מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 10

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
אשר
אשר
08.09.2024
מוצר שנרכש: samsumg M34

התקשרתי לחנות ענה לי בחור בשם תמיר הסביר בצורה ברורה על המוצר ששאלתי, .וכן כשהגעתי לחנות נתן לי הסבר מפורט ישב איתי בסבלנות על כל דבר במכשיר וענה לכל שאלה שהייתה לי,לא נפגשתי בכזה יחס אדיב אני ממליץ בחום עליהם

חוות הדעת עזרה לכם?
עמוס
עמוס
08.09.2024
מוצר שנרכש: xiaomi 13T

איזה שירות מדהים קיבלתי ממיקי איזה איש נחמד וחייכן,קניתי 2 מכשירים של שיאומי ובנוסף גם טאבלט,אני ממליץ על החנות הזאת מאוד אחלה אנשים תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אפרת
אפרת
04.09.2024
מוצר שנרכש: samsung F54

החנות עם יחס אדיב ושירות לקוחות מעולה עונים במהירות ובסבלנות לכל השאלות נותנים הרגשה טובה והכי חשוב בטוחה ! משהו שמאוד קשה למצוא היום,מומלץ !

חוות הדעת עזרה לכם?
יהונתן
יהונתן
03.09.2024
מוצר שנרכש: s24 ultra 5G 256

קניה שניה שלי אצלהם . חברה שיש בה אנשים אדיבים ומקצועיים. אחזור לקנות שם ללא ספק . גם המחירים טובים מאוד והאווירה נעימה

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
03.09.2024
מוצר שנרכש: S22 Ultra 256

חנות אמינה מאוד, מחירים ממש טובים, שירות מעולה!היו זמינים לכל שאלה שהייתה לי בווצאפ,בחנות זו מצאתי את המחיר הכי זול והוגן מחניות אחרות תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
אד
אד
02.09.2024
מוצר שנרכש: אס 23 אולטרה

טוב זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה בבסט סייל תמיד אני מקבל שירות טוב ונפלא,הפעם קניתי אס 23 אולטרה עם מגן מסך סיליקון וכיסוי,תמיד הכל בצורה מקצועית וטובה אצלהם,ממליץ להגיע אליהם ולרכוש שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
ברוך
ברוך
01.09.2024
מוצר שנרכש: iphone 12 pro 256

לפני שהגעתי לחנות דיברתי בפלאפון עם נציג בשם תמיר הוא ענה על כל השאלות שלי ובעקבות כך הגעתי לחנות. אחרי שעה הגעתי לחנות הוא זכר שדיברתי איתה וקיבלתי שירות מעולה מהבחורים שהיו בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
יהונתן
יהונתן
30.08.2024
מוצר שנרכש: SAMSUNG S22 ULTRA

שירות מעולה, אדיב, נעים ומהיר מאוד! קיבלתי שירות מנציג בשם מייק בחור נחמד מאוד - למרות שהיה עומס בחנות הוא היה מקסים ואדיב מאוד ונתן לי את השירות הטוב ביותר שיכל לתת

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
29.08.2024
מוצר שנרכש: Tab s9 FE X510

שירות מצויין , מוכרים מקצועים ובעלי תודעת שירות גבוהה ומעולה!! מיקי אתה אלוף תודה רבה על חווית קניה מהנה, בטוח שאחזור שוב. תודה רבה,נדב:)

חוות הדעת עזרה לכם?
י.ח
י.ח
28.08.2024
מוצר שנרכש: Ipad mini 2021

כרגיל שירות מושלם. קניתי מספר פעמים אצלהם ואין על השירות שלהם תמיד הוא מעולה אין על תמיר עזר לי בהכל היה מאוד נחמד

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאלה
דניאלה
28.08.2024
מוצר שנרכש: samsung s24 5G

אומנם אני לא גר בראשון לציון אך בכל זאת בדקתי בזאפ ומסתבר שהשכנים שלי בסט סייל הם גם קרובים וגם זולים . טיפלו בי בסבלנות ,העבירו לי אנשי קשר והיו סופר נחמדים . תודה רבה לכם חברים. אתם גם זולים וגם טובים וזה לא מובן מאליו בימים כאלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
alsad49
alsad49
27.08.2024
מוצר שנרכש: טלוויזיה 43AU7700 SUNG

אחרי קניה טלוויזיה כולל הובלה אחרי מסירה פרטים כרטיס אשראי חנות אוספו 120 שיח ללא תאום איתי

חוות הדעת עזרה לכם?
ניר
ניר
27.08.2024
מוצר שנרכש: Samsung S22 Ultra

תודה לבסט סייל שעזרו לי בבחירת המכשיר העבירו לי את הסים ,יצאתי מרוצה .תודה תמיר שיחקת אותה,אחלה שירות.ממליץ בחום עליהם

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
27.08.2024
מוצר שנרכש: S23 plus

הגעתי לבסט סייל בעקבות המלצות שקראתי בזאפ והיו פה שני מוכרים מקסימים מייק ותמיר שנתנו לי שירות עשר! נהניתי, הרגשתי בבית,צחקתי המון וקיבלתי שירות מקצועי ואמין.בטוח שאחזור שוב!!יחס מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
ניר
ניר
26.08.2024
מוצר שנרכש: meta quest 3

סיימון היה מקסים נתן לנו שירות מעולה טיפל בנו מאוד מהר ובאדיבות. עושה חשק לחזור לשם!!

