
השירות טוב ואדיב והמוצרים טובים ואיכותיים, מחירים מעולים ומשלוח מהיר הגיע אחרי יומיים, מומלץ מאוד

השירות טוב ואדיב והמוצרים טובים ואיכותיים, מחירים מעולים ומשלוח מהיר הגיע אחרי יומיים, מומלץ מאוד

שירות זה מעל הכל פשוט אין לי מילים הגיעו בזמן התקינו הרכיבו הסבירו ממש שירות של מקצוענים תמיד אני קונה שם כל פעם מפתיעים מחדש

רכשנו דרך האתר מזגן אלקטרה קלאסיק 10 , לאחר יומיים התקשרו ואמרו שהמזגן לא במלאי והציעו לשדרג לדגם 11 שהוא שקט ויותר טוב , הסכמנו ושילמנו 190 ש"ח . בזמן האספקה הגיע דגם הקלאסיק 10 - (מעניין חשבתי שאין אותו במלאי ), התקשרתי לחנות ולאחר 8 פעמים שהצלחתי להשיג אותם טלפונית , סיפרתי על המקרה אמרו לי שייבדקו ויחזרו אליי, עד עכשיו לא חזרו אליי. ניסיתי להשיג אותם גם דרך הוואטספ אין מענה, דרך הטלפון אולי 20 פעמים ניסיתי להשיג ואין מענה. אבא שלי ניסה להשיג אותם והם הרימו את הטלפון וניתקו לו זה שירות ביזיוני , לא נתקלתי בדברים כאלה זאת פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמין מהם מציע לאנשים לא להזמין מהם , כי ברגע שתיתקלו בבעיה אין שום טיפול

ההזמנה היתה קלה לביצוע באתר, היה מענה מהיר בוואצאפ ובטלפון והמשלוח הגיע ביום חמישי כשהזמנתי בראשון אחה"צ. וידאתי שהדגם קיים לפני הזמנה, אבל לחינם כי רק לאחר התשלום גיליתי שהוא לא במלאי ורק הדגם החדיש (והיקר יותר) נמצא. בעת ההזמנה הופיע באתר על המוצר מדבקת "הרחבת אחריות במבצע דרך בוש" והיה לי צילום מסך להוכיח, כשלמחרת החנות דיברה איתי טלפונית נעלמה המדבקה והם התווכחו איתי שאין מה לעשות וזו החלטה של בוש להוריד את ההטבה, למרות שהזמנתי במועד שההטבה עוד פורסמה באתר שלהם. אחרי שעות של ניסיונות למכור לי דגמים אחרים כי "אני דואג שלא תאהבי את הדגם" "זה דגם לא הכי טוב שלי" והצגה של מספר מכונות ב200-300 שקל יותר או מכונות מחברות לא מוכרות באותו מחיר שהזמנתי, לא נכנעתי כי לא מצאתי שום מידע על המכונות האנונימיות שהציעו לי. איזה כיף לגלות שכל החפירות רק בגלל שאין את הדגם שעליו שילמתי, והם מחוייבים לשדרג אותי לדגם החדש יותר והיקר יותר ללא כל תוספת תשלום. כאילו כאיום איש המכירות הודיע לי שלא אוכל לשדרג של האחריות כי "את מקבלת דגם חדש בתנאים של הישן", אבל כמובן שבוש לא משתפים פעולה עם אנשי מכירות אינטרסנטים וקיבלתי את ההרחבה שרציתי במחיר מעולה. יאמר לזכותם שככה כל חנות, אם אתם לא מושפעים משכנועים ושידולים מניחה שהחנות הזו לא מזיקה, אבל הלקוח הממוצע היה נכנע ומשלם יותר. החוויה היתה לא נעימה אבל בהחלט למדתי ממנה, אז אולי כן אזמין שוב אם המחיר ישתלם, רק יותר בהחלטיות. הערה: חברת השליחויות לא 100, יש טווח שעות מצומצם לקבלת המשלוח (11:00-13:00), ואופציה המוקדמת ביותר היא היום החמישי ממועד ההזמנה ככה שהקבלה יכולה לקחת הרבה יותר מחמישה ימים. המשלוחן ממש ברח ברגע שהניח את המכונה בפתח הדלת, בטענה שהטכנאי יכניס אותה. זו העבודה של המשלוחן, במיוחד עבור מוצרי בוש המאפשרים הרכבה עצמית.
בוקר טוב מיעל, לקחנו לתשומת ליבנו את פנייתך. המוצר שרכשת אכן עם 5 שנות אחריות בתוספת תשלום מול חברת BSH (כפי שמובא בתקנון חברת BSH וכפי שמובא באתר שלנו) חברתנו עושה ותעשה את המקסמום לטובת כל הלקוחות. חברת BSH הנה היבואן הרשמי בישראל למוצרי בוש סימנס וקונסטרוקטה, נציגה גרמנית עם סטנדרטיים גרמניים בלתי מתפשרים. הנה אחת החברות המובילות בישראל במתן שרות בישראל. נקווה שנהנית מהמוצר. לקחנו לתשומת ליבנו ונשפר בהחלט את חווית הקניה. נשמח לראותך שוב. תודה ויום טוב

ואוווו שירות של אלופים הזמנו מסך 65 נאמר לנו 5 ימי עסקים והגיע אלינו ביום 1 בלבד שירות מצויייין

שירות מצויין ממליץ בחום קניתי מסך 65 התקינו לי הסבירו לי שירות מעל המצופה פשוט חווית קנייה תודה לכם

שירות ברמה בינלאומית! גם המחיר הכי זול שמצאנו תודה רבה לשלומי מהסניף בחולון נחזור שוב בוודאות

לא פעם ראשונה ובטח לא אחרונה שאנחנו נקנה מסופר אלקטריק בחולון. שלומי ושאר הצוות נחמדים, מקצועיים ביותר! אמינים עם רמת שירות גבוהה ביותר. והמחירים יותר זולים מרשתות אחרות. מומלץ בחום!!

