אחת החנויות עם השרות הגרוע ביותר שנתקלתי בהן.
רכשתי את המוצר באתר ב 21.3.2022
לאחר שבוע הגיע המוצר רטוב מבפנים ומבחוץ כאילו עמד בגשם לפני האספקה
המוצר הגיע ללא הוראות הפעלה בעברית או באנגלית ( כן היו הוראות ברוסית, פולנית וגרמנית )
המוצר סופק עם כבל חשמל בעל תקע *גרמני* ( ללא הארקה שלא מתאים לשקעים בארץ )
ניסיתי ליצור קשר עם החנות כדי לתאם התקנה במשך שבוע, ללא הצלחה
לבסוף חיברתי את המוצר בעצמי
לאחר שחיברתי, המכשיר התחיל לחשמל את הילדים שלי (כאמור ללא הארקה)
ניסיתי שוב ליצור קשר עם החנות במשך שבוע נוסף, נציגי האתר לא חזרו אליי במשך כל הזמן הזה
בסוף לאחר ששלחתי מייל זועם חזרו אליי בטלפון
ובשיחה מסתבר שהם מכירים את הבעיה ונתנו לי טלפון לתאום התקנה
הטכנאי הגיע לאחר שבוע נוסף
רק לאחר שהטכנאי הגיע, חתך את התקע והחליף אותו לתקע ישראלי - המדיח הפסיק לקצר והתחיל לתפקד ( 3 שבועות מהרכישה )
את חוברת ההוראות בעברית עדיין לא קיבלתי עד היום
השרות הכי הגרוע שנתקלתי בו
תגובת החנות
מר ברק היקר
כפי שרשמת קיבלת את המדיח מחברת ההובלה תוך 7 ימים למרות שאתה גר ברמת הגולן
לגבי טענה שהמדיח היגיע רטוב -המוצרים שיוצאים ממלאי היבואן ולא ממלאי שלנו
מוזר לנו שלקוח שמביאים לו מוצר ככה מקבל אותו וחותם לחברת ההובלה
לגבי השירות יש על המוצר מדבקה עם פרטי תחנות השירות בארץ - דבר שבאחריות הלקוח לתאם מולם
לאחר בדיקה נוספת לא מצאנו פנייה שלך על ספר הדרכה בעברית דבר שיכלת גם לבקש הטכנאי שהגיע להתקין
בכל מקרה העברנו פניה ליבואן שישלח לך במייל
מאחלים לך כל טוב והנאה משימוש במוצר