
באתי עקב המלצה של חבר ומיד הבנתי על מה מדובר. השירות, הסבלנות, הגישה והיושר. תודה לך עידן על חווית קנייה. אלעד.

באתי עקב המלצה של חבר ומיד הבנתי על מה מדובר. השירות, הסבלנות, הגישה והיושר. תודה לך עידן על חווית קנייה. אלעד.

הגעתי למקום ראיתי את המוכר ביקשתי מדפסת של canon ישר הביא .בלי לנסות לדחוף עוד דברים .שירות מהיר

עידן מקצועי ונעים מאוד. אוהבת ומרוצה תמיד לקנות דרכו מוצרים איכותיים עליהם ממליץ עידן. ייש כוח לעידן זכיתם בעובד נפלא

שירות אדיב מקצועי ומהיר מתן הסברים לגבי המכשירים השונים בהמשך התקשרתי לקבל עזרה בהפעלה ושוב נתקלתי ביחס אדיב וסבלני לפתרון השאלות שלי

קניתי אופני סמארט היה בעיה של רעש בגלגל שהמוכר אמר לי שזה יפסיק ועדיין ועדיין נימשך אני מקווה מאוד שנקבל שירות בתיקון פניתי לחנות והודיעו לי שרק אחרי שבו יתקנו אותם אני מבקש שתיתקשרו אלי

מקצוענים והגונים! נכנסתי עם אופניים חשמליים שלא היו בשימוש זמן רב לצורך בדיקה, טיפול והחלפת רכיבים במידת הצורך. כבר בבדיקה העובד במקום ציין שחבל להחליף רכיבים סתם ויש צורך רק בהחלפת רפידות לברקסים ומצערת גז - סה״כ עלות של 250 שח כולל עבודה! תוך שעתיים האופניים היו תקינות ומוכנות. ממליץ בחום - שרות אדיב מקצועי והגון במחיר מעולה.

שרות אדיב מיקצועי ומהיר. מומלץ. המוכרן מקצועי מבין ענין ומפנה לדיל הטוב ביותר ללקוח. מבחינתי רכישה מוצלחת וחסכון כספי ניכר.

מחירים ללא תחרות זה אין ספק. אבל שירות ? אין עם מי לדבר רכשתי אופניים חשמליות בחודש מאי מהחנות. ואין מעבדת שירות במקום ובתקלות בהן ניתן לתקן בשניות בעולם הקולנוע יש צורך לשלוח אותן לטיפול חוץ.. וכך עקב תקלה קטנה נאלצתי לחכות שלושה שבועות לאופנים ששהו בתיקון בחיפה... וגם לשלם 100 שח על התיקון למרות שהן עדיין באחריות. לסיכום בעת קניית אופניים /קורקינט עדיף לקנות במקום בו יש שירות ולשלם טיפה יותר - זה משתלם בהמשך. כאן לא קיים שירות

ניסו לדחוף לי מכשיר משומש במסווה של חדש ולהגיד לי שככה מכשיר מגיע מהיבואן בלי מדבקה עם כבל מטען פתוח ומסך עם שריטות בנוסף העברתי 3 כרטיסי אשראי ואמרו לי שאין לי מסגרת כשדיברתי עם חברת האשראי שאמרה שאין שום בעיה לי היה בכלל נסיון סליקה והייתי חייב לשלם במזומן

אני לקוח חוזר רכשתי היום בעולם הקולנוע סניף בילו סלולר סמסונג קיבלתי ייחס אדיב סובלני ומסביר פנים מניר ודורון פשוט דוגמא אמיתית לסובלנות כייף היה לי לרכוש בסניף זה מה גם שהמחיר הוגן......

