
את התגובה הבאה אני כותב אחרי 3 שבועות שבמהלכן בוצעו מספר רב של שיחות עם נציגים. רכשתי מהחברה אוזניות אלחוטיות מחברת razer. בתדרים מסוימים בבאס בלבד ישנם מעיין רעשי טיקים שמזכירים רעש לבן אך ורק במצב האלחוטי של האוזניות. לאחר בדיקה ב2 מחשבים שונים ושיחה עם נציג של חברת רייזר בצאט אונליין וביצוע בדיקות בהתאם להנחיתו(אנע מזכיר ב2 מחשבים שונים) הגעתי למסקנה שהמוצר תקול. שלחתי כמובן את המוצר לבדיקה, לאחר שבוע הוא חזר בטענה שהכל תקין והבודק לא מצא כלום, כאשר הגעתי לסניף לאסוף את המוצר הבאתי איתי מחשב נייד על מנת לבדוק שוב את המוצר וכלום לא השתנה. גם מנהל הסניף שנכח היה במקום ושמע גם את התקלה והסכים איתי שהמוצר תקול. וכך שלחתי שוב את המוצר לבדיקה. לאחר ששלחתי את המוצר שוב פעם אמרו לי שבאמת יש טיקים במצב מאוד מסוים אבל בגלל שזה לא קורה בכל המקומות הוא אמר שפשוט ככה המוצר ואין מה לעשות. יש לציין שמדובר באוזניות בין היקרות בשוק והיותר מוכרות בתחום. בשלב מסוים גם ניסו להאשים את החומרה שלי במחשב אבל מיכוון שבדקתי ב2 מחשבים שונים הם הפסיקו את ההאשמה הזאת. כל התהליך לקח יותר מ3 שבועות שבסופו התקשר אלי המנהל ואם אקצר את כל מה שהוא אמר לי לשיחה אחת זה יסתכם ב: "זו בעיה שלך ואין לנו מה לעשות עם זה".בתור גיימר במשך שנים הייתי לקוח של החברה והוצאתי אלפי שקלים על מוצרים רבים אבל בעקבות החוויה פה אני ממליץ לכל מי שחושב לקנות מהחברה כל מוצר להתרחק ממנה כי במידה והוא יהיה לא תקין זאת תהיה בעיה שלכם והם יסירו אחריות.
טל שלום פנייתך מוכרת ואף שוחחנו אתך בנושא. האוזניות שלך נמצאו תקינות לחלוטין במעבדה, לאחר מכן טענת שעדיין לא תקינות וביקשנו באופן חריג להעביר אלינו למוקד התמיכה והשירות ישירות לבדיקה של המנהל הטכני - שוב האוזניות נמצאו תקינות לאחר שנבדקו במספר מכשירים. מדוע אצלך האוזניות עושות את הרעשים שאתה טוען, אין לנו אפשרות לדעת שכן אנו לא אחראים על "ציוד הקצה של הלקוח". בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות























