
שירות עדיב, מהיר ומקצועי. המכשיר טוב, יפה ויעיל. אני אוהב אותו. פשוט תענוג לקנות אצלם.

שירות עדיב, מהיר ומקצועי. המכשיר טוב, יפה ויעיל. אני אוהב אותו. פשוט תענוג לקנות אצלם.

השרות היה מעולה. ליאור א היה מקצועי והסביר כראוי ,אין ספק שהיתה חווית קנייה מהנה.

חנות טובה עם שירות טוב מאוד לא פעם ראשונה וכנראה לא אחרונה ההזמנה בוצעה בטלפון והמוצר המתין לי בחנות

שירות יוצא מכלל. רועי הוא אלוף באמנות המכירה(מהצד החיובי כמובן) הגישה לחנות בתחבורה ציבורית מאוד נוחה, ממש ליד הגשר לתחנת הרכבת ת"א סבידור

קיבלתי את הנתונים, האדרכה, והשרות הטוב ביותר! תודה מיוחדת ליונתן( שיווק ) עבור העזרה רבה !

שירות ואמינות פעם ראשונה 100 אחוז בוריס ותומר וכולם היחידים באמת שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות הרגשת חווית קנייה עצומה תמיד יוצא מרוצה ועים חיוך וגם בכיס

I go inside this store in raanana and i search for something very small for my phone after i go to all the stores in the mall i found what i look for and it was cheap also the manger and the guy that serve me was very nice

הסגן מנהל של החנות היה מקצועי ועזר לי במהירות ויעילות, זמן ההמתנה היה קצר והמחירים הכי זולים באילת

חיפשתי אוזניות אלחוטיות איכותיות וטובות, והמוכר מאוד עזר לי למצוא את מה שמתאים לי, נתן שירות מעולה ונעים

בפעם שלישית שאני קונה בחנות באילת ויש לי רק מילים טובות. המחיר הכי טוב ונשיקות נפלא, ממליץ בחום.

סניף אילת פשוט מעולה - שירות אמין, מקצועי והכ חשוב מהיר. קניתי איירפודס פרו במחיר טוב 709 שח, המוכר הציג בצורה מקצועית את ההבדלים בין pro ל 2 ועזר לי להגיע להחלטה

האובדים מדהימים וזריזים לא משנה כמה עומס יש. עמוס היה בכלל מעולה, שירות מקצועי ומהיר

קניתי בסניף הבורסה אצל בחור בשם רועי. קיבלתי שירות מעולה! גם אדיב, גם מקצועי וגם ללא מכירה אגרסיבית דוחפת

צוות מאוד חברותי ומתחשב, מקצועי ומסבירים בסבלנות. אהבתי. תודה. היה יום חם ודאגו לי לכוס מים בזמן ביצוע ההזמנה.

שרות מעולה, יחס חם והרבה סבלנות. קניתי טלפון סלולרי, קיבלתי עזרה והדרכה, כל המידע שביקשתי הועבר לטלפון החדש.

עמוס היה סבלני ומקצועי , אדיב, ענה על כל השאלות במקצועיות ומהירות רבה, בדק והסביר ברצון רב

שירות מצויין ואדיב, ריבלתי מיד מענה לכל מה שחיפשתי והמלצות מהמוכר, תמשיכו ככה… תודה רבה

שרות אש אני ממש מרוצה אני קיבלתי שרות מרועי אח יקר ממליץ לקנות ב Go mobaile מחירים ממש משתלמים הזמנתי את המכשיר הגיע תוך 4 ימים

המוכר היה אדיב, מקסים ומקצועי מה שעושה את חווית הקנייה אחרת לגמרי. הקשיב קשב רב והתאים לנו בדיוק מה שהיינו צריכים. מחירים ומבצעים מצוינים. ממליצה בחום.

הזמנתי באתר וביקשתי לאסוף בסניף ירושלים. ההזמנה באתר הייתה נוחה, וחזרו אלי ממרכז ההזמנות וגם בו היו אדיבים במיוחד, ולא ניסו לדחוף לי תוספות, כמו שחששתי מניסיון עבר ברכישת טלפון סלולרי. הייתה לי חווית רכישה מעולה. אבל השוס היה כשהגעתי לסניף בירושלים: במשך שעה או שעתיים, טיפלו בגיבוי של כל מה שהיה לי בטלפון ובהעברה של כל המידע. שמואל, מנהל הסניף - אדם מדהים ואיכותי ממש - וגם יתר העובדים שהיו שם. הסביר לי על ביטוח מפני שברים וגניבות שיש להם, שנראה משתלם ביותר, ורכשתי גם אותו. כל ההתנהלות לאורך כל הדרך הייתה אדיבה. קניתי היום, וכבר הספקתי להמליץ לכמה אנשים, מרוב שהתלהבתי מהשירות. לגמרי ברמה אחרת. אין דברים כאלה. יצויין שגם המחיר היה זול. בקיצור מומלץ ביותר. הייתה לי חוויית קנייה נפלאה.

מחירים מצויינים, מבחר גדול והכי חשוב, חווית שירות נהדרת. העובדים מהירים, מבינים ומדברים לעניין. בהחלט אקנה שם שוב.

הרכישה עצמה לא הייתה טובה. המוכר ניסה לדחוף לנו מוצרים נלווים בצורה אגרסיבית, לא הסביר על מבנה התשלום (מה שהפתיע אותנו כשראינו את החשבונית לאחר כמה שעות) ובעיקר מכר לנו דגם לא נכון של הטלפון אותו ביקשנו (256 גיגה במקום 128). יצרנו קשר עם הרשת ולאחר כמה ימים חזרו אלינו. בתחילה מנהל סניף ואחכ סמנכ"ל הרשת. בסופו של דבר הם נתנו לנו פיצוי מעולה ולכן הדירוג של 5 כוכבים. כמי שמתעסק במכירות ושירות, לפעמים טעויות קורות. השאלה היא איך מתקנים את הטעויות הללו, וגו מובייל עשתה את זה בצורה טובה. תודה!

שירות מצוין! עוזרים בכל שאלה, אדיבים, נותנים המלצות בהתאם לצרכי הלקוחות. כיף לקנות בסניף אילת!

שירות נהדר מהמוכר הוא הסביר לי על המגן סיליקון והאחריות שירות חם וסובלני בהחלט אני ימליץ לחברים שיבואו.

באתי עם הרגשה של מה יש להפסיד ננסה. מיד עם התחלת הטפול בי הבנתי שהגעתי למקום מכבד יחס אדיב ואיש מקצועי