
הזמנתי מכונת כביסה וצוין כי זמן ההספקה הוא 5 ימי עסקים. היום הודיעו לי כי המכונה כלל לא במלאי ויקח שבועיים עד שתגיע. חבל שלא טורחים לעדכן בזאפ.
העברנו את הזמנת הלקוחה לאספקה מהייבואן לאחר מכן קיבלנו עדכון שהמכונה אזלה במלאי והיא תכנס שוב למלאי בעוד כשבועיים עדכנו מיד את הלקוחה וכפיצוי אף הצענו לה מכונה טובה יותר ויקרה יותר באותו המחיר של מה שהיא חיפשה אך לא הייתה מעוניינת חשוב לציין שהמכונה הייתה קיימת במלאי אך בעקבות הביקוש הגדול היא אזלה, ההזמנה התבצעה ביום שישי בצהריים לאחר שעות פעילות האתר ולכן לא יכולנו לדעת מיד את מצב המלאי





















