
שירות מצוין,אדיב,סובלני ואכפתי.הצוות רואה את טובת הלקוח ועושה הכל על מנת שהלקוח ייצא מרוצה!בהחלט נחזור שוב!

שירות מצוין,אדיב,סובלני ואכפתי.הצוות רואה את טובת הלקוח ועושה הכל על מנת שהלקוח ייצא מרוצה!בהחלט נחזור שוב!

לפני כשבועיים וחצי אשתי ואני רכשנו שני מכשירי גלקסי 20 פלוס בסניף הבורסה. בוריס המדהים נתן לנו שירות מצוין, היה ממש אדיב וסבלני, הסביר לנו הכל, ענה לכל השאלות והדביק את מדבקות המסך באומנות ממש. ממליצים בחום על הסניף ועל בוריס ספציפית - יחס מדהים וחוויית קנייה מצוינת

שירות פשוט מעולה עם אנשים שבאמת כיף לדבר איתם, מאוד מקצוענים, ביקרתי בסניף רמת גן באזור הבורסה, היו מחירים שאי אפשר להתחרות איתם, ובלי שום ״קונצים״, אני בעתיד רוכש רק מהם

סניף במיקום מעולה ונוח, כל העובדים שם היו נחמדים מאוד. תודה לשירי שהייתה ממש מקסימה ושירותית, גם חווית הקנייה וגם השיחה איתה היו נעימים מאוד.

שלום רב, קניתי 2 טלפונים של שיאומי בסניף באילת וקיבלתי שירות מבחור בשם הראל.הראל היה מקצועי מאוד,סבלני,חייכן ואדיב מעבר למכשירים יצאנו עם חוויה טובה.

קניתי אצל רועי בבורסה נתן שירות מצויין אחלה רשת אני קניתי אצלכם כבר 4 טלפונים.אף פעם לא היו בעיות

הגעתי לסניף לאחר שביררתי שהמכשיר שבו אני מעוניין נמצא במלאי. נציג השירות בחנות נתן לי שירות אדיב, נהדר וממוקד. יצאתי עם טלפון חדש וראש שקט.

כבר רכשתי כמה פעמים בעבר בגו מובייל דיזמגוף סנטר. אם המחירים שלהם ימשיכו להיות הגונים, והשירות מקצועי ואדיב כמו עד היום, אין סיבה שלא אשוב גם בעתיד.

שירות לקוחות מעולה ומחירים זולים , שירות מהראל , קניתי גם אוזניות JBL טובים מאוד

אחרי הזמנה אחת מעולה באתר קניתי בסניף באילת פעמיים תוך 15 דקות בנוסף לפעם נוספת יום לפני אני מרוצה מעל ומעבר השירות היה מעולה ללא ספק אחזור כשאהיה באילת ובכל סניף אחר חוויה מדהימה!!!!! גם בסניפים וגם באתר !

שרות אדיב ומקצועי. הסבר מפורט על הפעלת המוצר. חנות באילת באזור נגיש כולל כמה עמדות שרות.

קיבלתי טיפול ושירות מעולה מכל צוות החנות ובעיקר משימי. עשו לי את כל ההגדרות בטלפון החדש וכל השירות היה יוצא מהכלל

אחלה חנות בראשון לציון קניתי שם אייר פודס של אפל מחיר ממש טוב מוכרים נחמדים תודה

אחלה חנות ממליץ לכולם, מחירים טובים והוגנים בחור בשם אור עזר לי, אחלה בחור, בהחלט אחזור ואקנה שוב

בכל פעם שרות מעולה מקצועי ואדיב, כבר רכשתי דרכם 4 מכשירים והייתי מרוצה מאוד בכל פעם

שירות נהדר ומהיר ! מיקום מעולה , נמצא ממש בכניסה לקניון עובדים מקצועיים, סבלנייים וחייכנים :)

אחלה מקום, זמין ונוח. אחלה שירות, מטורף מקצועי ולעניין. ממליץ בחום לכל מי שרוצה להתחדש ולקנות

שירות מעולה ואדיב בסניף דיזינגוף סנטר בתל אביב, תמיד סבלניים, נחמדים וכנים. קונה רק שם

רוצה להודות לרועי על שירות מדהים ופידבק מקצועי נותן המלצות כנות ולאו דווקא בשביל סתם להרוויח עוד כמה שקלים, תודה.

שירות נעים ומעולה! הכל הוסבר ונעשה בסבלנות ובמקצועיות, נעים להיות בחנות עם אווירה כל כך טובה :)

שירות ממש מעולה מאוריאל אדיב ומקצועי מאוד היה מאוד סובלני ומאיר פנים אין ספק שאחזור

כיף של שירות, מחירים תחרותיים מאוד בנוסף יש חבילות ממש משתלמות עם כל מכשיר, הנציג היה ממש מקצועי עזר בבחירה של הטלפון יצאנו מבסוטים ממש תודה

שירות מצויין אחלה חברה שבאים ועוזרים רק לא קיבלתי חשבונית אשמח שישלחו לי חשבונית תודה

שירות אישי, נעים ומקצועי. רכשתי שם גם מכשיר נייד, קיבלתי ייעוץ מלא בדיוק כפי שצריך, לא "דחפו" לי סתם דגם במלאי. מאד נחמדים

שירות מעולה חנות מלאה במגוון מוצרים איכותיים ובמחיר מנצח, קיבלתי שירות מרותם סלמה, מוכר צעיר בתחילת דרכו שהפגין תודעת שירות גבוהה מאוד ועזר לי לבחור את המכשירים שהתאימו לי. בהחלט אשוב לחנות, ואמליץ בחום רב להגיע לחנות ולהתרשם.