
תודה רבה על השירות הנעים והאדיב! עזרתם לי מאד עם היעילות וההובלה אשמח להמליץ עליכם לחברי

תודה רבה על השירות הנעים והאדיב! עזרתם לי מאד עם היעילות וההובלה אשמח להמליץ עליכם לחברי

לפני הרכישה של הכיריים מאוד התלבטתי בין כמה דגמים, פניתי מספר פעמים טלפונית ונעניתי בסבלנות רבה. יומיים לאחר ההזמנה המוצר כבר היה אצלי. שרות אדיב ומהיר.

שרות מהיר וידידותי. הספקה מהירה. תיאור המוצרים תואם למציאות. ממליץ בחום לב לקנות בחנות זו.

נמצא אצלי כחודש בזמן שהספקתי להשתמש בו הוא נהדר. אפה ללא כל בעיה. הבעיה היחידה שמגשים גדולים מאוד לא נכנסים אליו.

קנינו את כל מוצרי החשמל לדירה חדשה מטופ סטור, אין מילים לתאר את הסבלנות, המקצועיות והרצון לעזור ולייעץ לרכישת העיסקה הטובה והזולה ביותר. רכשנו מקרר 4 דלוות סמסונג, מכונת כביסה מילה, מייבש כביסה בוש, כיריים אינדוקציה תנור אפיה ותנור אפיה דו תאי משולב, כל המוצרים (למעט המקרר שהגיע עם מובילי החברה) הגיעו אלינו במהירות ע"י מני בעצמו אין לכם מה לחפש במקום אחר : פנו למני מטופ סטור.

רכשתי כרים אינדוקטיביות בחנות טופסטור. השירות מצוין (מהיר וגמיש) והמוצר עומד בכל הציפיות. ממליץ בחום

השירות היה טוב למרות הייתי צריך להתקשר כמה פעמים לחנות כדי לברר מה הסטטוס של ההזמנה, המוצר קיבלתי אחרי שבדקו שהוא במצב טוב מאוד מרוצה מהמוצר ומחיר

קניתי מכם מייבש כביסה במחיר טוב.היתה בעיה עם המוביל שלא יכל להביא את המייבש אלי.שלחתם לי במיוחד רכב פרטי עם המייבש ספיישל לביתי.ועל הכל מגיע לכם שפו

פניתי טלפונית לחנות. השירות היה נעים. קניתי מוצר שהיה בתצוגה, נמכר ע"י הספק. המוצר היה במחיר משתלם.

הזמנתי מייבש כביסה וקיבלתי אותו בזמן במחיר שין מצב למצוא במקום אחר. שרות מעולה גם לפני הקניה וגם אחרי הקניה התקשרו לשאול אם המוצר הגיע ועובד בשלימות.

השירות שקיבלתי היה מעולה, עזרו לי בכל מה שצריך ענו לי על כל השאלות בסבלנות. וגם, כשהיה לי עניין עם המשלוח (גרה רחוק) עזרו לי בזה מעל למצופה. ממליצה!

הזמנתי מטופ סטור מייבש כביסה AEG מתצוגה. המוצר הגיע תוך ימים ספורים, במצב תקין לחלוטין (גם בלי שריטות או שפשופים שלפעמים יכולים להיות על מוצרים מתצוגה). עד עכשיו, כחודשיים אחר כך, הוא עובד פיקס, כך שבמקרה הזה ההזמנה מתצוגה היתה בהחלט משתלמת. מוקד תיאום האספקה היה שירותי, ולא עשו בעיות עם איסוף של מייבש ישן למיחזור. בקיצור, אחלה. אין לי שום דבר שלילי להגיד על העיסקה הזו.

שירות סבלני וטוב , מבחר גדול. אספקה מהירה עי שליח תוך שלושה ימים. מחיר הוגן . מומלץ

הזמנתי בטלפון תנור וקיבלתי עזרה מהמוכרת, שניסתה לבדוק מה יהיה לי הכי משתלם. התנור הגיע תוך כמה ימים ספורים

חנות לרכישה און ליין ולא רק רכשתי שואב אבק מתצוגה של בוש עם אחריות כוללת לשנתיים בהנחה של 50 אחוז OF השירות-אליפות הגיע תוך יום למרות שהם התחייבו ל7 ימי עסקים חילקו לי את הקנייה בתשלומים נוחים המוצר חדש לגמרי עובד נפלא אני כבר חושבת על המוצר הבא שאקנה שם. מאוד מרוצה, העובדים משדרים אמינות וסבלנות ממליצה בחום!

שרות מעולה ואמין מני דאג באופן אישי שאקבל המוצר בזמן ממליץ בחום לקנות שרות מעל ומעבר

ממולץ בחום רב שירות מעולה הגיע הזמן אין מילים לא ניסו לדחוף סתם דברים יותרים

השרות היה בסדר גמור, המוצר סופק בזמן . המדיח עצמו מצוין אבל יחסית חדש אני מקווה שכך ימשיך.

רכשתי תנור משולב ובהמשך בלנדר . שירות מצויין , מהיר ומקצועי . אני בהחלט אמשיך לקנות מטופ סטור

המענה היה מהיר, ענו על כל שאלה על המוצר ועזרו להחליט איזה דגם מתאים. כמו כן הביאו לי מוצר שאומנם רשום "מתצוגה" בפועל המוצר נראה חדש לחלוטין עם אחריות מלאה, שירות והכי חשוב במחיר מנצח בהפרש ניכר.

אתר נח מאוד לקנייה שירות לקוחות מעל המצופה .... המשלוח יצא מיידית והיה כעבור מספר שעות בדרך אליי !!! עוד לפני לקיחת פרטי אשראי !!!

קניתי מדיח כלים BOSCH מתצוגה..מוצר הגיע בזמן במצב אידאלי. ובמחיר טוב. קודם הזמנתי דגם אחר אך התקשרו מהחנות והסבירו שמוצר עם פגיע קלה בדלת אז הזמנתי דגם אחר,שהגיע תוך כמה ימים.

בעלי החנות מציעים יחס אישי ומסור. המוצר לא תמיד נמצא באופו מיידי כיוון שמדובר ממוצרים מתצוגה אך ההמתנה משתלמת והמחירים נהדרים

רכשתי מדיח כלים קומפקטי מדגם בוש באמצעות רכישה טלפונית מחנות טופ סטור . אני רוצה לציין לשבח את הטיפול המעולה אותו קיבלתי בעת הרכישה. מרגע הרכישה עברו בסה"כ כיומיים והמוצר הגיע לביתי במצב מצוין ולשביעות רצוני המלאה . ברצוני להודות לכם על איכות השירות והיחס האדיב אותו קיבלתי ואני ממליצה לכל חבריי להשתמש בשירותכם המעולה

פניתי לטופ סטור לקנות מכונת כביסה בסוף השבוע וכבר ביום א' סיפקו לי את מכונת הכביסה . שירות מהיר יעיל חברה מקצועיים ואמינים מה שביקשתי לקנות זה מה שקיבלתי . אציין לשבח את מני ואת יוסף שהיו מקצועיים בהמלצות שלהם . חווית קניה כמו בחו"ל מילה זה מילה, זמן זה זמן כמו שצריך להיות בלי טריקים ובלי שטיקים . לסיכום מכל ההיבטים חברה מצוינת - יש על מי לסמוך !