
שירות מעולה! הזמנתי ותיאמו איתי משלוח יום למחרת. תוך יומיים המוצר נחת אצלי עם שליח (שכנראה באמת הנחית אותו על הרצפה בטעות...), בקיצור הגיע עם מכה בדופן. שלחתי מייל לספק - קיבלתי תגובה מיידית, עניינית וללא שאלות מיותרות או התחמקויות - שלחו למחרת מוצר חדש ואספו ממני את הפגוע. ממש שירות צרכני למופת ברמה של ארה"ב! תודה לכם!