חוות הדעת עזרה לכם?
עידו
עידו
26.08.2024
מוצר שנרכש: אס 23 פלוס

שירות אדיב מהיר ומקצועי, הם היו סבלניים מאוד ומקצועיים. אבא שלי דיבר איתם בטלפון וכשהגעתי לשם הכל היה מוכן כמו שצריך לעסקים כאלה צריך לפרגן תודה לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבימור
אבימור
25.08.2024
מוצר שנרכש: samsumg s21 fe 256

כבר המון זמן שאני מחפש s21 fe בדגם של ה256 גיגה בצבע שאני רוצה וסוף סוף מצאתי אותו בבסט סייל בראשלצ בדיוק בצבע שרציתי ללא תוספת תשלום וכל מיני דברים שדרשו ממני בחנויות אחרות,חנות אמינה מקצועית ושירותית תודה לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
25.08.2024
מוצר שנרכש: iphone 15 pro 256

קניתי מכשיר iphone 15 pro בחנות בראשון לציון אחרי שראיתי ששם המחיר הוא האטרקטיבי ביותר. המוכר בחנות נתן שירות מקצועי ומהיר.תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
אביאל
אביאל
23.08.2024
מוצר שנרכש: poco x6 5G

הגעתי לחנות בעקבות המלצות וחוות דעת שראיתי בזאפ .קיבלתי שירות עם חיוך ממיקי היקר שהיה סבלני נוא נתן לי שירות מקצועי וענה על כל השאלות שלי.יצאתי מרוצה ובטוח שאמליץ ואחזור שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
22.08.2024
מוצר שנרכש: אס 22 אולטרה 256

היום הגעתי לחנות שבוע אחרי הרכישה. היתה לי בעיה בהגדרות של המכשיר ,היו שם שני בחורים מקסימים שאני לא זוכרת את שמם,שישבו איתי ובמשך חצי שעה הגדירו איתי את כל הטלפון מחדש. חייבת לציין את השירות הטוב שקיבלתי והכל בסבלנות רבה ועם חיוך. תודה רבה לצוות היקר אתם נפלאים.

חוות הדעת עזרה לכם?
בנצי
בנצי
22.08.2024
מוצר שנרכש: iphone 14 256GB

הגעתי בתאריך 13.8.24 לקנות אייפון 14. בהחלט החנות הכי זולה שמצאתי למכשיר שחיפשתי,קיבלתי איש מכירות אדיב ומקצועי.שסייע לי להעביר את הסים.

חוות הדעת עזרה לכם?
חביב
חביב
21.08.2024
מוצר שנרכש: samsung A15

כבר הפעם השניה שאני קונה טלפון בבסט סייל . השירות נדיב ומקצועי, המחירים טובים, המיקום נוח מאוד תמיר עזר לי לבחור את המכשיר הנכון והיה יעיל מאוד בלפתור את ההתלבטויות שלי. סה"כ חווית קניה חיובית ביותר.בהחלט אחזור בהמשך

חוות הדעת עזרה לכם?
אדי
אדי
20.08.2024
מוצר שנרכש: S24 ultra

פעם שלישית שאני קונה בבסט סייל סלולר, שירות מעולה ומחירים מצויינים ללא תחרות. יעילים מאוד, הכל משוקף ללקוח, התקשרתי מראש לוודא שיש את המכשיר במלאי לפני שהגעתי,וללא ספק אחזור אליהם ואמליץ לחברים נוספים

חוות הדעת עזרה לכם?
adizamir99
adizamir99
19.08.2024
מוצר שנרכש: פלאפון פוקו פון

שלחו לי את החבילה למקום אחר. שאמרתי להם את זה, היה יחס גרוע מאוד של המענה הטלפוני ברמה שהוא הרים את הקול עליי.

תגובת החנות

חוות דעה תלושה מהמציאות , הלקוח עשה הזמנה עם משלוח לישוב מעבר לקו הירוק בתשלום , הלקוח הסיק עם עצמו מבלי שכתוב באתר שהמשלוח אמור להגיע אליו עד הבית למרות שאין לזה שום אזכור בהזמנה שלו !! שחייג אל החנות ואמר שהוא הבין מבלי לדבר עם אף אחד שזה משלוח עד הבית והוא מאוד מאוכזב מכך נאמר לו שאם היה מדבר איתנו היה נאמר לו בצורה ברורה שהמשלוח הוא לנקודת איסוף ולא עד הבית , הלקוח אמר שלגשת לנקודת השירות במונית עלה לו 20 שקלים ואנו בתור חברה בעלת יחס מדהים לכל לקוח בלי ויכוח בכלל אמרנו ללקוח שיועבר לו הזיכוי של 20 שקלים למונית שהוא שילם , אתמול נשלחה ללקוח חשבונית זיכוי פלוס אישור זיכוי ומיד לאחר מכן הוא רץ לעשות ביקורת שלילית , לא מובן מה גורם ללקוח לקבל מאיתנו יחס טוב, זיכוי כספי למרות שכלל לא היינו אמורים לזכות , ואז לרוץ ולהגיב ביקורת שלילית . מבחינתנו זה הזוי אך פה זה המקום שלנו להראות את השירות שלנו ואת המענה שלנו גם בסוג חוות דעת הזויות שכאלה. כל טוב ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
19.08.2024
מוצר שנרכש: S24 ultra

ראשית נתחיל במוכר ששמו שנתן לי שירות מעולה מעל המצופה. קניתי סמסונג חדש הכל היה ארוז כמו שצריך לפי הספר והכל היה חדש,קניתי לי מגן מסך סיליקון מאוד איכותי עם הדבקה טובה ברמה גבוהה,אני מרוצה תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון