
חנות מקצועית ואדיבה מאוד. קיבלתי את המוצר יום אחרי ההזמנה. מחירים מצויינים. גם אחרי הרכישה המשיכו להתעניין. ממליץ בחום.

חנות מקצועית ואדיבה מאוד. קיבלתי את המוצר יום אחרי ההזמנה. מחירים מצויינים. גם אחרי הרכישה המשיכו להתעניין. ממליץ בחום.

יחס שירות מקצועיות ומחיר ללא תחרות לא תמצאו מקום כזה בהבטחה לאחר אין ספור של רכישות של טלפונים - האנשים הטובים השאירו לי חיוך על הפנים וטעם טוב אם אחזור אחזור אליכם!

זהירות!!! לא להתקרב לשם! הזמנתי מהם טלפון Samsung galaxy s21 ultra הגיע טלפון משומש, אשכרה רואים שריטות על הטלפון. אפילו הכבל הטענה שהיה בקופסה היה ופגום. בנוסף הזמנתי גם קייס - הקייס שהגיע היה מלא שריטות ומשומש לחלוטין. בדיעבד כשהסתכלתי על הביקורות עליהם גם כאן וגם בגוגל הבנתי שנפלתי על חנות לא אמינה בעליל, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

המוצר הגיע עד הבית במהירות, יום אחרי ההזמנה וארוז בצורה מעולה. סך הכל מאוד מומלץ

שרות מהיר ומקצועי, חבריה סובלניים ולטובת הלקוח. קיבלתי הסבר על המוצר ועל השרות בהמשך הדרך.

שירות מצויין! פעלו כמו שמצופה מכל חנות טובה. בשיחה טלפונית הציעו לי לבחור אפשרויות - צבע של מכשיר, כיסוי\מגן במידה ונדרש ושיטת המשלוח. בחרתי במשלוח מהיר והחבילה הגיעה יום אחרי שנשלחה. חווית הקניה מצויינת.

בתאריך 10/6/2022 הבן שלי הזמין דרך האנטרנט מסים פרי sim free טלפון iPhone 11 Pro Max אחרי כשבוע קבלנו את הטלפון בלי חשבונית שלחתי להם אי מיל שישלחו חשבונית כמובן לא קבלתי ולא שלחו עד היום , אחרי שבועיים הטלפון התחיל להשתולל נכבה ונדלק לבד , כעבור יומיים לא נדלק רק מסך מטושטש, צלצלתי להם ואמרו שטכנאי יתקשר אלינו כמובן לא התקשר , אני התקשרתי ושאלתי אם לשלוח להם את הטלפון לבדיקה נעניתי תצלם לנו את המסך וטכנאי יחזור אליך , שוב לא התקשר , התקשרתי ושאלתי מה קורה נעניתי שהטכנאי אומר או שהטלפון נפל או ישבתם עליו תשובתי היתה שלילית ובקשתי לשלוח להם את הטלפון לבדיקה כמובן סרבו , מסרנו את הטלפון לבדיקה אצל טכנאי מוסמך , התברר שהמסך אינו אורגינל וכנראה הטלפון מחודש ואינו חדש , גם לאחר שהחלפנו מסך הטלפון עדיין לא עובד ועדיין בבדיקה, אני מבקש לשתף על מנת שאחרים לא יפלו בפח
סעיד יחביבי לצערינו אין אחריות על מכשיר שבור ולא יעזור איומים או הכפשות . מכשיר מרוסק יוצא מאחריות יצרן . עובדה שגם מעבדה שאתה סומך עליה לא הצלחה גם בתשלום לסדר את הנזק שנגרם למכשיר . זה נהיה סיסתמטי סחיטה באיומים לשיימינג ברשת . נמשיך לתת שרות אמין מהיר וטוב במחירים הטובים בארץ ישראל ונשמח לשרת אותך גם בעתיד .sim free תמיד איתך.

חבל שאי אפשר לתת 0 בציון. רכשתי סמסונג 21 עם משלוח עד הבית. ברגע שפתחתי את הקופסא ראיתי שיש שריטות לאורך המסגרת , אפילו לא הדלקתי את הטלפון ישר התקשתי כדי להגיד שהגיע טלפון לא חדש. כל היום מרחו אותי בטלפון אמרו שיחזרו אליי כל רגע וחזרו רק יום למחרת. ניסו להגיד לי שזה טלפון חדש ושריטות זה בטח מהדבקת מגן סיליקון (כל אורך המסגרת החיצונית עם שריטות של מכות). אמרו שאני לא מעריכה את השירות המהיר שקיבלתי: משלוח תוך 3 ימים (ששילמתי עליו) שהגיע עם טלפון (פגום). איכשהו שיכנעו אותי שיחליפו לי לטלפון אחר שבאמת חדש והסכמתי ואז חשבתי שזה האנשים שנותנים לי גם אחריות על הטלפון ואני לא סומכת עליהם בכלל. אז נסעתי לחנות והחזרתי את הטלפון הפגום שהם הביאו לי. בסוף קיבלתי זיכוי באשראי מינוס המשלוח ודמי ביטול שחייבו אותי!!! אין גבול לחוצפה. גם לשלוח לי מכשיר פגום, גם לחייב אותי על ביטול עסקה ומשלוח ועוד לאשים אותי שלא הסכמתי לקחת מכשיר אחר מהם במקום הפגום שקיבלתי. תקראו עליהם ביקורות בגוגל.
מרינה שלום. תודה רבה לך שאת ממליצה לקרוא חוות דעות יש לנו מעל 1000 חוות דעת חיוביות מ2012 עשר שנים של שרות ומאות אלפי לקוחות מרוצים . למזלנו לא ניתן לכתום חוות דעת פיקטיבית באתר זאפ כמו בגלגול. (צריך לצרף חשבונית ) וכל מי שכתב כאן הוא באמת לקוח . אפשר לספר על יד אחת חנות עם רזומה עשיר וטוב כמו שלנו אנו שמחים על השרות השקיפות והיושרה ובדרך שבא אנו נותנים את הכל לשמח את לוקוחתינו לעניין הרכישה . א . המכשיר הגיע לאחר יום ולא לאחר שלוש ימים ב. המכשיר חדש ... ואנו לא ראינו שריטות במכשיר ואף אל פי כן הסכמנו לבקשתך להחליף . ג. בקשת לשלוח אחד אחר ולאחר שכבר שולם לחברה חיצונית לשלוח לך את המוצר את שוב שינית את דעתך וזה בסדר . קבלת את כספך חזה ויותר ממה שמגיע לך לפי חוק להגנת הצרכן. ספגנו עלוית ואותך זה לא עניין חוץ מלרשום מתחת לכל עץ רענן כמה לא טוב לקנות אצלנו זה זכותך ושלך שהיה לך רק טוב.

שירות מעולה! יחס אישי, ממליצה מאוד!!! בהחלט אחזור לקנות שוב, קניתי גלקסי נוט 20 ואני מאוד מרוצה מהקנייה.

שרות אדיב ביותר מקצועי מאוד תמיד יש להם הכל במחירים הכי טובים בקיצור אני קונה רק מהם כל מוצר סלולרי שאצתרך

פניתי לSIM FREE בחיפוש אחר מכשיר טלפון סמסונג מאוד ספציפי. ענה לי בטלפון מוכר מאוד אדיב ובעל תודעת שירות שלא רואים כאלה היום: עזר לי בבחירה, המליץ מה כדאי להוסיף, מה מיותר להוסיף והכל בסבלנות ובאדיבות. המוצר הגיע במשלוח כבר ביום למחרת! ממליצה בחום! גם על המחיר, גם על השירות וגם על זמני האספקה. אני ללא ספק אחזור לרכוש מהם את המכשירים הבאים שלי

שירות מצוין, יחס אישי מהמוכר, עשה לי מחיר טוב על מגן ואפילו הוסיף מטען מהיר על חשבון החנות, בקיצור חוויית קניה מושלמת!

