
התקשורת מולם הייתה יעילה וידידותית. הם סיפקו את הסחורה שהבטיחו והתנהלו בצורה מקצועית. אספתי את המוצר בתיאום מראש והכל היה כלול כפי שהובטח.

התקשורת מולם הייתה יעילה וידידותית. הם סיפקו את הסחורה שהבטיחו והתנהלו בצורה מקצועית. אספתי את המוצר בתיאום מראש והכל היה כלול כפי שהובטח.

קניה באינטרנט קלה ונוחה ונגישה, היה לי בעיה עם מוצר אחד שהזמנתי קיבלתי שרות מהיר ואדיב ופתרון מלא לשביעות רצוני המלאה -כל הכבוד!!

בהזמנה קיבלתי מוצר שבור כנראה בהובלה בדואר. התלוננתי בחברה מלווה בתמונות . מיד שלחו לי מוצר אחר ללא צורח להחזיר את המוצר הפגום. הפעם הגיע ארוז יותר טוב ושלם. קיבלתי מענה ושירות טוב ומהיר. תודה רבה !

משלוח ומענה מאוד מהירים ומקצועים.. מוצר איכותי וקל לשימוש ובמחיר הכי נמוך שיכולתי למצוא בטינטרנט

שירות מצויין מאוד! הזמנו באינטרנט המשלוח הגיע מוקדם מהצפוי, אך היה חוסר, התקשרתי לשירות לקוחות - חשוב לציין שהם מיד עונים לטלפון! ערן ודבי ביררו, וטיפלו ביעילות ובזריזות. למחרת על הבוקר, החוסר הגיע לנקודת האיסוף המוסכמת! נהננו מאוד מהמחיר ומאיכות המוצרים! תודה רבה

שירות מהיר ומעולה! כבר רכשתי בעבר באתר זה וכעת פעם נוספת. המחיר טוב, המוצר טוב והשירות מהיר ומקצועי. חוויית קניה טובה ביותר. מומלץ.

מרוצה מאוד מהשירות! הייתה לי הזמנה דחופה של מספר מוצרים. התקשרתי (מצאתי את המספר באתר איזי) כדי לודא שהמוצרים יוכלו להגיע אלי עד אותו היום ונעניתי בחיוב. בפועל ההזמנה הגיעה תוך יומיים, הרבה יותר מהר ממה שציפיתי והמוצרים היו במצב מצוין.

המוצר - במקרה שלנו עכבר ארגונומי - הגיע עד הבית בפחות מיממה - סה"כ 18 שעות. כל הכבוד!

הזמנתי מוצר כמתנה ליומולדת ובטעות הזמנתי בדואר במקום שליח, שלחו לי אימייל כי שמו לב שיש טעות, סיפקו את המוצר באותו היום ועם הרבה אדיבות! מומלץ בחום!

מזמן לא נהנתי משירות כל כך מהיר היגיע למחרת ההזמנה ובנוסך ארוז יפה לשמירה על המוצר תודה רבה

רכשתי מתאם USB 3.0 ל-VGA והוא תחילה לא עבד. ערן באדיבותו, הציע לי להחליף אותו במתאם אחר למרות שבדקתי את הקודם.

ירבו כמותכם! אם כל החנויות באינטרנט היו נוהגים כמוכם, זאפ היתה יכולה לסגור את מדור החוות דעת של הקונים! בדיוק מה שצריך: המוצר מתואר בקפדנות באתר. לא מגלים הפתעות עם פתיחת החבילה. בחרתי במשלוח רגיל בדואר ישראל אך הגדלתם ראש וצ'יפרתם אותי בשליחות מהירה שהגיעה אלי תוך יומיים! היתה בעיה לאתר את הסניף אליו הגיעה החבילה, ומיד דאגתם לחבר אותי עם הנהג שביצע את השליחות! יהי רצון שבורא עולם יתן לכם הרבה הצלחה בכל העסקים שלכם ותתברכו בכל הברכות האמורות בתורה!

