
התקשרתי לחנות ענה לי בחור בשם תמיר הסביר בצורה ברורה על המוצר ששאלתי, .וכן כשהגעתי לחנות נתן לי הסבר מפורט ישב איתי בסבלנות על כל דבר במכשיר וענה לכל שאלה שהייתה לי,לא נפגשתי בכזה יחס אדיב אני ממליץ בחום עליהם

התקשרתי לחנות ענה לי בחור בשם תמיר הסביר בצורה ברורה על המוצר ששאלתי, .וכן כשהגעתי לחנות נתן לי הסבר מפורט ישב איתי בסבלנות על כל דבר במכשיר וענה לכל שאלה שהייתה לי,לא נפגשתי בכזה יחס אדיב אני ממליץ בחום עליהם

איזה שירות מדהים קיבלתי ממיקי איזה איש נחמד וחייכן,קניתי 2 מכשירים של שיאומי ובנוסף גם טאבלט,אני ממליץ על החנות הזאת מאוד אחלה אנשים תודה

החנות עם יחס אדיב ושירות לקוחות מעולה עונים במהירות ובסבלנות לכל השאלות נותנים הרגשה טובה והכי חשוב בטוחה ! משהו שמאוד קשה למצוא היום,מומלץ !

קניה שניה שלי אצלהם . חברה שיש בה אנשים אדיבים ומקצועיים. אחזור לקנות שם ללא ספק . גם המחירים טובים מאוד והאווירה נעימה

חנות אמינה מאוד, מחירים ממש טובים, שירות מעולה!היו זמינים לכל שאלה שהייתה לי בווצאפ,בחנות זו מצאתי את המחיר הכי זול והוגן מחניות אחרות תודה לכם

טוב זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה בבסט סייל תמיד אני מקבל שירות טוב ונפלא,הפעם קניתי אס 23 אולטרה עם מגן מסך סיליקון וכיסוי,תמיד הכל בצורה מקצועית וטובה אצלהם,ממליץ להגיע אליהם ולרכוש שם.

לפני שהגעתי לחנות דיברתי בפלאפון עם נציג בשם תמיר הוא ענה על כל השאלות שלי ובעקבות כך הגעתי לחנות. אחרי שעה הגעתי לחנות הוא זכר שדיברתי איתה וקיבלתי שירות מעולה מהבחורים שהיו בחנות.

שירות מעולה, אדיב, נעים ומהיר מאוד! קיבלתי שירות מנציג בשם מייק בחור נחמד מאוד - למרות שהיה עומס בחנות הוא היה מקסים ואדיב מאוד ונתן לי את השירות הטוב ביותר שיכל לתת

שירות מצויין , מוכרים מקצועים ובעלי תודעת שירות גבוהה ומעולה!! מיקי אתה אלוף תודה רבה על חווית קניה מהנה, בטוח שאחזור שוב. תודה רבה,נדב:)

כרגיל שירות מושלם. קניתי מספר פעמים אצלהם ואין על השירות שלהם תמיד הוא מעולה אין על תמיר עזר לי בהכל היה מאוד נחמד

אומנם אני לא גר בראשון לציון אך בכל זאת בדקתי בזאפ ומסתבר שהשכנים שלי בסט סייל הם גם קרובים וגם זולים . טיפלו בי בסבלנות ,העבירו לי אנשי קשר והיו סופר נחמדים . תודה רבה לכם חברים. אתם גם זולים וגם טובים וזה לא מובן מאליו בימים כאלה.

אחרי קניה טלוויזיה כולל הובלה אחרי מסירה פרטים כרטיס אשראי חנות אוספו 120 שיח ללא תאום איתי

תודה לבסט סייל שעזרו לי בבחירת המכשיר העבירו לי את הסים ,יצאתי מרוצה .תודה תמיר שיחקת אותה,אחלה שירות.ממליץ בחום עליהם

הגעתי לבסט סייל בעקבות המלצות שקראתי בזאפ והיו פה שני מוכרים מקסימים מייק ותמיר שנתנו לי שירות עשר! נהניתי, הרגשתי בבית,צחקתי המון וקיבלתי שירות מקצועי ואמין.בטוח שאחזור שוב!!יחס מעולה

סיימון היה מקסים נתן לנו שירות מעולה טיפל בנו מאוד מהר ובאדיבות. עושה חשק לחזור לשם!!

שירות אדיב מהיר ומקצועי, הם היו סבלניים מאוד ומקצועיים. אבא שלי דיבר איתם בטלפון וכשהגעתי לשם הכל היה מוכן כמו שצריך לעסקים כאלה צריך לפרגן תודה לכם.

