
קניתי סוללה וטענתי בטלפון שהיא איננה תקינה ונגמרת מהר. א. המענה שלהם היה מהיר. ב. טיפלו בי מצויין גם שידעו שאיני לקוח של ביצוע רכישה. ג. לא ביקשו שאגיע אליהם עם המוצר הפגום או שאשלח אליהם. פשוט שלחו אלי בשנית את אותו המוצר. אין מילים, אחלה חנות. אחזור אליהם תמיד ואמשיך להמליץ עליהם.






