שירות מעולההה הזמנתי מכונת כביסה באייר השירות היה מצויין הגיע אליי חמד של טכנאי הסביר לי אין מילים תודה רבה לכם על שירות

פשוט חווית קנייה הזמנתי מסך 55 בטלפון מסניף חולון שירות מצויין קיבלתי כבר אותו יום את המסך בדיוק כמו שהובטח לי שירות מצויין תודה רבה מבטיח לקנות שוב אצלכם

שירות מצויין קניתי קיבלתי בדיוק כמו שרציתי סניף חולון אלופים אין על השירות שלכם מפתיעים תנידד

שירות מעל המצופה לא להאמין שעדיין יש אנשים ישרים והוגנים תודה רבה לכם על שירות מצויין

לשלומי אריק וצוות סופר אלקטריק חולון,שירות מעולה תודה על ייעוץ מקצועי, מדויק ונכון ועל ליווי, דאגה ואכפתיות כולל על החלפת מקרר שכבר סופק והוחלף לא מובן מאליו,מודה ומעריך מאוד אתכם

רכשתי טלוויזיה LG באמצעות האתר, הובטח זמן אספקה של עד 5 ימי עסקים. לאחר בצוע ההזמנה התקשרו מהיבואן ואמרו שהמוצר יסופק רק 8 ימים לאחר ביצוע ההזמנה. התקשרתי לשירות הלקוחות של החנות מספר פעמים ולא היה מענה בכל הניסיונות, שלחתי מייל לשירות הלקוחות ולא ענו לי עד היום. בנוסף, לא שלחו חשבונית מס ואני לא מצליח לקבל אותה.
שלום רב, ראשית ברצוננו להתנצל על העיכוב בהספקת המוצר. בהמשך לשיחתנו עם קבוצת ח.י. לגבי הספקת המוצר, לטענתם התקשרו ללקוח מספר פעמים וללא מענה, ולכן מועד האספקה התארך ל 8 ימים. אנו לוקחים לתשומת ליבנו ומתנצלים. המשך יום מקסים. צוות סופר אלקטריק.

לתשומת לבכם - להערכתי הסובייקטיבית המוצר לא קיים במלאי ומופיע כקליק בייט - להלן העובדות - לאחר הזמנה ואישור חב' אשראי מתקשר נציג של החברה ומנסה למכור מוצר "טוב יותר" כי למוצר שקניתם אין (כל שקר אפשרי) וכדאי לכם ל"שדרג" את העסקה בתוספת של כמה מאות שקלים1466. לאחר שמסרבים בנימוס להצעה ה"מפתה" הם מעדכנים לאחר מספר ימים שהמוצר לא קיים במלאי וההזמנה מבוטלת.

קיבלתי שרות מצויין מליאב עוזיאלי מסניף חולון. החל מההמלצה על הדגם, בדיקת מלאי זמין ועד הנחה ודאגה עד שהתקבל המוצר. הכל בסבלנות וברצון לתת שרות מכל הלב ללקוח. תוך זמינות מלאה לכל שאלה בוואטס אפ ובנייד. מאוד מרוצים גם מהשרות וגם מהמוצר המעולה. בעקבות כך רכשנו עוד טלויזיה ועוד מקרר. ובטוח שנחזור לרכוש דרכו גם בעתיד.

שירות מדהים אנשים מדהימים יחס אנושי הגיעו לבית הסבירו לנו הכל בסבלנות פשוט אין לי מילים

חנות מומלצת שירות מצויין פשוט חווית קנייה ממליץ בחום אני שמח קניתי בחנות זה תודה

שירות מצויין נכנסתי לסניף חולון לבדוק לגבי טלויזיה הסבירו לי הכל פשוט אין מילים קניתי מסך lg

אין על החברה מסניף חולון שירות מצויין הזמנתי מסך lg 65 הביאו לי התקינו חיברו הסבירו אחרי שעתיים כבר היה על קיר שירות מצויין

אין על שי! איש מכירות מדהים, כל מה שהמליץ מושלם, לא "דחף" מוצרים אלא ממש המליץ לפי הצרכים שלי ושל בן זוגי, אין שירות כזה!

שרות אדיב, מהיר וסבלני. עונים מהר ובאדיבות ובסבלנות, לא ברור מאליו מחירים טובים, אספקה מהירה, ממליץ בחום

שרות, מקצועיות, מחירים !! נתנו לי מחירים הכי טובים ושרון עד הגג. קניתי לגיסי ולכל המשפחה

שירות מעולה יחס מצויין הזמנתי בטלפון נתנו לי שירות באמת מעל הכל אין לי מילים ממליץ בחום

קונה שם המון כל פעם מפתיעים מחדש שירות מצטיין מעבר למצופה מומלץ בחום קניתי בסניף חולון