כבר המון זמן שאני מחפש s21 fe בדגם של ה256 גיגה בצבע שאני רוצה וסוף סוף מצאתי אותו בבסט סייל בראשלצ בדיוק בצבע שרציתי ללא תוספת תשלום וכל מיני דברים שדרשו ממני בחנויות אחרות,חנות אמינה מקצועית ושירותית תודה לכם.

קניתי מכשיר iphone 15 pro בחנות בראשון לציון אחרי שראיתי ששם המחיר הוא האטרקטיבי ביותר. המוכר בחנות נתן שירות מקצועי ומהיר.תודה לכם

הגעתי לחנות בעקבות המלצות וחוות דעת שראיתי בזאפ .קיבלתי שירות עם חיוך ממיקי היקר שהיה סבלני נוא נתן לי שירות מקצועי וענה על כל השאלות שלי.יצאתי מרוצה ובטוח שאמליץ ואחזור שוב

היום הגעתי לחנות שבוע אחרי הרכישה. היתה לי בעיה בהגדרות של המכשיר ,היו שם שני בחורים מקסימים שאני לא זוכרת את שמם,שישבו איתי ובמשך חצי שעה הגדירו איתי את כל הטלפון מחדש. חייבת לציין את השירות הטוב שקיבלתי והכל בסבלנות רבה ועם חיוך. תודה רבה לצוות היקר אתם נפלאים.

הגעתי בתאריך 13.8.24 לקנות אייפון 14. בהחלט החנות הכי זולה שמצאתי למכשיר שחיפשתי,קיבלתי איש מכירות אדיב ומקצועי.שסייע לי להעביר את הסים.

כבר הפעם השניה שאני קונה טלפון בבסט סייל . השירות נדיב ומקצועי, המחירים טובים, המיקום נוח מאוד תמיר עזר לי לבחור את המכשיר הנכון והיה יעיל מאוד בלפתור את ההתלבטויות שלי. סה"כ חווית קניה חיובית ביותר.בהחלט אחזור בהמשך

פעם שלישית שאני קונה בבסט סייל סלולר, שירות מעולה ומחירים מצויינים ללא תחרות. יעילים מאוד, הכל משוקף ללקוח, התקשרתי מראש לוודא שיש את המכשיר במלאי לפני שהגעתי,וללא ספק אחזור אליהם ואמליץ לחברים נוספים

שלחו לי את החבילה למקום אחר. שאמרתי להם את זה, היה יחס גרוע מאוד של המענה הטלפוני ברמה שהוא הרים את הקול עליי.
חוות דעה תלושה מהמציאות , הלקוח עשה הזמנה עם משלוח לישוב מעבר לקו הירוק בתשלום , הלקוח הסיק עם עצמו מבלי שכתוב באתר שהמשלוח אמור להגיע אליו עד הבית למרות שאין לזה שום אזכור בהזמנה שלו !! שחייג אל החנות ואמר שהוא הבין מבלי לדבר עם אף אחד שזה משלוח עד הבית והוא מאוד מאוכזב מכך נאמר לו שאם היה מדבר איתנו היה נאמר לו בצורה ברורה שהמשלוח הוא לנקודת איסוף ולא עד הבית , הלקוח אמר שלגשת לנקודת השירות במונית עלה לו 20 שקלים ואנו בתור חברה בעלת יחס מדהים לכל לקוח בלי ויכוח בכלל אמרנו ללקוח שיועבר לו הזיכוי של 20 שקלים למונית שהוא שילם , אתמול נשלחה ללקוח חשבונית זיכוי פלוס אישור זיכוי ומיד לאחר מכן הוא רץ לעשות ביקורת שלילית , לא מובן מה גורם ללקוח לקבל מאיתנו יחס טוב, זיכוי כספי למרות שכלל לא היינו אמורים לזכות , ואז לרוץ ולהגיב ביקורת שלילית . מבחינתנו זה הזוי אך פה זה המקום שלנו להראות את השירות שלנו ואת המענה שלנו גם בסוג חוות דעת הזויות שכאלה. כל טוב ללקוח

ראשית נתחיל במוכר ששמו שנתן לי שירות מעולה מעל המצופה. קניתי סמסונג חדש הכל היה ארוז כמו שצריך לפי הספר והכל היה חדש,קניתי לי מגן מסך סיליקון מאוד איכותי עם הדבקה טובה ברמה גבוהה,אני מרוצה תודה לכם