הייתי צריך לשכור גנרטור לערב שירי לוחמים שאירגנתי ב 12.4.13
המחירים שמוצגים באתר הם ללא מע"מ
שירות: בערב האירוע (מוצאי שבת) מסתבר לי שהגנרטור תקול ואפילו מכונאים שהיו איתנו - אמרו שהוא תקול לחלוטין. התקשרתי ליהודה הבעלים (אחרי צאת השבת...)- והוא לא ענה. אחרי שש נסיונות, ביקשתי ממנו בסמס שיענה - הוא ענה וברגע שהבין שזה לקוח הוא אמר לי שהוא בצפון וניתק. לכל עשרות הטלפונים אח"כ הוא לא ענה....
למחרת, החזרתי את הגררטור וביקשתי את דמי ההשכרה (שלא לדבר על עוגמת הנפש שהיתה לי באירוע) הוא גיחח, התעלם ממני, ולא הסכים להשיב את הכסף כשאמרתי לו שהוא מתנהג בצורה לא מכובדת, הוא גירש אותי מהחנות.