קיבל אותי בחור בשם יורי, יחס מעולה מדבר תכלס מה אתה צריך, לא ניסה למכור או לדחוף. חווית קנייה מושלמת. רכשתי טיויי lg ומקרן קול jbl

קניתי קורקינט שיומי וכבר ביום הראשון גילינו פגם בנסיעה שלו התקשרנו לחנות עולם הקולנוע בראשון הופננו למעבדה במעבדה התברר שצריך להחליף איזשהו חלק ביקשתי לקבל חדש כי הרי לא נסענו עליו יותר ממאה מטר המכשיר יצא פגום מהחנות אך ללא הועיל החברה לא לוקחת אחריות ומתנערת לגמרי בטענה שאפשר לתקן אותו אבל קניתי חדש אני רוצה חדש .פשוט אין עם מי לדבר בתיקון מסתבר שכאשר המוכר הרכיב את הידית הוא פגע עם הבורג בכבל של הברקס ויצר קצר.אני מבין שהמכשיר נחשב משומש לאחר שפתחו אותו ואין לחנות הרבה מה לעשות איתו אך בתור חברה גדולה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה אני לא אמור לסבול מזה.זה אמור להיות בין עולם הקולנוע ליבואן. הזהרו איפה אתם קונים.

קניתי מסך טלויזיה באשדוד, השירות היה מהיר ואדיב, מחיר מעולה ובעיקר אמין. חנות עם מבחר רחב של מוצרים.

אל תקנו משם אף פעם אין התייחסות...ברגע שקנית ויש בעיה הם זורקים אותך ליצרן והוא אליהם בחזרה. הטלויזיה lg 65 שקניתי הייתה עם נקודה שחורה בצד של המסך צמוד למסגרת ( כך שפתחו לי את הטלויזיה בחנות לא ראו זאת בגלל הניילון שעוטף את המסגרת) פניתי אליהם בגין התקלה וישר שלחו אותי לשירות ...וגם שם ישר ניפנפו אותי בטענה שזה שבר והם לא אחראים ואמרו לי לפנות לחנות ששם כמובן התנערו מאחריות נאמר שלא יכול לקחת על עצמו את הנזק ובקיצור לא שירות ולא כלום לא הייתי ממליץ בכלל לקנות מרשת שכזו ואף לשקול אם לקנות מסכי lg אשר עובדים אם אנשים אלו אני כנראה ישאר עם הטלויזיה הדפוקה ממליץ לא לעשות את אותה הטעות ולא להתקרב לרשת זו במיוחד לא לסניף בילו

השרות והמקצועיות של עידן בסניף קרית שמונה ממש מעולים. יחד עם מחיר טוב יצאנו מרוצים.

הגעתי לחנות קיבל אותי נתנאל בחור שירותי ואדיב עזר לי לבחור טלויזיה סידר לי את כל ההתלבטויות .. הרגשתי שהוא באמת רוצה שאני אצא מרוצה ולא רק למכור בקיצור בסופו של דבר יצאתי מאוד מרוצה ואני בתור תושב רמת גן אחזור שוב לחנות בראשון לציון בגלל השירות שקיבלתי.

קניתי טלוויזנה דרך ZAP ב05/09/18 בתאריך 04/10/18 אחרי חודש אני עדיין לא קיבלתי אותה אין עם מי לדבר... (אין טלפון לפניע ישירה רק כתובת לשלוח מייל ולחכות...) בחנות פיסית שותפים ידיים כי קניתה דרך אינטרנת בסוף קיבלתי סיחה מהספק המוצר מגיע בעוד שבוע... לא ממליץ לקנות דרך אנטרנת עם רוצים לקבל את המוצר בזמן סביר...
הלקוח פרוטס הזמין בתאריך 08/09/2018 19:15:00 מסך לד 75" MULLER UHD SMART-4K GS-75FLED המוצר מסופק על ידי חברת אספקות חיצונית מחלב לוגיסטיקה זמן האספקה הינו עד 10 ימי עסקים שאינם כוללים שישי,שבת,חג,ערבי חג וחול המועד, בתאריך 09/09/2018 היה ניסיון סליקה שנכשל בכרטיס אשראי בתאריך 12/09/2018 היה סירוב נוסף בכרטיס אשראי לאחר יצירת קשר עם הקלוח הוא עידכן אותנו במספר כרטיס אחר בתאריך 12/09/2018 נסלק לבסוף הכרטיס אשראי , בתאריך 13/09/2018 הועבר רכש לחברת אספקות , בתאריך 18/09/2018 חל ערב יום כיפור בתאריך 23/09/2018 חל ערב סוכות עד תאריך 30/09/2018, ימי העסקים מסתיימים בתאריך 09/10/2018 חוות הדעת נכתבה בתאריך 04/10/2018 בתאריך 03/10/2018 פנה אלינו הלקוח בנוגע לאספקה ועודכנו שהיה מספר ניסיונות תיאום איתו עוד לפני שלא התאימו לו , עקב כך העלנו את חברת ההובלות ואותו ותואם אספקה ליום 08/10/2018 שרות עולם הקולנוע

