קניתי מוצר מגרף פי סי, הגיע בניילון מצ'וברק
פתחתי, ראיתי שסוללה לא חדשה. בדקתי את סוללה, מחזיקה כמו סוללה שעבדה שנה רציף לפחות. ב 90 שקל אני קניתי סוללה יד 2. יצרתי קשר עם טכנאי דרך מייל שהוא כנראה מריץ שם את כל עסק. הוא לא ענה על מכתב ראשוןץ אחרי יומיים כתבתי שאכתוב חוות דעת שלי אז הוא הציע לי לשלוח אותה לבדיקה ולהחליף במקרה כזה. הסכמתי, שלחתי בטעות סוללה שלי. הוא התקשר וסגרנו שאני אגיע אליו לעמק דותן 81 ושם הוא יעשה החלפה. הגעתי ב 11, התקשרתי ו השגתי אותו אחרי 20 דקות. הוא אמר שרק בעוד חצי שעה יוכל להגיע שזה מחסן ולא חנות או משרד. אמרתי לו שאני יכול לחכות עוד 10 דקות, הוא אמר שבעוד 10 דקות הוא יצור איתי קשר, לא יצר, נסעתי לפגישה שלי. אחרי זה ביקשתי החזר על מוצר לא תקני, הצעתי לו לשלוח אליי את סוללה שלי ואני אשלח את שלו, לא הסכים. כך לא עובדים בישראל. הסוללה שהוא מכר הייתה ישנה. ו ב90 שקל לא מקובל דבר כזה והיחס , לא ממליץ
תגובת החנות
הלקוח רכש מאיתנו סוללה חדשה ותקינה של טלפון לנובו עם תאריך ייצור שקרוב לתאריך המכירה וכן עם מדבקת אחריות המודבקת עליה ומסמנת כי נרכשה מאיתנו.
הלקוח שלח לנו את הסוללה הישנה שלו (אולי בתום לב ואולי לא) שאינה תקינה ואינה מסומנת שנקנתה מאיתנו ועל כך אין ויכוח.
הלקוח התבקש לשלוח לנו את הסוללה שלנו המסומנת לשם החלפה או לתאם עם המחסן הגעה לשם החלפה לכתובת המחסן.
הלקוח הגיע לכתובת לא נכונה אותה הוא ציין בחוות הדעת ואף ללא תיאום כפי שנדרש.
לצערנו מאותו הרגע שהוסבר לו שייקח חצי שעה עד שיגיעו למחסן,היות והמחסנאי היה במחסן אחר שלנו באותו רגע.
בסופו של עניין הלקוח יכול להגיע שנית בתיאום מראש או לשלוח לנו את הסוללה שקנה מאיתנו לבדיקה והחלפה.
האשמה במקרה זה היא של הלקוח שטעה במשלוח הסוללה וכן הגיע ללא תיאום.