קהזמנתי ביום שישי אתמול בערב קיבלתי הודעת SMS שהההזמנה נמאת כבר במ.צ.מ דרך השלום 7 היום כבר ב8:05 דקות הייתי מבלי להתעכב ללא שום בירוקרטיה קיבלתי את ההזמנה והמשכתי לדרכי תענוג של שרות!!!

במעמד הרכישה - שירות מצוין, אספקה מהיום למחר בעת שירות מסתבר שזאת לא חנות אלא עסק ביתץי (משפחתי?) שלא אוהב לקוחות. באתר לא מצאתי טלפון ולא כתובת (שניהם זמינים ב- 144) פניתי טלפונית - אמרו לי לשלוח מייל שלחתי מייל - לא קיבלתי מענה ובפניות טלפוניות נוספות אמרו לי שהם ממתינים לתשובה מהיצרן בחו"ל לאחר שבוע (בדיוק) של המתנה ללא תשובה, החלטתי לבוא לבקר בשעות קבלת קהל גיליתי שמדובר בבית פרטי ולא הסכימו לקבל ממני את המוצר כי לא תיאמתי מראש (למרות שהוסבר כי הגעתי במיוחד מחיפה) רק לאחר שהודעתי שאני קונה מוצר אחר ודורש חזרה את הכסף - הסכימו לקבל את המוצר, שלחו אותי להמתין ברחוב מספר שעות ולבסוף המוצר הוחלף. זמן הנסיעה, ההמתנה לשירות והפסד יום עבודה עלו לי יותר מהמוצר עצמו. מתחרט שלא קניתי מחנות אמיתית.
בכל מקום באתר מצוין כי אנחנו אתר, לא חנות ושיש לתאם איתנו מראש איסופים או הגעה באופן כללי. הלקוח רכש לפני 3 חודשים לוח גרפי, לפני כשבועיים פנה וציין שיש בעיה כלשהי, הפנינו אותו לכתוב את הבעיה ליצרן ב"צור קשר" באתר היצרן וכי היצרן חברה מאד גדולה ורצינית, מתייחסים ועונים לכל פנייה אליהם. מאחר והלקוח לא מסתדר עם אנגלית, לקחנו על עצמנו את המשימה ופנינו אנו עם תאור הבעיה ליצרן, זה היה לקראת סוף שבוע והפרש השעות והסופ"ש הארוך, השהו את תשובת היצרן במספר ימים. בינתיים, החליט הלקוח על דעת עצמו, להגיע אלינו פיזית עם הלוח הגרפי, ללא תאום כלשהו, הסברנו לו במשך זמן ארוך, כ-20 דקות, שאנחנו לא חנות ושכל הגעה צריכה להיות מתואמת טלפונית מראש (הטלפון שלנו לצורך שירות שלאחר קנייה, מופיע בכל חשבונית ואין צורך "לחפש" אותו) לבסוף הבין הלקוח שלא מדובר בחנות רגילה, נציגה הגיעה אליו לפתח הבניין, קיבלה את הלוח הגרפי ונאמר לו שנתחשב בכך שהוא הגיע במיוחד ונטפל בכך בהקדם. תוך כשעה הודענו ללקוח שהוא יכול לחזור ולקבל לוח חליפי וכך היה. את הבעיה בלוח שלו, בהתאם להנחיות היצרן, סדרנו מידית, בסה"כ תהליך קצר של דרייברים.

השירות מעולה. זמן הספקת המוצר עם שליח עד לבית מהיום למחר. אפילו למוצר שנה אחריות. אתם מקסימים פשוט תענוג להזמין אצלכם.

מצאתי את מספר הטלפון דרך אתר ״איזי״ כדי לוודא שהמוצר במלאי. איסוף עצמי היה סה״כ נוח חוץ מזה שלקח כמה דקות לתפוס אותם בטלפון כי היה תפוס...

