
איכות מכשירים זולים ירודה מאוד. רכשתי מוקדם יותר השנה דרך האתר שלהם מכשיר נוקיה חסכוני, בכ170 ש"ח (לא זוכרת דגם מדוייק, יכול להיות 1616). זמן קצר לאחר שאספתי אותו ויצאתי מהחנות התחלתי להזין מספרים לזיכרון והמכשיר היה נתקע לגמרי, הייתי מכבה ומדליקה ואחרי דקה הסיפור היה חוזר על עצמו. מסרתי אותו לתיקון למחרת, קיבלתי מכשיר חלופי ונתתי טל' ליצירת קשר. בטלפון החלופי כמעט ולא שמעו אותי בכל פעם. לא יצרו איתי קשר כ5-6 ימים וגם אני הייתי עסוקה. כשבאתי לחנות נודע לי שאיבדו את המספר שלי. מילא. המכשיר חזר מתיקון, ובעל החנות אמר שדבר כזה כמעט ולא קורה. ביקשתי לשדרג למכשיר אחר באותה הזדמנות, קצת יותר יקר. בחרתי מכשיר שעלותו כ250. כשבדקתי אותו בנוכחות המוכר\בעל החנות כפתור הניווט שלו לא עבד בצורה תקינה. הוא החליף אותו. רכשתי את המכשיר. מה אגיד לכם, המכשיר הזה עושה סוג של ריסט כשהייתי בשיחה, השיחה הייתה מתנתקת והוא היה חוזר לעצמו תוך כמה שניות. היה קורה לפחות פעמיים ביום. לאחר כחודש + של שימוש זנחתי אותו כי היה לי אחד אחר. וכעת אחרי חודש שבו לא השתמשתי בו בכלל, הוא לא נטען ולא נדלק!!!. לא פניתי לחנות בנושא, יש לי מכשיר אחר שאני משתמשת בו וחבל על הזמן.
בושה וחרפה שהלקוחה מתלוננת בכלל !!! הלקוחה הגיע לחנות ואמרה שהמכשיר נפל לה למים ולמרות זאת כאות של רצון טוב נתנו ללקוחה מכשיר חילופי ושלחנו אותו למעבדה וכשנבדק המכשיר הודיעו לנו מהמעבדה שהמכשיר ספוג במים, כולו קורוזיה ומושבת לחלוטין !!! כשחזר המכשיר מהמעבדה כמושבת היא צעקה , גידפה והשתוללה בחנות !!! מדוע סמייל פון צריכה לקבל חוות דעת שלילית בגלל שלקוח הפיל מכשיר למים ובא ודורש חדש בחינם ??????????????



















