
שירות גרוע , רכשתי שואב אבק לפני כמה חודשים, המיכל של המים נהרס ולא ניתן להשתמש בו יותר , בנסיון לקנות מיכל חדש, העבירו אותי מאחד לשני בחברת גו מובייל עד שהבנתי שפשוט אין חלקי חילוף ואני צריכה כעת לזרוק לפח שואב בן כמה חודשים . פשוט בושה !!!!!
דניאל שלום, ביום 6/6/21 פנית טלפונית לאחד מסניפי הרשת לגבי חלק חילוף למוצר ולא למעבדת הרשת שהיא אמונה על חלקי החילוף. מהסניף הועברת למעבדת הרשת וטכנאי מסר לך כי יבדוק עבורך באם החלק קיים במלאי או אפשרות להזמנת החלק. לצערנו, עוד באותו היום הועלתה חוות הדעת בעניין מבלי שקיבלת כלל את תשובת המעבדה. בכל מקרה, לאחר שיחה עימך בוצעה עבורך הזמנה של החלק הנדרש ועם הגעתו הוזמנת להגיע אלינו להחלפתו. שמחנו לסייע בעניין ולהעניק שירות מהיר ויעיל, תהני מהמוצר. בברכה, צוות GOMOBILE