רכשתי מכשיר לייבוש לק ג'ל של חברת sun. מאוד מרוצה מהמוצר ומהשירות המהיר מכשיר מקצועי עם מגוון אופציות טיימר

רכשתי מוצר לניקוי שיניים בסילון מים D2667. המוצר כשל . נכנסו מים לבית הסוללות תוך כדי שימוש . בתו מספר ימים , המוצר הפסיק לעבוד. שלחתי תמונות של התקלה . הטכנאי קבע שאני טבלתי את המוצר במים , ואני אחראי לתקלה . מיותר לציין - שלא היה ולא נברא. החנות פשוט מסרבת לתת אחריות למוצר שכשל בתוך מספר ימים בודדים לא מומלץ לקנות ממי שלא מסוגל לתת אחריות למוצרים שהוא משווק .
הלקוח הזמין מאיתנו מכשיר לניקוי שיניים בסילון יש לנו באתר מגוון מכשירים מהסוג הזה, חלקם מהפשוטים ביותר בהפעלת סוללות ללא עמידות לטבילה מלאה, כמו הדגם שהזמין הלקוח, וחלקם מהמתקדמים יותר, נטענים ועמידים לטבילה מלאה וכמובן יקרים הרבה יותר. שבוע לאחר שקיבל את המוצר, פנה אלינו הלקוח וטען כי המכשיר החליד והפסיק לעבוד, ביקשנו שישלח תמונות ובתמונות ראינו באופן ברור כי הלקוח טבל את המכשיר במים באופן מלא עד כדי שכל בית הסוללות על מגעי המתכת שבו, גם הפנימיים והעמוקים ביותר, מלאים בקורוזיה. הסבנו את תשומת ליבו של הלקוח כי המכשיר אינו עמיד למים לטבילה מלאה ושיש הפרדה מלאה בין מיכל מילוי המים לבין יתר חלקי המכשיר (המיכל נתיק מהמכשיר), כך שאין מצב בו מים יכולים לעבור מהמיכל לתוך שאר אזורי המכשיר כמו בית הסוללות והמנוע החשמלי. הסבנו את תשומת ליבו כי לא מצוין בעמוד המוצר שהמכשיר עמיד למים לטבילה מלאה והראנו לו איך במכשירים מתקדמים ויקרים יותר, הדבר מצוין ומאויר באופן ברור. לצערנו לא נוכל לטפל במכשיר במסגרת האחריות מאחר והמכשיר היה בשימוש שלא בהתאם ליכולותיו.

תודה רבה על השירות האדיב והמקצועי והספקה מהירה. אשמח להמשיך לקנות מהאתר הזה. יום טוב

ביקשתי לקנות שני כרטיסי זיכרון בנפח 32G. מתברר שיש להם במלאי רק כרטיס אחד, והתקשרו אלי ושיניתי טלפונית את ההזמנה לשני כרטיסים בנפח 16G. נאמר לי שההזמנה תגיע לביתי עד כשבוע ימים, ובפועל כבר אחרי יומיים המשלוח היה אצלי. השרות היה נפלא והמחיר טוב.

התייצות עם חנות (נציגה בשם דובי) הייתה מקצועית ועניינית. המוצר סופק בזמן. ממליצה על הקניה.

חנות ממש מעולה המון מוצרים והכי חשוב שירות ממש טוב ומהיר ממליץ בחום לכולם וכולן

תיאור מפורט וברור של המוצר ושלבי הרכישה, כולל דרכי שילוח מומלצות בהתאם למצב בארץ (המוצר נרכש בתקופת משבר הקורונה). המוצר הגיע לנקודת האיסוף תוך פחות מ 48 שעות בשלמותו ולשביעות רצוני המלאה!

קנייה אינטרנטית .שרות מצוין, הספקה מהירה ביותר (אמנם בעלות נוספת של שליח עד הבית) .

שירות מעולה ומהיר במיוחד. ההזמנה בוצעה לפנות בוקר. ציינתי בפניהם שחשוב לי לקבל את החבילה באותו היום ואף הצעתי להוסיף תשלום בשביל שהדבר יתאפשר. על אף שאינם מבטיחים משלוח באותו היום להזמנות בשעה כזו, הם יצרו איתי קשר בבוקר והודיעו שאין צורך שאשלם יותר וכי החבילה כבר הועברה למשלוח, שאכן הגיע אלי באחר הצהריים של אותו היום.