שירות מעולה, יחס אישי מהיר וחם, פותרים בעיות בקלות ונותנים עזרה מלאה , אין ספק שאחזור שוב כאשר אצטרך

המכשיר הגיע בקופסה פתוחה, ללא ניירת. מכשיר תקול לגמרי- נתקע ונכנס לריסטארט כל כמה דקות. הגעתי להחליף ופגשתי בחנות עוד שני לקוחות שהתלוננו על מכשירים תקולים. הציע לי להחליף למכשירים אחרים שנראו גם הם בקופסאות פתוחות. החזיר זיכוי מלא רק כשהבין שאני עומדת להזמין משטרה.
ליטל שלום מכשיר סמסונג לא מגיע סגור בניילון . הוא מגיע בדיק כפי שקבלת אותו . חברת סמסונג להבדיל מאפל לא סגרים את המכשיר בנילון . לצערנו הרב לא הצלחנו להעביר לך את המסר ולכן גם החזרנו לך את הכסף בשמחה שתקני במקום אחר מכשיר לא סגור בניילון. כל שאר הדברים שנרשמו זה פרי דמיון מפותח .

מחירים טובים, אדיבים, נעימים, למרות הלחץ שהיה בחנות קיבלתי שירות מהיר ויעיל, אין ספק שאחזור שוב

אחלה שירות ואחלה מחיר.יעצו ועזרו לי מאוד לקבל החלטה לגבי דגם הטלפון הרצוי ובמחיר מעולה

משלוח - שילמתי על 5 ימים, הגיע אחרי יומיים. המכשיר - מחודש נראה חדש. הרכישה - התבצעה בטלפון. הנציג היה אדיב ושלט בחומר. המחיר - הכי טוב שמצאתי, אחרי חפירת עומק באינטרנט. הרוויחו 5 כוכבים ביושר. תודה

הממשק של האתר מאוד נוח, והמשלוח אקספרס היה מהיר מאוד. לאחר קניית טלפון, הסתבר לי שהטלפון הגיע ללא כבל חיבור לאזניות. הם היו נחמדים מאוד והסכימו לשלוח כבל כזה ללא עלות משלוח.

קניתי כיסוי לפני חצי שנה שיש אליו אחריות לשנה. שבאתי להחליף כי עיבד את הצבע(ויש אל זה אחריות) נאמר לי שאני קניתי את הכיסוי ללא אחריות בזמן שזה של אוטרבוקס ואין דבר כזה קונים אם אחריות או בלי. אז ניסו לקחת ממני 60 שקל להחלפה.
דומיניק שלום נשמח לשפר לך את חווית השרות נ אנא צרי איתנו קשר בבקשה 0539109206

מחיר מעולה- הכי טוב בשוק, מוצר מדהים, ממליץ מאוד! הצוות נחמד מאוד, נתנו גם מגן מסך עליהם, חבל על הזמן׳

שירות מצויין, אדיב ומקצועי. ביקשנו לברר כמה פרטים והיו איתנו לאורך כל הדרך עם הרבה רצון טוב

השירות היה מושלם מקצועי וענייני בלי לנסות לדחוף לי מוצרים נלווים שלא רציתי. אליהו היה מקצועי מאוד.

רכשתי אייפון 11 המשלוח והשרות היו מעולים 48 שעות המכשיר הגיע למרות שלא שלחו את ראש המטען שחויב דאגו שראש המטען יגיע אלי

צוות מקצועי ואדיב, שירות יוצא מן הכלל. הכי אמין והגון שפגשתי. איש הצוות אהרון הוא בחור מדהים עם סבלנות וידע מקצועי רב שעזר לנו במשך שעות - עם חיוך ורוגע. אני ממליצה מכל הלב חנות ומעבדת בים. תמיד אחזור לקנות אצלם.

חנות שווה ומעולה שירות פצצה זמינות, ואיכות ומחירים הכי זולים בארץ בפער שווה ומומלץ… יאיר