
במידה והייתי פותח עסק הייתי מגייס את יגאל מסניף עפולה כדי לנהל אותו. בחור נחמד, אדיב, מקצועי ומשדר אמינות.

במידה והייתי פותח עסק הייתי מגייס את יגאל מסניף עפולה כדי לנהל אותו. בחור נחמד, אדיב, מקצועי ומשדר אמינות.

קניתי מיקסר של אמקור בסניף צומת בילו סנטר באחלה של מחיר ואחלה של שירות ממליצה מאוד

בכל פעם מחדש אני מוצא את עצמי בודק מחירים בכל העולם ובסוף מבצע רכישה בקרית שמונה אצל עידן. המחיר תמיד אטרקטיבי, השרות פשוט מעולה, היחס אישי ועידן תמיד יודע את החומר טוב ביותר. פשוט נעים קל ומשלם!

שירות לקוחות מעל ומעבר. עמד מולי אדם מאד אכפתי ועזר לי בכל מה שרציתי. בנוסף עזר לי להתקין ולהעביר את כל הנתונים מהטלפון הקודם. מחיר מעולה ושירות טוב. ממליץ בחום

שירות אדיב מהיר ונעים. בן אל ועידן נהדרים. נתנו פתרון מהיר וייעצו לי בהתאמה אישית מקצועית.

המוכרים בחנות אדיבים מאוד, הזמנתי בעבר מוצר שלא היה במלאי, אמרו שיגיע בעוד כשבוע ולאחר יומיים התקשרו שהמוצר הגיע, לא הייתי צריך לרדוף אחריהם. הסיבה שלא נתתי 5 כוכבים בגלל שקניתי סמארטפון ולא היו אביזרים בסיסיים כגון מגן מסך וכיסוי אחורי, כך שנאלצתי להתרוצץ ולהשלים את הקניה במקום אחר. בסה"כ ממליץ בחום, כשאצטרך אחזור לחנות בשמחה שוב.

שוב חוויות קנייה טובה ומספקת בעולם הקולנוע אילת תודה רבה אמשיך לרכוש בעתיד מוצרים נוספים

אלי מנהל החנות נתן לנו שירות מדהים בקניית שני מכשירי סמסונג. הוא לא יכול היה יכול להיות אדיב או שירותי יותר. כל הכבוד לו!

הסבר מפורט ומחיר הגון חווית שירות מספקת וברורה. ישר כוח בברכת שנה טובה וחג שמח

לא קיבלתי מספר טלפון ליצירת קשר . חסר לי תיק לנשיאה ומתקן לפלאפון. יש תקלה עם הסוללה/ מטען אופניים

יודעים למכור ולתת שירות סקר מסובך למילוי. לא נראה שמישהו באמת ימלא את כלל הדרישות שבו לחשיבה...

חוויה מאוד לא נעימה. אחרי שרכשתי טלויזיה שהמוכר טען שהוא בדק והיא נמצאת במלאי. אחרי התשלום פתאום המכשיר נעלם. 20 דקות המתנתי ולא נמצא המכשיר למרות שהוא הבטיח שבדק ושהיא נמצאת. אחרי כל זה המוכר אפילו לא התנצל....זה לא שירות!!!!
הלקוח חוייקה ממזכרת בתיה הגיע בתאריך 27/08/2018 בשעה 10:31 לרכוש מסך UE49MU7100 מסניף בילו, בעת ביצוע ההזמנה הופיע שישנה יחידה אחת אחרונה בסניף לאחר ביצוע ההזמנה ובדיקה במחסן הסניף התברר שהמסך אינו תקין, עקב כך בשעה 10:50 בוטלה ההזמנה והלקוח זוכה, צר לנו על הרגשת הלקוח, שרות עולם הקולנוע

שרות מהיר ומקצועי נכנסנו לקנות מקרן קול פשוט וקיבלנו הסבר מקצועי ומחיר מעולה ממליצה בחום

Doron was very nice! Great seller and very attentious. Hebrew is not working here for some reason....

קנינו טלויזיה 4k. 55 שירות טוב מקצועי אדיבים. המנהל עזר והסביר. מחירים זולים. תודה רבה.נחזור שוב.

שרות מקצועיות ובקיאות שלא ניתקלים באף מקום המנהל אלברט פשוט נכס נדיר עם ניסיון של שנים רבות זיהה בדיוק מה אני צריך ידע להסביר ודאג לתת לי שרות כמו שמצופה ממנהל , בנוסף יתר העובדים נדיבים ומסבירי פנים. ממליץ בחום על רכישה בסניף באר שבע

המוכר היה מאוד נחמד והשירות היה מהיר, יחס אדיב ואישי, המחירים הוגנים מאוד, סה"כ ממש מומלץ

עובדים וצוות מספר 1 בן נתם שירות מדהים והפגין ידע ומקצועיות ממליץ בחום ............ .....

שרות גרוע האוורבור התקלקל לאחר שבוע ושרות אפשר לקבל רק בראשון לציון ולא בסניף ככה שכול מי שיקנה את המכשיר ויתקל בבעיה יאלץ לנסוע פעמים לראשון לציון כדי לקבל שירות

הייתי מדרגת 0 לו יכולתי. שמי גל, ורכשתי טלוויזיה חדשה לפני כשבועיים. מהיום הראשון הייתה תקלה בסאונד. מאז אני מקבלת יחס מתחת לכל ביקורת, בעיקר ממנהל החנות עמוס, דיבור בחוסר כבוד וחוסר נכונות מוחלט לעזור ולתת את שירות הלקוחות המגיע לי. כל גוף מפנה אותי למקום אחר- מההנהלת החנות לשירות היבואן, ושניהם לא נותנים פיתרון. במידה ולא אקבל מענה מספק, קרי, לכל הפחות החלפת הטלויזיה, לא תהיה לי ברירה ואפנה לבית משפט לתביעות קטנות. מצער מאוד שבעידן בו ההיצע גובר על הביקוש בוחרים רשת עולם הקולנוע, ונציגם בפועל עמוס מנהל החנות בפתח תקווה, לתת יחס שכזה.

המוכר בחנןת היה אדיב ומקצועית. מסר מידע ענייני על הטלויזיה.ענה בסבלנות לשאלות של בננו. המחיר הוגן.

עידן מעולם הקולנוע בק"ש ה מוכר בחסד עליון. נעים הליכות דובר אמת העיקר 10 מ 10. אין עליו. כוכב עליון.

נציגי המכירה, בן וניר התייחסו באופן מקצועי ושירותי. הפגינו מקצועיות, ידע וסבלנות . נציגים כדוגמתם רווח לעולם הקולנוע ולצרכנים.

אני רוכש מוצרי חשמל אצל עידן בסניף בקרית שמונה כבר 6 שנים. בכל פעם אני מופתע מחדש מהמקצועיות שלו , היחס האישי והייעוץ הכנה, האמיתי ושמעודד אותי לקחת את הזמן בבחירת המוצר שאהייה הכי מרוצה ממנו. בנוסף לכל גם המחיר בסופו של דבר בסניף זול יותר מכל הצעה אחרת באינטרנט ובאופן ניכר.

אנחנו קשים בחוות דעת, בסך הכל בסדר, מקום נחמד, מקום חריג, במובן הטוב של המילה. קיבלנו שירות טוב וענייני ובנוסף קורטוב של משהו אישי. לא היה במקום כל מה שפורסם בעתון, קיבלנו תחליף סביר.