השרות שניתן ע"י שי היה אדיב ביותר, עובד מקצועי, ענייני ברור ובהחלט נתן חוויית שרות מדהימה. אדם איכותיסובלני ונעים הלכות

חווית הקניה בחנותכם הייתה מאוד חיובית קיבלנו שרות מנוכר בשם דן שנתן לנו הסבר לגבי כל מסך שעורר בנו התעניינות וכן הציג מחירים הגיוניים התלבטו בין שתי חברות בסוף רכשנו מסך שנראה הכי מתאים לצרכיינו. נא העבירו תורתנו לדן על השירות שקיבלנו!320

לא לקנות. מטעים את הצרכנים מחירים באתר לא זהים למה שנמכר לי בחנות. ולטענת המוכר באתר זה לא יבואן מורשה. כמובן שבאתר לא רשום האם הפלאפון של יבואן מורשה או לא. ובחנות לא הוצגה האפשרות לקנות את הפלאפון מיבואן לא מורשה. והכי חמור ניסיתי להחזיר את הפלאפון ולבטל עסקה אחרי חצי שעה שקניתי אותו. ונאמר לי על ידי ניר המןכר בילו רחובות שלא ניתן להחסיר כי הוא כבר הדלי ק אותו!!!. בניגוק מוחלט לחוקי הגנת הצרכן בהחזרת מוצר! אנו עשינו טעות שנכנסנו לשם ולא מתכוונים לוותר. ועוד לחשוב שבכעלי רצה לקנות שם טלויזיה lg oled ...

באתי לחנות בכלל רק להתעניין על אופניים דגם אחר ובגלל נועם המוכר קניתי את הביג פוט בגלל שהוא מוכר נעים וישר לעניין מקצועי מאוד ונותן שירות ממש טוב

נתנאל היה מקסים, שירותי, חייכן, סבלני מאד ! כן ירבו נותני שירות כאלה חווית קניה מעולה, כמובן שנחזור!!!

הגעתי במטרה לקנות מייבש כביסה שהיה במבצע. אך לצערי אזל במלאי. כל כך התלהבתי מהמבחר של מוצרי החשמל מהמחירים האטרקטיביים ומהצוות המקסים שבסופו של דבר קניתי שתי טלויזיות סמארט לחדרי הילדים שני קומקומים חשמליים וקוטל יתושים גדול לחצר. הצוות היה פשוט מקסים ואדיב בצורה בלתי רגילה ואפילו קיבלתי שני מתקנים לתלייהשל הTV על הקיר במתנה. מומלץ ביותר!!!!!!

קנינו מתלה מתכוונן לטלויזיה 65". החנות מאוד מרשימה, לפני שהגענו התקשרנו לברר אם קיים במלאי, בכמה סניפים לא היה במלאי, שם היה. מחיר טוב מאוד, קניה מהירה. חויית שירות טובה. מומלץ!

לחייך בפנים הלקוח המוצר מלוכלך וניראה משומש. אין מוצר חדש שכמובן באתי לקנות.המחיר יחסית בסדר אבל לתת לפחות מתנות כי קבלתי אופניים של ההדגמה כל העולם רכב עליוו