר. שירות לקוחות עזר מאוד. המוצר הגיע עם כל ההטבות ואחריות יצרן מלאה

ביצעתי רכישה דרך טרקלין מוקד טלפוני , שירות מעולה , אספקה מהירה , אני מרוצה.

פניתי בפעם הראשונה לטרקלין חשמל בסניף חיפה בקניון חיפה עזריאלי, רבע שעה לפני הסגירה בערב יום הזיכרון לא ידעתי שהם סוגרים בשעה 18:00 התכנון היה לראות כמה מוצרים ולרכוש ביום שישי רק רציתי הסבר קצר, הבחורים מיהרו לסגור לא נתנו לי שירות טוב לא רצו לעבוד (וואלה היתה רבע שעה עדיין) וכל כמה שניות השמיעו לבחורה שהסבירה לי להזדרז כי רצו לסגור. שירות מתחת לכל ביקורת לא מנומסים חבל פספסו לקוחה שרצתה לקנות לפחות ב 10 אש"ח.. לא חכמים בכלל...
שלום רב, הלקוחה הגיעה לסניף בשעת סגירת הסניף בשעה 18:00. הוסבר לה שרשת טרקלין חשמל מחוייבת לכבד את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. למרות שעת הגעתה ניתן ללקוחה שירות במגבלות הזמן הקיימות, אולם הלקוחה התעקשה להמשיך ולשהות בסניף זמן ממושך, מה שלא התאפשר בנסיבות. הלקוחה יותר ממוזמנת לבקר בסניפנו ולקבל את ההצעות הטובות והמשתלמות ביותר עבור צרכיה. בברכה צוות טרקלין חשמל.

שירות מצויין, אבנר היה איתי בקשר רצוף, והמקרר סופק תוך מספר ימים, ועובד מצויין. ההובלה היתה מהירה ומקצועית.

שלום.קניתי דרך האינטרנט שואב שוטף רובוטי ב21/4 .נאמר לי שיגיע תוך 7 ימי עסקים.התקשרתי ב30/4 לברר מתי מגיע ואמרו לי שיגיע היום ב2/5 ולא הגיע.התקשרתי היום ואמרו לי "שזה יצא" .מתי אקבל את המוצר?? אני לא מרוצה בכלל מהשירות.הזמנה מס 35965 תודה
שלום רב, על פי רישומי המערכת, הלקוחה רכשה את המוצר ביום 21/4, והמוצר סופק לה בתוך 7 ימי עסקים כפי שהובטח לה, ביום 2/5/201, לשביעות רצונה. נשמח לשרת את הלקוחה בכל פניה נוספת. בברכה צוות טרקלין חשמל

קיבלתי שירות מנציג בשם עמירה אבי רכשתי טלויזיה 86 LG קודם כל נתן שירות מעולה מחיר טוב מאוד והדבר הכי חשוב גם לאחר קבלת המוצר כאשר זה כבר לא באחריות שלו דאג לי מאוד ונתן לי להרגיש שחברת טרקלין עומדת מאחורי ועוזרת לי פשוט צריכים לשכפל אותו לעוד חברות בשוק ואז מצב השירות והמכירה בארץ היה נראה אחרת את המוצרים שלי אני ארכוש רק בטרקלין מאבי