
דיברת יעם כמה אנשים במהלך הרכישה. אחד מהם היה חסר סבלנות לחלוטין ולא ממש עניין אותו מה יש לי להגיד או השאלות שלי. הוא הפנה אותי להזמין באתר, למרות שרציתי להזמין בטלפון, סגר לפני שהספקתי להגיד משהו בטענה ש "אנחנו מאד עסוקים!" דיברתי עם בחור אחר, שהיה יותר סבלני ואמר לי ש ניתן לחלק את התשלום ל 3 תשלומים. כשצלצלתי להזמין, נפלתי שוב על הבחור הראשון, חסר סבלנות כמו קודם אשר אמר לי שאין דבר כזה, יותר מתשלום אחד (למרות שרציתי לקנות 2 שואבי אבק!, ושמי שאמר לי את זה, טעה ו לא יודע. לא ממש משדר אמינות! לסיכום, חווית הקניה לא היתה נעימה בלשון המעטה, אני לא רגיל ליחס כזה (ואני קונה לא מעט) ולא הייתי חוזר להזמין , אם אשתי לא היתה צריכה את הרכישה בהקדם. לא נראה לי שאקנה אצלם בעתיד וגם לא אמליץ לחבריי




















