
הגעתי לקנות אייפד אייר ועט אחרי הרבה מאוד השוואות וחקר, הצוות היה מקסים וענה לי על כל השאלות שהיו לי. פעם שניה שאני קונה ברשת (קניתי מכשיר טלפון של שיאומי לפני כשנה וחצי) ויצאתי מרוצה כרגיל

הגעתי לקנות אייפד אייר ועט אחרי הרבה מאוד השוואות וחקר, הצוות היה מקסים וענה לי על כל השאלות שהיו לי. פעם שניה שאני קונה ברשת (קניתי מכשיר טלפון של שיאומי לפני כשנה וחצי) ויצאתי מרוצה כרגיל

נכנסתי לחנות כמו שאני תמיד נכנס וקיבלתי שירות מדהים שאני לא מקבל בשום חנות. לשמחתי קיבלתי שירות מהמנהל שהיה מקצועי הסביר לי הכל עשה לי הכל והמחיר היה מצויין. קניתי שם בעבר ובגלל זה חזרתי למי שחשוב השירות חוץ מהמחיר זה המקום.. תודה לכם על חווית הקניה.

קבלת פנים חמה. עזר לי בקנייה שלי ועשה כמיטב יכולתו להשיג לי את המחיר הטוב ביותר.

אחלה רמקול. אחלה צוות. אחלה שירות. נעים להכנס לחנות עם אווירה כזאת. מאוד ממליץ לצרכים

שירות מצויין , כרגיל. תודה לצוות שבדק איתי ועשה השוואות לפלאפונים אחרים , כדי למצוא את הפלאפון הקרוב ביותר לצרכים של אמא שלי.

שירות מעולה, מחירים טובים, הסברים וסבלנות! המוכר הסביר הכל, נתן לנו הנחות כי רכשנו לא מעט, היה חייכני וסובלני

רועי המוכר היה מאוד שרותי ומקצועי. ידע לעזור ולכוון. עבד מהר ונענה לבקשתי. כל הכבוד.

בחיים שלי לא צחקתי כל כך הרבה מביקור בסניף. אם זה מה שמקבלים כשקונים מגן מסך מה נקבל כשנרכוש מכשיר?

ההמתנה היתה בישיבה בצל, היחס היה טוב, תיקתקו את התור, ובדקו שהמוצר תקין בזמן הרכישה

אחלה חנות, שירות מעולה, בוריס כיוון אותי למכשיר הנכון עבורי, סיפק תשובה לכל שאלה, וידע מבחינה טכנית את כל המפרט, סבלני מאוד, כיף לקנות שם

רכשתי פלאפון בסניף בירושלים, השירות היה מעולה, כפיר ייעץ לי לגבי מכשיר, עזר לי בהפעלת המכשיר והיה סבלני מאוד! ממליצה בחום לכל מי שרוצה לקנות מכשיר סלולרי או כל דבר אחר שיש להם להציע להגיע לסניף בירושלים! והמחירים מעולים.

היה אחלה שירות! איש שירות שגם מבין וגם לא מוריד את החיוך מהפנים! כיף להכנס לחנות, גם נקי וגם מריח טוב

אחלה מקום, יש להם הכל, תותחים. שירות ממש טוב בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה

אחלה של שירות, המלצה טובה ומקצועית על מוצר. יצאתי מרוצה מאוד, תודה רבה על השירות

שירות מצוין ומקצועי של ציון המוכר,מרוצה מאוד,לא פעם ראשונה שנכנסת לסניף ותמיד יוצאת מרוצה מהשירות והמוצרים.תודה רבה!

הזמנו טלפונית מסניף אילת , לאיסוף עצמי. נציגת השירות , שירן , הייתה נחמדה ואחראית . גם בסניף עצמו , הנציג היה יעיל ונחמד.

שירות אדיב, מקצועי ועם הרבה סבלנות. שירי המוכרת נתנה לנו הסברים וטיפלה בנו במאור פנים.

יחס אדיב מאוד חוויית רכישה מעבר למצופה ממליץ בחום לבקר בחנות מוצר מעולה במחיר מעולה

באתי לרכוש אוזניות איירפודס אצל נציג, קיבלתי שירות מצויין אצל בחור בשם מיכאל ממליץ מאוד לרכוש בסניף ירושלים

שלום רב, השירות היה אדיב, מקצועי ומהיר. הוצגו בפנינו החבילות השונות. בסה״כ חווית קניה טובה

הנציג בסניף אילת איתו דיברתי היה מאוד שירותי ונעים למרות שניתן היה לשמוע בבירור את העומס בחנות דרך הטלפון. רכשתי טלפון נייד ואזניות של סמסונג. לאחר מכן כשביקשתי להזדכות על האזניות בגלל סיבה אישית, אותו נציג השלים את הטיפול במהירות, יעילות ותוך שמירה על שירות נעים ואדיב. תודה רבה רבה

תקשיבו לי טוב, מכירים את הקטע הזה שמגיעים למעבדה/חנות ומרגישים וייב של אי אמינות? אז לא רק שלא קרוב לזה, אלא להפך. תחושה של ״וואלה פה אני אקנה טלפון /אוזניות / מגן חדש וגם את הבא אחריו אקנה כאן שוב. אחלה נציגים אחלה שירות אחלה חנות והמון מקצועיות. תודה!

לפני כשנה רכשתי טלפון נייד בסניף הבורסה. רכשתי מכשיר חדש לפני כשהוא באותו סניף. רוי נציג המכירות בסניף היה מקצועי, אדיב ונעים הליכות. ממליץ בחום.

אין לי מילים פשוט חוויה של קנייה אחלה של שירות יש להם מוצרים בזול יותר וביקר יותר הם יתאימו לכם מה שאתם צריכים ולא דווקא את מה שיקר כל הכבוד על האמינות והשירות המדהים אני אחזור ואמליץ!!

לא פעם ראשונה שאני קונה ברשת, תמיד מחירים טובים, שירות מצויין ונציגים שירותיים וטובים, כיף לחזור, תמיד ממליץ לחברים ומשפחה