קניתי מכונת כביסה של אאג, והודעתי מראש שהמכונה ממוקמת בקומה הראשונה בבית פרטי, וביקשתי שהמוביל גם יפנה את המכונה הישנה. נאמר שאין בעיה עם הפינוי אך עליי לשלם למוביל ישירות 50 ש"ח במזומן. הסכמתי.
אחרי שבוע סוף סוף הגיע המוביל, ללא עזרה וללא ציוד מתאים, וכבר בדרכו לביתי שאל אם יש מישהו בבית שיכול לעזור לו להוריד את המכונה. אמרתי שאני בעבודה ושהבת שלי שחיכתה לו בבית אינה יכולה לעזור לו. לפני שנכנס אלינו הביתה כבר ביקש תשלום כפול מהמוסכם. 100 שקל. הסכמתי. כאשר הוריד את המכונה הישנה עם עגלה פגע והשחית את הקירות וגם את השיש במדרגות. לא רק זה. על מנת להוביל את המכונה החדשה לקומה עליונה, גילגל את אותה במעלה המדרגות.
התקשרתי באותו רגע לשרות הלקוחות, וביקשתי שיחליפו לי את המכונה באחת אחרת כיוון שלא הסכמתי לקבל מכונת כביסה שעברה תהפוכות בצורה כזאת. כמובן שאמרו שאין אצל היבואן מכונה אחרת מאותו דגם, והציעו לי לקחת מכונת מדגם בוש, שהתברר כיותר זולה. הסכמתי תחת הבטחה שיביאו אותה במיידי, כי הייתי בלחץ אחרי יותר משבועיים ללא מכונה. המכונה החלופית היגיע אחרי 4 ימים והרבה תחנונים. כמובן שכל בקשה שלי לביטול העסקה העמידו קשיים.
תגובת החנות
הלקוח הזמין מכונה של age קיבל אותה תוך זמן שיא של פחות מ4 ימי עסקים על ידי חברת הובלות חיצונית של היבואן שעובדת עם מספר אתרים שונים ויבואונים שונים שאינם קשורים לאתר... לאחר שהתלונן על כך שהמכונה נגררה במדרגות למרות שלא היה נוכח בבית והייתה רק ביתו הקטינה בניגוד להוראות... המכונה הוחלפה מיידית ללא בדיקה עם חברת ההובלות ולא בדיקה האם ניזוקה בגלל שהייתה המכונה האחרונה במלאי שודרג הלקוח ללא עלות נוספת למכונה טובה יותר ויקרה יותר מדגם בוש פולין במהירות ללא חיוב נוסף על הובלה , למרות הכל בחר להאשים ולהכפיש את האתר ולמרות ש-לאתר אין שום קשר לחברת ההובלות העצמאית של היבואן...